Bier drinken verplicht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In Brabant noemen we dat simpelweg katholicisme.
Onwaar, de islam schijn je niet gematigd te kunnen belijden, zo leerde Geertje ons.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:03 schreef De_Guidance het volgende:
Cultureel jood en Cultureel moslim bestaat wel volgens wiki.
Dat je er niet per se in gelooft maar door opvoeding wel een band mee voelt en houdt van Chanoeka en Suikerfeest.
7/10 vond ik hem.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef GSbrder het volgende:
Non prophet organization - ik vond hem wel geslaagd.
Mijn scholen waren christelijk en if anything heeft dat mijn afkeer van die kutreligie alleen maar vergroot.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:03 schreef De_Guidance het volgende:
Dat je er niet per se in gelooft maar door opvoeding wel een band mee voelt en houdt van Chanoeka en Suikerfeest.
Joepieeequote:
Ik ga ook een keer suikerfeest vieren denk ik, maar dan zonder dat uitgehonger vantevoren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:03 schreef De_Guidance het volgende:
Dat is nogal gewaagd voor een diabeet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga ook een keer suikerfeest vieren denk ik, maar dan zonder dat uitgehonger vantevoren.
Je werd nog geslagen door zure nonnen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn scholen waren christelijk en if anything heeft dat mijn afkeer van die kutreligie alleen maar vergroot.
Uit de laatste categorie ken ik inderdaad wel wat voorbeelden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:03 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon in de bioscoop.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga ook een keer suikerfeest vieren denk ik, maar dan zonder dat uitgehonger vantevoren.
Nee, gare protestanten probeerden me te indoctrineren met een sprookjesboek en vertelden leugens als dat Israël het beloofde land zou zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je werd nog geslagen door zure nonnen?
Veel bijspuiten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nogal gewaagd voor een diabeet.
In de VS schijn je veel van de eerste categorie te hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Uit de laatste categorie ken ik inderdaad wel wat voorbeelden.
De winkelzondag ook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:08 schreef Reya het volgende:
Uiteindelijk is Pasen als feestdag een vorm van geïnstitutionaliseerd cultureel christendom.
Leuk, er zijn genoeg suikerfeest gerechten zonder zoetigheid.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar ging ik wel van uit ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Leuk, er zijn genoeg suikerfeest gerechten zonder zoetigheid.
Het voordeel is dat het vanzelf gaatquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:08 schreef TitusPullo het volgende:
Ik geloof wel in reincarnatie, maar ik doe er weinig aan.
Of gewoon allebei afschaffen als verplichte vrije dagen en de werknemers het zelf laten bepalen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef remlof het volgende:
Maar Pasen als verplichte vrije dag inruilen voor het Suikerfeest lijkt me prima. Elk jaar een dag vrij in een andere maand.
Ik denk dat er dan een Paashaastitie zou komen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef remlof het volgende:
Maar Pasen als verplichte vrije dag inruilen voor het Suikerfeest lijkt me prima. Elk jaar een dag vrij in een andere maand.
Lukt nog niet zo goed heh?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik voel me cultureel-joods. Met name het graaien spreekt me aan.
Iedereen zou graaien, mits kans daartoe.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik voel me cultureel-joods. Met name het graaien spreekt me aan.
Och ik vind dagen waarop het hele openbare leven stil ligt zo af en toe wel prettig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of gewoon allebei afschaffen als verplichte vrije dagen en de werknemers het zelf laten bepalen.
Ik heb op een nonnenkleuterschool gezeten. Verschrikkelijk. Daar heeft mijn vader me vanaf gehaald gelukkig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je werd nog geslagen door zure nonnen?
En als je naar de PVV website zou gaan zou je alleen een foto van de paashaas zien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een Paashaastitie zou komen.
Ik denk dat joods-zijn een noodzakelijke voorwaarde is voor graaigedrag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:12 schreef waht het volgende:
[..]
Iedereen zou graaien, mits kans daartoe.
Eindelijk wordt het genoemd, walgelijke Europeanen.quote:Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft woensdag op zijn website een rapport gepubliceerd over de mensenrechten in de Europese Unie. Ook Nederland wordt daarin genoemd.
[..]
In het 153 pagina's tellende rapport zijn 9 pagina's ingeruimd voor Nederland. Het Russische ministerie noemt de situatie van buitenlanders die in Nederland worden vastgehouden zorgelijk en wijst op rapporten van Amnesty International waarin staat dat Nederland detentie inzet "als middel voor intimidatie en bestraffing".
Maar niets dat niet wetenschappelijk verklaard kan worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:16 schreef Friek_ het volgende:
Ik geloof niet in God, maar wel dat er iets is natuurlijk.
Detentie inzetten als middel van bestraffing.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:17 schreef waht het volgende:
[..]
Eindelijk wordt het genoemd, walgelijke Europeanen.
Wie was jij vroeger dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:08 schreef TitusPullo het volgende:
Ik geloof wel in reincarnatie, maar ik doe er weinig aan.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een Oostenrijker vermoedelijk.
En het libertarismequote:Op woensdag 15 januari 2014 11:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoop pioniers van de wetenschap en de kunsten komen ervandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |