Het is ook best leuk op een paar bloed-onder-de-nagels-vandaan-halende ervaringen naquote:
Vegetarische sushi?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:21 schreef robin007bond het volgende:
Overigens heb ik voor het eerst sushi gegeten net. Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Ik eet nog wel vis.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vegetarische sushi?
Ik eet het 's avonds, niets voor de ochtend bij mij.
Als lunch kan het ook wel goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vegetarische sushi?
Ik eet het 's avonds, niets voor de ochtend bij mij.
De middag is er sowieso primair om te slapen.quote:
Ah, dat doet mijn vriendin ook niet.quote:
Ik lunch vrijwel nooit warm/uitgebreid.quote:
Laatst nog vissenmenstruatie opquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos. Sushi is beter met dood onderwaterbeest.
Dood en rauw.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos. Sushi is beter met dood onderwaterbeest.
Het is zelden dat ik niet uitgebreid lunchquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik lunch vrijwel nooit warm/uitgebreid.
Tenzij er kroketten zijn.
De werkdagen in België zijn dan ook 4 uur korter, door de lunch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is zelden dat ik niet uitgebreid lunch
Plus aperitief.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De werkdagen in België zijn dan ook 4 uur korter, door de lunch.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het valt toch een beetje tegen. Helemaal op POL en NWS.
Ah daar zal ik eens even wat van luisteren. Werk toch thuis vandaag ivm zieke collegaquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:58 schreef Tem het volgende:
Hier heb je al een lijstje
http://www.volkskrant.nl/(...)n-op-Eurosonic.dhtml
Jammer dat je echt null overwicht hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja. De tijd heb ik in ieder geval wel.
Zoals ik al zei in het feedbacktopic, hij is gewoon z'n balans aan het zoekenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Stel je nou eens voor dat robin over drie maanden weer volledig draait qua politieke voorkeur.
Vervolgens wordt het een spreekbuis van de vleesindustrie.quote:
Wat remlof zegt. Robin is zijn plaats op de wereld aan het verkennen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Stel je nou eens voor dat robin over drie maanden weer volledig draait qua politieke voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |