Laatst nog vissenmenstruatie opquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos. Sushi is beter met dood onderwaterbeest.
Dood en rauw.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos. Sushi is beter met dood onderwaterbeest.
Het is zelden dat ik niet uitgebreid lunchquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik lunch vrijwel nooit warm/uitgebreid.
Tenzij er kroketten zijn.
De werkdagen in België zijn dan ook 4 uur korter, door de lunch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is zelden dat ik niet uitgebreid lunch
Plus aperitief.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De werkdagen in België zijn dan ook 4 uur korter, door de lunch.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het valt toch een beetje tegen. Helemaal op POL en NWS.
Ah daar zal ik eens even wat van luisteren. Werk toch thuis vandaag ivm zieke collegaquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:58 schreef Tem het volgende:
Hier heb je al een lijstje
http://www.volkskrant.nl/(...)n-op-Eurosonic.dhtml
Jammer dat je echt null overwicht hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja. De tijd heb ik in ieder geval wel.
Zoals ik al zei in het feedbacktopic, hij is gewoon z'n balans aan het zoekenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Stel je nou eens voor dat robin over drie maanden weer volledig draait qua politieke voorkeur.
Vervolgens wordt het een spreekbuis van de vleesindustrie.quote:
Wat remlof zegt. Robin is zijn plaats op de wereld aan het verkennen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Stel je nou eens voor dat robin over drie maanden weer volledig draait qua politieke voorkeur.
Ik wist niet dat je zo gemeen was Friek_quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:49 schreef Friek_ het volgende:
Zolang hij maar eindigt bij GroenLinks.
Hij wordt waarschijnlijk D66'er uiteindelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Jij stemt toch SP, gezien je extreemlinkse voorkeuren?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo gemeen was Friek_
De SP is te rechts voor mij.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij stemt toch SP, gezien je extreemlinkse voorkeuren?
Of CDA-er, dat is toch een net wat sympathieker einde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij wordt waarschijnlijk D66'er uiteindelijk.
Maar dat vergt het geloof in een fictief opperwezen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Of CDA-er, dat is toch een net wat sympathieker einde.
Bij het CDA denk ik aan een oorverdovend hard schreeuwende Eurlings.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Of je kunt pretenderen dat geloof te hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat vergt het geloof in een fictief opperwezen.
Misschien gaat hij werken bij een non prophet organization.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij woont alvast in een goede regio daarvoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Je kunt ook cultureel-christen zijn. Of een unitaire universalist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Cultureel-christen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Je kunt ook cultureel-christen zijn. Of een unitaire universalist.
Gaat heen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef GSbrder het volgende:
Non prophet organization - ik vond hem wel geslaagd.
Hij moet alleen nog een paar miljard jaar het bed houden.quote:
Klinkt als de perfecte religie voor libertariërs.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef De_Guidance het volgende:
Ik verzin allemaal mooie termen deze ochtend. Unitair universalisme is trouwens wel echt een godsdienst. Een soort liberaal christendom, waar alles mag en niets moet.
Spijtig, ja.quote:
In Brabant noemen we dat simpelweg katholicisme.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef De_Guidance het volgende:
Ik verzin allemaal mooie termen deze ochtend. Unitair universalisme is trouwens wel echt een godsdienst. Een soort liberaal christendom, waar alles mag en niets moet.
Hoho, libertariers moeten een hoop.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Klinkt als de perfecte religie voor libertariërs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |