Nooit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef arjan1112 het volgende:
Je hoort toch veel van hoogopgeleide Turken die in Turkije gaan wonen?
Er worden ook vaan genoeg mensen aangehouden en vies aangekeken als ze normaal rijden in een dure auto.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu ken ik er ook wel genoeg uit die groep die wel assimileren en daar hoor jij ook bij volgens mij, maar er zijn er kennelijk ook die daar meer moeite mee hebben, met name de drop outs, die gastjes die hun opleiding niet afmaken en dan 'discriminatie!' schreeuwen als ze geen werk kunnen vinden terwijl het toch echt grotendeels aan hen zelf ligt.
Geloof ik zo. Zo'n advocaat met Antiliaanse roots die ik wel eens op feestjes tegenkom heeft me daar mooie verhalen over verteld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er worden ook vaan genoeg mensen aangehouden en vies aangekeken als ze normaal rijden in een dure auto.
Vraag Mutant maar.
Welk boek is dat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je stelt nu een hele diepe vraag die Paul Scheffer in zijn boek analyseert (en deze docu is een uitwerking daarvan). Ik denk dat hij er meer over weet dan ik.
Dat is dus wel discriminatie en komt tegenwoordig te vaak voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er worden ook vaan genoeg mensen aangehouden en vies aangekeken als ze normaal rijden in een dure auto.
Vraag Mutant maar.
Dan moet je volgende week weer kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Ze zouden nog eens zo een docu moeten maken, die je nu ziet is uit eind jaren 80 ofzoiets.
Dat noemen we efficiëntie. Dan heb je lekker vaak beet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vraag Mutant maar.
Dat had ik vaak bij de Zwitserse grens met m'n lange haar en Nederlands kenteken. Hond in m'n auto en zijpanelen van de portieren er uitquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef waht het volgende:
[..]
Dat noemen we efficiëntie. Dan heb je lekker vaak beet.
Door mijn raciale kenmerken duurt de security check op Schiphol voor mij ook wat langer dan voor blanken, en dat is prima.
Ja, dat is wel Scheffers ding. Volgens hem wijst de geschiedenis uit dat conflicten bij elke immigratiegolf horen en juist het begin van de oplossingen markeren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:55 schreef arjan1112 het volgende:
Die commentaar stem.. eerst een kwartier ellende en dan zegt ie ineens dat alles goed komt..
Maarja, waar is dat 'probleem' dan daadwerkelijk helemaal opgelost?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, dat is wel Scheffers ding. Volgens hem wijst de geschiedenis uit dat conflicten bij elke immigratiegolf horen en juist het begin van de oplossingen markeren.
Maar de vraag is hoeveel slachtoffers er nog zullen zijn natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |