quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Ik zal vermoedelijk sterven zonder er ooit achter te komen wat een mens grappig zou kunnen vinden aan Jeff Dunham.
Heeft ie een nieuw gedrocht of ben je nu pas op Achmed gestuit?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Ik zal vermoedelijk sterven zonder er ooit achter te komen wat een mens grappig zou kunnen vinden aan Jeff Dunham.
Eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Nee werd weer eens met het bestaan van die kerel met zijn oubollige kuthumor geconfronteerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heeft ie een nieuw gedrocht of ben je nu pas op Achmed gestuit?
Ik mis Monidique.quote:
Een van mijn vrienden heeft eens onverwacht 'Silence! I kill you' geroepen. Dat is de enige keer dat ik om Jeff Durham gelachen heb.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee werd weer eens met het bestaan van die kerel met zijn oubollige kuthumor geconfronteerd.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Was ze doable?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef robin007bond het volgende:
Onze pianojuf had "Silence, I kill you" als ringtone.
Weinig leuks aan inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Merkwaardig. Je verwacht het soms niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef robin007bond het volgende:
Onze pianojuf had "Silence, I kill you" als ringtone.
Robin leek mij inderdaad ook niet het type voor pianoles.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Merkwaardig. Je verwacht het soms niet.
Pianoleraressen mij ook niet het type voor Jeff Dunham.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Robin leek mij inderdaad ook niet het type voor pianoles.
Was die kerel dan bedoeld als comedian/grappenmaker?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Grappige geluiden vinden baby's ook leuk, sommige lieden passeren dat stadium nooit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Ah, ik zie je reactie nu pas. Thanks!quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Respect voor jouw avatar, kameraad Robin!
Ja het is op donderdag- en vrijdagavond / -nacht.quote:
Leuk, ga je lang weg?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:43 schreef GSbrder het volgende:
Goedemorgen allemaal. Over twee dagen rollebol ik in de sneeuw.
( I Won ), bestelling loopt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:57 schreef Drugshond het volgende:
Totale chaos nu bij een klantenservice....Zit nu (bijna) op het punt dat ik ga kutten bij hun moederbedrijf (en die ken ik ook).
quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets minder lang dan Friso en Schumacher hoop ik.
Halve weekquote:
Liep je daarvoor te zeiken bij die klantenservice?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:50 schreef Drugshond het volgende:
Remmie, ik heb straks een blitz horloge van 4 euro nog wat.
Dat is niet heel lang, maar genoeg om er even lekker uit te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Halve week.
In maart wat langer, gelukkig.
Ging over een refund van 65 dollar. En mwah dan reageer ik iets anders.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Liep je daarvoor te zeiken bij die klantenservice?
Leuk, heb je daar vrienden wonen waar je kan blijven pitten of heb je iets geboekt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja het is op donderdag- en vrijdagavond / -nacht.
Swoesj.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:43 schreef GSbrder het volgende:
Goedemorgen allemaal. Over twee dagen rollebol ik in de sneeuw.
Haha het is wel een zooitje momenteel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:00 schreef Tem het volgende:
Ik word gek van die rollovers in het fok menu.
Precies, als het weer nou ook meevalt, dan jodel ik 4 dagen de berg op en afquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet heel lang, maar genoeg om er even lekker uit te zijn.
Ik word te oud, dus geen vrienden meer die nog in Groningen wonen vanwege hun studie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Leuk, heb je daar vrienden wonen waar je kan blijven pitten of heb je iets geboekt?
ja, als ik naar boven scroll en ik ga per ongeluk over sport heen of iets dergelijks blijft dat menu uitgeklapt. Heel irrirant.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha het is wel een zooitje momenteel.
Kun je die ontwikkelaars wat notes geven?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha het is wel een zooitje momenteel.
Aha, een vriendin van mij woont in Groningen. Altijd een handig adres als er een leuk optreden is in Veraquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik word te oud, dus geen vrienden meer die nog in Groningen wonen vanwege hun studie.
Gewoon een goedkoop hostelletje geboekt met een man of 6.
Ik kende er wel redelijk wat mensen, maar die zijn net als ik allemaal naar de Randstad verhuisd inmiddels.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Aha, een vriendin van mij woont in Groningen. Altijd een handig adres als er een leuk optreden is in Vera
Oost-Groningen is een broeinest van radicalisme, en kansloosheid.quote:
Klein stukje maar. In de VS, daar moeten ze pas ver reizen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:14 schreef GSbrder het volgende:
Groningen is echt een eind weg.
Voorbij Zwolle heb je het gevoel in de trein naar het eind van de wereld te zitten.
Neen, dat is Venlo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:17 schreef Tem het volgende:
Ik heb een vriend wonen in Nieuweschans, dat is wel een beetje het aarsgat van Nederland.
Het wordt tijd dat ze harder gaan boren naar gas. Gewoon heel die bende weg laten zakken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef waht het volgende:
[..]
Oost-Groningen is een broeinest van radicalisme, en kansloosheid.
Daar hebben ze binnenlandse vluchten..quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klein stukje maar. In de VS, daar moeten ze pas ver reizen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:21 schreef robin007bond het volgende:
Overigens heb ik voor het eerst sushi gegeten net. Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Sushi is geweldig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:21 schreef robin007bond het volgende:
Overigens heb ik voor het eerst sushi gegeten net. Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Het is ook best leuk op een paar bloed-onder-de-nagels-vandaan-halende ervaringen naquote:
Vegetarische sushi?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:21 schreef robin007bond het volgende:
Ik eet nog wel vis.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vegetarische sushi?
Ik eet het 's avonds, niets voor de ochtend bij mij.
Als lunch kan het ook wel goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vegetarische sushi?
Ik eet het 's avonds, niets voor de ochtend bij mij.
De middag is er sowieso primair om te slapen.quote:
Ah, dat doet mijn vriendin ook niet.quote:
Ik lunch vrijwel nooit warm/uitgebreid.quote:
Laatst nog vissenmenstruatie opquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos. Sushi is beter met dood onderwaterbeest.
Dood en rauw.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos. Sushi is beter met dood onderwaterbeest.
Het is zelden dat ik niet uitgebreid lunchquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik lunch vrijwel nooit warm/uitgebreid.
Tenzij er kroketten zijn.
De werkdagen in België zijn dan ook 4 uur korter, door de lunch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is zelden dat ik niet uitgebreid lunch
Plus aperitief.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De werkdagen in België zijn dan ook 4 uur korter, door de lunch.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het valt toch een beetje tegen. Helemaal op POL en NWS.
Ah daar zal ik eens even wat van luisteren. Werk toch thuis vandaag ivm zieke collegaquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:58 schreef Tem het volgende:
Hier heb je al een lijstje
http://www.volkskrant.nl/(...)n-op-Eurosonic.dhtml
Jammer dat je echt null overwicht hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja. De tijd heb ik in ieder geval wel.
Zoals ik al zei in het feedbacktopic, hij is gewoon z'n balans aan het zoekenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Stel je nou eens voor dat robin over drie maanden weer volledig draait qua politieke voorkeur.
Vervolgens wordt het een spreekbuis van de vleesindustrie.quote:
Wat remlof zegt. Robin is zijn plaats op de wereld aan het verkennen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Stel je nou eens voor dat robin over drie maanden weer volledig draait qua politieke voorkeur.
Ik wist niet dat je zo gemeen was Friek_quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:49 schreef Friek_ het volgende:
Zolang hij maar eindigt bij GroenLinks.
Hij wordt waarschijnlijk D66'er uiteindelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Jij stemt toch SP, gezien je extreemlinkse voorkeuren?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo gemeen was Friek_
De SP is te rechts voor mij.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij stemt toch SP, gezien je extreemlinkse voorkeuren?
Of CDA-er, dat is toch een net wat sympathieker einde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij wordt waarschijnlijk D66'er uiteindelijk.
Maar dat vergt het geloof in een fictief opperwezen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Of CDA-er, dat is toch een net wat sympathieker einde.
Bij het CDA denk ik aan een oorverdovend hard schreeuwende Eurlings.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Of je kunt pretenderen dat geloof te hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat vergt het geloof in een fictief opperwezen.
Misschien gaat hij werken bij een non prophet organization.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij woont alvast in een goede regio daarvoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Je kunt ook cultureel-christen zijn. Of een unitaire universalist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Cultureel-christen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Je kunt ook cultureel-christen zijn. Of een unitaire universalist.
Gaat heen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef GSbrder het volgende:
Non prophet organization - ik vond hem wel geslaagd.
Hij moet alleen nog een paar miljard jaar het bed houden.quote:
Klinkt als de perfecte religie voor libertariërs.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef De_Guidance het volgende:
Ik verzin allemaal mooie termen deze ochtend. Unitair universalisme is trouwens wel echt een godsdienst. Een soort liberaal christendom, waar alles mag en niets moet.
Spijtig, ja.quote:
In Brabant noemen we dat simpelweg katholicisme.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef De_Guidance het volgende:
Ik verzin allemaal mooie termen deze ochtend. Unitair universalisme is trouwens wel echt een godsdienst. Een soort liberaal christendom, waar alles mag en niets moet.
Hoho, libertariers moeten een hoop.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Klinkt als de perfecte religie voor libertariërs.
Ik voorzie een Kulturkampf.quote:
Bier drinken verplicht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In Brabant noemen we dat simpelweg katholicisme.
Onwaar, de islam schijn je niet gematigd te kunnen belijden, zo leerde Geertje ons.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:03 schreef De_Guidance het volgende:
Cultureel jood en Cultureel moslim bestaat wel volgens wiki.
Dat je er niet per se in gelooft maar door opvoeding wel een band mee voelt en houdt van Chanoeka en Suikerfeest.
7/10 vond ik hem.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef GSbrder het volgende:
Non prophet organization - ik vond hem wel geslaagd.
Mijn scholen waren christelijk en if anything heeft dat mijn afkeer van die kutreligie alleen maar vergroot.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:03 schreef De_Guidance het volgende:
Dat je er niet per se in gelooft maar door opvoeding wel een band mee voelt en houdt van Chanoeka en Suikerfeest.
Joepieeequote:
Ik ga ook een keer suikerfeest vieren denk ik, maar dan zonder dat uitgehonger vantevoren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:03 schreef De_Guidance het volgende:
Dat is nogal gewaagd voor een diabeet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga ook een keer suikerfeest vieren denk ik, maar dan zonder dat uitgehonger vantevoren.
Je werd nog geslagen door zure nonnen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn scholen waren christelijk en if anything heeft dat mijn afkeer van die kutreligie alleen maar vergroot.
Uit de laatste categorie ken ik inderdaad wel wat voorbeelden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:03 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon in de bioscoop.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga ook een keer suikerfeest vieren denk ik, maar dan zonder dat uitgehonger vantevoren.
Nee, gare protestanten probeerden me te indoctrineren met een sprookjesboek en vertelden leugens als dat Israël het beloofde land zou zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je werd nog geslagen door zure nonnen?
Veel bijspuiten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nogal gewaagd voor een diabeet.
In de VS schijn je veel van de eerste categorie te hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Uit de laatste categorie ken ik inderdaad wel wat voorbeelden.
De winkelzondag ook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:08 schreef Reya het volgende:
Uiteindelijk is Pasen als feestdag een vorm van geïnstitutionaliseerd cultureel christendom.
Leuk, er zijn genoeg suikerfeest gerechten zonder zoetigheid.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar ging ik wel van uit ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Leuk, er zijn genoeg suikerfeest gerechten zonder zoetigheid.
Het voordeel is dat het vanzelf gaatquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:08 schreef TitusPullo het volgende:
Ik geloof wel in reincarnatie, maar ik doe er weinig aan.
Of gewoon allebei afschaffen als verplichte vrije dagen en de werknemers het zelf laten bepalen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef remlof het volgende:
Maar Pasen als verplichte vrije dag inruilen voor het Suikerfeest lijkt me prima. Elk jaar een dag vrij in een andere maand.
Ik denk dat er dan een Paashaastitie zou komen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef remlof het volgende:
Maar Pasen als verplichte vrije dag inruilen voor het Suikerfeest lijkt me prima. Elk jaar een dag vrij in een andere maand.
Lukt nog niet zo goed heh?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik voel me cultureel-joods. Met name het graaien spreekt me aan.
Iedereen zou graaien, mits kans daartoe.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik voel me cultureel-joods. Met name het graaien spreekt me aan.
Och ik vind dagen waarop het hele openbare leven stil ligt zo af en toe wel prettig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of gewoon allebei afschaffen als verplichte vrije dagen en de werknemers het zelf laten bepalen.
Ik heb op een nonnenkleuterschool gezeten. Verschrikkelijk. Daar heeft mijn vader me vanaf gehaald gelukkig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je werd nog geslagen door zure nonnen?
En als je naar de PVV website zou gaan zou je alleen een foto van de paashaas zien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een Paashaastitie zou komen.
Ik denk dat joods-zijn een noodzakelijke voorwaarde is voor graaigedrag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:12 schreef waht het volgende:
[..]
Iedereen zou graaien, mits kans daartoe.
Eindelijk wordt het genoemd, walgelijke Europeanen.quote:Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft woensdag op zijn website een rapport gepubliceerd over de mensenrechten in de Europese Unie. Ook Nederland wordt daarin genoemd.
[..]
In het 153 pagina's tellende rapport zijn 9 pagina's ingeruimd voor Nederland. Het Russische ministerie noemt de situatie van buitenlanders die in Nederland worden vastgehouden zorgelijk en wijst op rapporten van Amnesty International waarin staat dat Nederland detentie inzet "als middel voor intimidatie en bestraffing".
Maar niets dat niet wetenschappelijk verklaard kan worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:16 schreef Friek_ het volgende:
Ik geloof niet in God, maar wel dat er iets is natuurlijk.
Detentie inzetten als middel van bestraffing.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:17 schreef waht het volgende:
[..]
Eindelijk wordt het genoemd, walgelijke Europeanen.
Wie was jij vroeger dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:08 schreef TitusPullo het volgende:
Ik geloof wel in reincarnatie, maar ik doe er weinig aan.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een Oostenrijker vermoedelijk.
En het libertarismequote:Op woensdag 15 januari 2014 11:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoop pioniers van de wetenschap en de kunsten komen ervandaan.
Niet te vergeten van de genocide.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoop pioniers van de wetenschap en de kunsten komen ervandaan.
Schrobber op de Graf Spee, met een opvallende belangstelling voor de latrines.quote:
Minder eng dan een hiernamaals met Eurlings.quote:
Na jou begint het pas.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:38 schreef Tem het volgende:
Ik geloof niet in reincarnatie. Hierna is het gewoon klaar volgens mij.
Ik ben geen fan van Eurlings.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Minder eng dan een hiernamaals met Eurlings.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Schrobber op de Graf Spee, met een opvallende belangstelling voor de latrines.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:44 schreef Tem het volgende:
Dat verbeten praatje van Eurlings dat hij de KLM nooit zal verkwanselen deed me direct aan het CDA congres denken.
Ik heb iemand nog nooit zo eng zien doen tijdens dat congres met dat gebaar...quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:44 schreef Tem het volgende:
Dat verbeten praatje van Eurlings dat hij de KLM nooit zal verkwanselen deed me direct aan het CDA congres denken.
Ja dat doet 'ie wel leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:44 schreef Tem het volgende:
CDA'ers inderdaad, dus succes.quote:
Nee, types met een enorm grote bek en nog groter EGO. Staat haast garant voor een baan hoog in de organisatiequote:
Het principe van lucht verkopen heb je voortgezet, alleen dan nu zonder winst.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:12 schreef Friek_ het volgende:
In mijn vorig leven was ik een succesvol ondernemer.
Morele winst, hoppa!quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het principe van lucht verkopen heb je voortgezet, alleen dan nu zonder winst.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:21 schreef remlof het volgende:
EU-parlement: Merkies voldeed aan regels
That does it. Ik ga geen PvdA stemmen in de Europese verkiezingen.
Jij stemt D66. Dat wist ik al.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:21 schreef remlof het volgende:
That does it.[/i] Ik ga geen PvdA stemmen in de Europese verkiezingen.
Liefquote:Rusland maakt zich blijkens het rapport ook zorgen om de behandeling van allochtonen die legaal in Nederland verblijven. Minderheden zouden gediscrimineerd worden, met name op het gebied van zorg, onderwijs, huisvesting en werk.
Leugens, wij behandelen jou naar eer en geweten.quote:
Mwoah, die Merkies is niet goed snik hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:21 schreef remlof het volgende:
EU-parlement: Merkies voldeed aan regels
That does it. Ik ga geen PvdA stemmen in de Europese verkiezingen.
Toch lief dat Poetin zich er druk om maakt. Wat een aardige man!quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef waht het volgende:
[..]
Leugens, wij behandelen jou naar eer en geweten.
Ik stem zo pro-EU als mogelijk. Dus dat wordt D66 denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah, die Merkies is niet goed snik hoor.
Maar stem vooral op wie je wil uiteraard.
Het is een soort van Henk Westbroek zonder haar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:33 schreef TitusPullo het volgende:
Friek_ is een kale klier, maar ik kan hem wegens zijn verlangen naar België niets kwalijk nemen.
I know...quote:
Tum-dum-dum-dummmmm..quote:
Nee, van de EU.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De grote held van een Almelose volkswijk?
Ik hou me geheel afzijdig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef 99.999 het volgende:
Wel een volstrekt kansloos topic overigens. Men laat zich weer kennen als geheel achterlijk... Wel jammer dat crew weer vrolijk meedoet
Niet zo over onze Bulgaarse uniebroeders.quote:
Linkquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef 99.999 het volgende:
Wel een volstrekt kansloos topic overigens. Men laat zich weer kennen als geheel achterlijk... Wel jammer dat crew weer vrolijk meedoet
Hij is het roerend eens met de Roemenen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:25 schreef waht het volgende:
[..]
Niet zo over onze Bulgaarse uniebroeders.
Niet interessant, het zoveelste boos op buitenlanders topic. Niveau, "ik ben niet racistisch maar" en "Het is allemaal de schuld van de PvdA/Rabobank/ Linkse media/etc"quote:
Die verdomde Rabobank ook altijd. Ze moeten gewoon die uitkering wat hoger maken, dan hoef ik ook niet te stelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet interessant, het zoveelste boos op buitenlanders topic. Niveau, "ik ben niet racistisch maar" en "Het is allemaal de schuld van de PvdA/Rabobank/ Linkse media/etc"
Domweg gelukkig in de Dapperstraat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar in een sociale huurwoning wonen...
Daar gaat je levensvreugde.
Je bent naar buiten geweest?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:34 schreef Webschip het volgende:
Mensen die rond lopen met loshangende bretels.
Ik gok tv.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bent naar buiten geweest?
Naar het uitzendbureau?
Relaxt, ben wel jaloers. Hoe hoog is het daar? minimaal 2600m denk ik?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boven op de berg is het nóg mooier!
[ afbeelding ]
Leuk buurtje wel, die Dapperbuurt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Domweg gelukkig in de Dapperstraat.
Nou, valt eerlijk gezegd best mee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Relaxt, ben wel jaloers. Hoe hoog is het daar? minimaal 2600m denk ik?
Ik ben ook nog nooit op wintersport geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef De_Guidance het volgende:
Ziet er leuk uit GS.
Het is dat ik het nooit echt buiten Snowworld gedaan hebt, anders lijkt het mij best een leuk uitje, zo'n wintersportvakantie.
Valt inderdaad mee. Dacht dat aan die kant nog niet veel sneeuw was gevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, valt eerlijk gezegd best mee.
Tussen de 2300 en de 2850.
Het is geweldig, maar ik merk wel dat je er op de een of andere manier wel aan verknocht moet zijn om elk jaar die reis te maken. Veel mensen die er op latere leeftijd mee beginnen vinden het maar zonde om eerst 3 jaar sneeuw te happen voordat je het een beetje onder de knie hebt. Begin je als kind, dan is alles nog een feest.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef De_Guidance het volgende:
Ziet er leuk uit GS.
Het is dat ik het nooit echt buiten Snowworld gedaan hebt, anders lijkt het mij best een leuk uitje, zo'n wintersportvakantie.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit op wintersport geweest.
Geloof dat er driekwart-meter ligt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt inderdaad mee. Dacht dat aan die kant nog niet veel sneeuw was gevallen eigenlijk.
Ben je soms een neger?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit op wintersport geweest.
Uniebroeders, beetje solidariteit du_ke.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij is het roerend eens met de Roemenen?
Mijn ouders verkiezen het Caribisch gebied in de winter, en daar ligt geen sneeuw.quote:
Zonnen aan de Israëlische Costa staat nog wel op m'n lijstje.quote:
Helemaal Happy met de Hongaren?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef waht het volgende:
[..]
Uniebroeders, beetje solidariteit du_ke.
Uitstekend lijstje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zonnen aan de Israëlische Costa staat nog wel op m'n lijstje.
Laten we het niet te gek maken.quote:
Ik hou wel van seizoenen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn ouders verkiezen het Caribisch gebied in de winter, en daar ligt geen sneeuw.
De echte kou komt tegenwoordig pas in februari, daar kan geen kerstvakantie tegenop.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou wel van seizoenen.
Dus kou in de winter, hitte in de zomer.
Heerlijk, mits in het centrum van de stad en niet teveel kutkinderen om je heen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar in een sociale huurwoning wonen...
Daar gaat je levensvreugde.
De echte kou komt tegenwoordig niet anders dan in het verleden. Dus de ene keer is het in december, de andere keer is het in maart. Wat wel anders is: de gemiddelde temperatuur gaat omhoog.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
De echte kou komt tegenwoordig pas in februari, daar kan geen kerstvakantie tegenop.
Ik zou niet de bus pakken naar het strand.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zonnen aan de Israëlische Costa staat nog wel op m'n lijstje.
Jaha, captain fuckin Obvious.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De echte kou komt tegenwoordig niet anders dan in het verleden. Dus de ene keer is het in december, de andere keer is het in maart. Wat wel anders is: de gemiddelde temperatuur gaat omhoog.
Ik blijf het vreemd vinden dat vrijwel iedereen zich schuldig maakt in dit soort ongefundeerde uitspraken over het weer, ook hogeropgeleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |