quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Ik zal vermoedelijk sterven zonder er ooit achter te komen wat een mens grappig zou kunnen vinden aan Jeff Dunham.
Heeft ie een nieuw gedrocht of ben je nu pas op Achmed gestuit?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Ik zal vermoedelijk sterven zonder er ooit achter te komen wat een mens grappig zou kunnen vinden aan Jeff Dunham.
Eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Nee werd weer eens met het bestaan van die kerel met zijn oubollige kuthumor geconfronteerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heeft ie een nieuw gedrocht of ben je nu pas op Achmed gestuit?
Ik mis Monidique.quote:
Een van mijn vrienden heeft eens onverwacht 'Silence! I kill you' geroepen. Dat is de enige keer dat ik om Jeff Durham gelachen heb.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee werd weer eens met het bestaan van die kerel met zijn oubollige kuthumor geconfronteerd.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Was ze doable?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef robin007bond het volgende:
Onze pianojuf had "Silence, I kill you" als ringtone.
Weinig leuks aan inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Merkwaardig. Je verwacht het soms niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef robin007bond het volgende:
Onze pianojuf had "Silence, I kill you" als ringtone.
Robin leek mij inderdaad ook niet het type voor pianoles.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Merkwaardig. Je verwacht het soms niet.
Pianoleraressen mij ook niet het type voor Jeff Dunham.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Robin leek mij inderdaad ook niet het type voor pianoles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |