quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Ik zal vermoedelijk sterven zonder er ooit achter te komen wat een mens grappig zou kunnen vinden aan Jeff Dunham.
Heeft ie een nieuw gedrocht of ben je nu pas op Achmed gestuit?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Ik zal vermoedelijk sterven zonder er ooit achter te komen wat een mens grappig zou kunnen vinden aan Jeff Dunham.
Eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Nee werd weer eens met het bestaan van die kerel met zijn oubollige kuthumor geconfronteerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heeft ie een nieuw gedrocht of ben je nu pas op Achmed gestuit?
Ik mis Monidique.quote:
Een van mijn vrienden heeft eens onverwacht 'Silence! I kill you' geroepen. Dat is de enige keer dat ik om Jeff Durham gelachen heb.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee werd weer eens met het bestaan van die kerel met zijn oubollige kuthumor geconfronteerd.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Was ze doable?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef robin007bond het volgende:
Onze pianojuf had "Silence, I kill you" als ringtone.
Weinig leuks aan inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Merkwaardig. Je verwacht het soms niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef robin007bond het volgende:
Onze pianojuf had "Silence, I kill you" als ringtone.
Robin leek mij inderdaad ook niet het type voor pianoles.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Merkwaardig. Je verwacht het soms niet.
Pianoleraressen mij ook niet het type voor Jeff Dunham.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Robin leek mij inderdaad ook niet het type voor pianoles.
Was die kerel dan bedoeld als comedian/grappenmaker?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Grappige geluiden vinden baby's ook leuk, sommige lieden passeren dat stadium nooit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Ah, ik zie je reactie nu pas. Thanks!quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Respect voor jouw avatar, kameraad Robin!
Ja het is op donderdag- en vrijdagavond / -nacht.quote:
Leuk, ga je lang weg?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:43 schreef GSbrder het volgende:
Goedemorgen allemaal. Over twee dagen rollebol ik in de sneeuw.
( I Won ), bestelling loopt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:57 schreef Drugshond het volgende:
Totale chaos nu bij een klantenservice....Zit nu (bijna) op het punt dat ik ga kutten bij hun moederbedrijf (en die ken ik ook).
quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets minder lang dan Friso en Schumacher hoop ik.
Halve weekquote:
Liep je daarvoor te zeiken bij die klantenservice?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:50 schreef Drugshond het volgende:
Remmie, ik heb straks een blitz horloge van 4 euro nog wat.
Dat is niet heel lang, maar genoeg om er even lekker uit te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Halve week.
In maart wat langer, gelukkig.
Ging over een refund van 65 dollar. En mwah dan reageer ik iets anders.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Liep je daarvoor te zeiken bij die klantenservice?
Leuk, heb je daar vrienden wonen waar je kan blijven pitten of heb je iets geboekt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja het is op donderdag- en vrijdagavond / -nacht.
Swoesj.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:43 schreef GSbrder het volgende:
Goedemorgen allemaal. Over twee dagen rollebol ik in de sneeuw.
Haha het is wel een zooitje momenteel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:00 schreef Tem het volgende:
Ik word gek van die rollovers in het fok menu.
Precies, als het weer nou ook meevalt, dan jodel ik 4 dagen de berg op en afquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet heel lang, maar genoeg om er even lekker uit te zijn.
Ik word te oud, dus geen vrienden meer die nog in Groningen wonen vanwege hun studie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Leuk, heb je daar vrienden wonen waar je kan blijven pitten of heb je iets geboekt?
ja, als ik naar boven scroll en ik ga per ongeluk over sport heen of iets dergelijks blijft dat menu uitgeklapt. Heel irrirant.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha het is wel een zooitje momenteel.
Kun je die ontwikkelaars wat notes geven?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha het is wel een zooitje momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |