Niet te vergeten van de genocide.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoop pioniers van de wetenschap en de kunsten komen ervandaan.
Schrobber op de Graf Spee, met een opvallende belangstelling voor de latrines.quote:
Minder eng dan een hiernamaals met Eurlings.quote:
Na jou begint het pas.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:38 schreef Tem het volgende:
Ik geloof niet in reincarnatie. Hierna is het gewoon klaar volgens mij.
Ik ben geen fan van Eurlings.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Minder eng dan een hiernamaals met Eurlings.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Schrobber op de Graf Spee, met een opvallende belangstelling voor de latrines.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:44 schreef Tem het volgende:
Dat verbeten praatje van Eurlings dat hij de KLM nooit zal verkwanselen deed me direct aan het CDA congres denken.
Ik heb iemand nog nooit zo eng zien doen tijdens dat congres met dat gebaar...quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:44 schreef Tem het volgende:
Dat verbeten praatje van Eurlings dat hij de KLM nooit zal verkwanselen deed me direct aan het CDA congres denken.
Ja dat doet 'ie wel leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:44 schreef Tem het volgende:
CDA'ers inderdaad, dus succes.quote:
Nee, types met een enorm grote bek en nog groter EGO. Staat haast garant voor een baan hoog in de organisatiequote:
Het principe van lucht verkopen heb je voortgezet, alleen dan nu zonder winst.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:12 schreef Friek_ het volgende:
In mijn vorig leven was ik een succesvol ondernemer.
Morele winst, hoppa!quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het principe van lucht verkopen heb je voortgezet, alleen dan nu zonder winst.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:21 schreef remlof het volgende:
EU-parlement: Merkies voldeed aan regels
That does it. Ik ga geen PvdA stemmen in de Europese verkiezingen.
Jij stemt D66. Dat wist ik al.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:21 schreef remlof het volgende:
That does it.[/i] Ik ga geen PvdA stemmen in de Europese verkiezingen.
Liefquote:Rusland maakt zich blijkens het rapport ook zorgen om de behandeling van allochtonen die legaal in Nederland verblijven. Minderheden zouden gediscrimineerd worden, met name op het gebied van zorg, onderwijs, huisvesting en werk.
Leugens, wij behandelen jou naar eer en geweten.quote:
Mwoah, die Merkies is niet goed snik hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:21 schreef remlof het volgende:
EU-parlement: Merkies voldeed aan regels
That does it. Ik ga geen PvdA stemmen in de Europese verkiezingen.
Toch lief dat Poetin zich er druk om maakt. Wat een aardige man!quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef waht het volgende:
[..]
Leugens, wij behandelen jou naar eer en geweten.
Ik stem zo pro-EU als mogelijk. Dus dat wordt D66 denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah, die Merkies is niet goed snik hoor.
Maar stem vooral op wie je wil uiteraard.
Het is een soort van Henk Westbroek zonder haar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:33 schreef TitusPullo het volgende:
Friek_ is een kale klier, maar ik kan hem wegens zijn verlangen naar België niets kwalijk nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |