Aha, een vriendin van mij woont in Groningen. Altijd een handig adres als er een leuk optreden is in Veraquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik word te oud, dus geen vrienden meer die nog in Groningen wonen vanwege hun studie.
Gewoon een goedkoop hostelletje geboekt met een man of 6.
Ik kende er wel redelijk wat mensen, maar die zijn net als ik allemaal naar de Randstad verhuisd inmiddels.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Aha, een vriendin van mij woont in Groningen. Altijd een handig adres als er een leuk optreden is in Vera
Oost-Groningen is een broeinest van radicalisme, en kansloosheid.quote:
Klein stukje maar. In de VS, daar moeten ze pas ver reizen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:14 schreef GSbrder het volgende:
Groningen is echt een eind weg.
Voorbij Zwolle heb je het gevoel in de trein naar het eind van de wereld te zitten.
Neen, dat is Venlo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:17 schreef Tem het volgende:
Ik heb een vriend wonen in Nieuweschans, dat is wel een beetje het aarsgat van Nederland.
Het wordt tijd dat ze harder gaan boren naar gas. Gewoon heel die bende weg laten zakken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef waht het volgende:
[..]
Oost-Groningen is een broeinest van radicalisme, en kansloosheid.
Daar hebben ze binnenlandse vluchten..quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klein stukje maar. In de VS, daar moeten ze pas ver reizen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:21 schreef robin007bond het volgende:
Overigens heb ik voor het eerst sushi gegeten net. Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Sushi is geweldig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:21 schreef robin007bond het volgende:
Overigens heb ik voor het eerst sushi gegeten net. Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Het is ook best leuk op een paar bloed-onder-de-nagels-vandaan-halende ervaringen naquote:
Vegetarische sushi?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:21 schreef robin007bond het volgende:
Ik eet nog wel vis.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vegetarische sushi?
Ik eet het 's avonds, niets voor de ochtend bij mij.
Als lunch kan het ook wel goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vegetarische sushi?
Ik eet het 's avonds, niets voor de ochtend bij mij.
De middag is er sowieso primair om te slapen.quote:
Ah, dat doet mijn vriendin ook niet.quote:
Ik lunch vrijwel nooit warm/uitgebreid.quote:
Laatst nog vissenmenstruatie opquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos. Sushi is beter met dood onderwaterbeest.
Dood en rauw.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos. Sushi is beter met dood onderwaterbeest.
Het is zelden dat ik niet uitgebreid lunchquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik lunch vrijwel nooit warm/uitgebreid.
Tenzij er kroketten zijn.
De werkdagen in België zijn dan ook 4 uur korter, door de lunch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is zelden dat ik niet uitgebreid lunch
Plus aperitief.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De werkdagen in België zijn dan ook 4 uur korter, door de lunch.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het valt toch een beetje tegen. Helemaal op POL en NWS.
Ah daar zal ik eens even wat van luisteren. Werk toch thuis vandaag ivm zieke collegaquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:58 schreef Tem het volgende:
Hier heb je al een lijstje
http://www.volkskrant.nl/(...)n-op-Eurosonic.dhtml
Jammer dat je echt null overwicht hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja. De tijd heb ik in ieder geval wel.
Zoals ik al zei in het feedbacktopic, hij is gewoon z'n balans aan het zoekenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Stel je nou eens voor dat robin over drie maanden weer volledig draait qua politieke voorkeur.
Vervolgens wordt het een spreekbuis van de vleesindustrie.quote:
Wat remlof zegt. Robin is zijn plaats op de wereld aan het verkennen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Stel je nou eens voor dat robin over drie maanden weer volledig draait qua politieke voorkeur.
Ik wist niet dat je zo gemeen was Friek_quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:49 schreef Friek_ het volgende:
Zolang hij maar eindigt bij GroenLinks.
Hij wordt waarschijnlijk D66'er uiteindelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Jij stemt toch SP, gezien je extreemlinkse voorkeuren?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo gemeen was Friek_
De SP is te rechts voor mij.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij stemt toch SP, gezien je extreemlinkse voorkeuren?
Of CDA-er, dat is toch een net wat sympathieker einde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij wordt waarschijnlijk D66'er uiteindelijk.
Maar dat vergt het geloof in een fictief opperwezen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Of CDA-er, dat is toch een net wat sympathieker einde.
Bij het CDA denk ik aan een oorverdovend hard schreeuwende Eurlings.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Of je kunt pretenderen dat geloof te hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat vergt het geloof in een fictief opperwezen.
Misschien gaat hij werken bij een non prophet organization.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij woont alvast in een goede regio daarvoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Je kunt ook cultureel-christen zijn. Of een unitaire universalist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Cultureel-christen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Je kunt ook cultureel-christen zijn. Of een unitaire universalist.
Gaat heen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef GSbrder het volgende:
Non prophet organization - ik vond hem wel geslaagd.
Hij moet alleen nog een paar miljard jaar het bed houden.quote:
Klinkt als de perfecte religie voor libertariërs.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef De_Guidance het volgende:
Ik verzin allemaal mooie termen deze ochtend. Unitair universalisme is trouwens wel echt een godsdienst. Een soort liberaal christendom, waar alles mag en niets moet.
Spijtig, ja.quote:
In Brabant noemen we dat simpelweg katholicisme.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef De_Guidance het volgende:
Ik verzin allemaal mooie termen deze ochtend. Unitair universalisme is trouwens wel echt een godsdienst. Een soort liberaal christendom, waar alles mag en niets moet.
Hoho, libertariers moeten een hoop.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Klinkt als de perfecte religie voor libertariërs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |