En dan heb ik het natuurlijk niet over FOK! in het algemeenquote:
dan heb je hele eenzame verjaardagen kan ik je vertellenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil de Johan Derksen van FOK! genoemd worden?
Is hij een aapje dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha.
Ik noem Tchock altijd monkie of mongie of mang (allemaal vormen op monkey). Eigenlijk altijd mongie.. nooit zn echte naam en ook gewoon altijd irl. Thuis, i nde supermarkt.. OVERAL. Kijk mensen kijken
Wij? Nooit, behalve deze zomer in het park, ik denk dat myra en twi dat nog wel weten. Oh mijn, wat een faal.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie zijn geen schijnheilige bitches. Denk ik
Paxcon kan niet accepteren dat ik mijn liefde voor hem heb geuit.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Stuart, de regel is dat je van iederene mag kapen behalve van mij want ik héb al zo weinig topics op mijn naam
Ohja sorry, ben ik jou helemaal vergetenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik al een compliment van je had ontvangen anders had ik nu op de grond gestampt van woede.
Anders moeten mensen zolang wachtenquote:
Er is hier een verhaal dat ik nog niet ken. En dat wil ik niet zo houdenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij? Nooit, behalve deze zomer in het park, ik denk dat myra en twi dat nog wel weten. Oh mijn, wat een faal.
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteldquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon kan niet accepteren dat ik mijn liefde voor hem heb geuit.
Johannes is boos dat hij mij niet heeft gezien in de UB.
Fok-it is boos omdat hij niet van mij kan winnen.
Mongie klinkt ook een beetje als downie. Misschien kijken ze of 'ie echt wat heeft.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha.
Ik noem Tchock altijd monkie of mongie of mang (allemaal vormen op monkey). Eigenlijk altijd mongie.. nooit zn echte naam en ook gewoon altijd irl. Thuis, i nde supermarkt.. OVERAL. Kijk mensen kijken
Ik heb er ook maar heel weinig en al heeeeeel lang niet meer geopend behalve de vorigequote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Stuart, de regel is dat je van iederene mag kapen behalve van mij want ik héb al zo weinig topics op mijn naam
Ik zie het meer als een handig iets: meteen een nieuw topicquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Oh, is het hier een wedstrijdje wie als eerste een nieuw topic kan openen? Stom.
ok en verder nog iets wat niet over jou gaat?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet wetenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Oh, is het hier een wedstrijdje wie als eerste een nieuw topic kan openen? Stom.
Wel knap, een aap met een titel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, altijd in bomen enzo. Pff, zo vermoeieeeeeeeeeeeend
Mijn huis is 5 minuten van de UB, maar dan wel op de fiets. Niet lopend.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
O, dan heb ik je inderdaad niet gezien.
Maar je was wel 5 minuten lopen van mijn huis.
Zin om volgende keer hier biertje te doen?
rot dan opquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ze dat eerder denken over mij. Hihahoaaaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Mongie klinkt ook een beetje als downie. Misschien kijken ze of 'ie echt wat heeft.
oke okequote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar heel weinig en al heeeeeel lang niet meer geopend behalve de vorige
Kunnen we verder met een meet plannen, dat is wel waar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een handig iets: meteen een nieuw topic
Je bent zelf stom.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Beter dan mensen die helemaal flippen als er eens gekaapt wordt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
En anders gaat men lapo hunten, heb je ook niks aan. Wie de neuk boeit een TT nouquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een handig iets: meteen een nieuw topic
Dat jaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter dan mensen die helemaal flippen als er eens gekaapt wordt.
Gelukkig is het nu lente in Nederland.quote:
STOP AND STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE YOU STOP NOG WAT AND HEAR NOT THEEEEEEEEEEEEEEERE IT WAS FAAAAAAAIR NOG WAT VERSAT HET NIET FAILING NOG WAT MEEEquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel knap, een aap met een titel.
Net was je nog boos. Wat ben je ook zo wispelturig.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
Ik ben al zenuwachtig als ik met Etsu in één ruimte ben dus dat wordt hem nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn huis is 5 minuten van de UB, maar dan wel op de fiets. Niet lopend.
Dat biertje, misschien na mijn tentamen. Maar dan moet Pax er ook zijn, anders ben ik wat zenuwachtig.
Ik vind het een prima TTquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En anders gaat men lapo hunten, heb je ook niks aan. Wie de neuk boeit een TT nou
Ik ben neit teleurgesteld, ik ben gewoon fucking boosquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ok en verder nog iets wat niet over jou gaat?
In de ogen van de tandartsassistente is het altijd lente.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu lente in Nederland.
Je bedoelt dat we heel vriendelijk waren en onze frikandellen en hamburgers deelden terwijl we daar biefstuk voor terugkregen?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij? Nooit, behalve deze zomer in het park, ik denk dat myra en twi dat nog wel weten. Oh mijn, wat een faal.
Dan ruilen we Etsu voor Tiesquote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben al zenuwachtig als ik met Etsu in één ruimte ben dus dat wordt hem niet
Wtfquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn huis is 5 minuten van de UB, maar dan wel op de fiets. Niet lopend.
Dat biertje, misschien na mijn tentamen. Maar dan moet Pax er ook zijn, anders ben ik wat zenuwachtig.
geen openbare meet trouwens, mag ik hopen. Voor je het weet hebben we weer zwakzinnigen in tha housequote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kunnen we verder met een meet plannen, dat is wel waar.
Ik wordt er niet warmer of kouder van. Ik kom hier voor de contentquote:
Ja. Ik heb borderlinequote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net was je nog boos. Wat ben je ook zo wispelturig.
Ik dacht het STOP!, IN THE NAME OF LOVE! Zou zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
STOP AND STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE YOU STOP NOG WAT AND HEAR NOT THEEEEEEEEEEEEEEERE IT WAS FAAAAAAAIR NOG WAT VERSAT HET NIET FAILING NOG WAT MEEE
Ik voeg veel interessante content toequote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt er niet warmer of kouder van. Ik kom hier voor de content
Het is nog steeds niet waard om voor naar de tandarts te gaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de ogen van de tandartsassistente is het altijd lente.
hahahahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt er niet warmer of kouder van. Ik kom hier voor de content
Ties is een beetje mensenschuwquote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ruilen we Etsu voor Ties
Wauw, hoe wist jij je zenuwen in bedwang te houden tijdens burgerlijk recht 2 tentamen op 19 december en toch een 8 te halen?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben al zenuwachtig als ik met Etsu in één ruimte ben dus dat wordt hem niet
Het was gewoon heeeeeeeeeeeel awkward. Soms meet je fokkers waar je niks mee hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is hier een verhaal dat ik nog niet ken. En dat wil ik niet zo houden
Nee das fout, ik luister random muziek.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht het STOP!, IN THE NAME OF LOVE! Zou zijn.
Zeg ik dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben neit teleurgesteld, ik ben gewoon fucking boos
Zolang er maar leuke mensen komen ben ik blij. Een enkele zwakzinnige fleurt de meet wel op hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
geen openbare meet trouwens, mag ik hopen. Voor je het weet hebben we weer zwakzinnigen in tha house
Kun je nagaan wat ik zonder jou gehaald zou hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw, hoe wist jij je zenuwen in bedwang te houden tijdens burgerlijk recht 2 tentamen op 19 december en toch een 8 te halen?
Ohgosh jaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was gewoon heeeeeeeeeeeel awkward. Soms meet je fokkers waar je niks mee hebt.
Ties.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ruilen we Etsu voor Ties
Nooit mee gemaaktquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was gewoon heeeeeeeeeeeel awkward. Soms meet je fokkers waar je niks mee hebt.
Ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we heel vriendelijk waren en onze frikandellen en hamburgers deelden terwijl we daar biefstuk voor terugkregen?
13 ?quote:
Wat is oud?quote:
meidquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Laura.b het volgende:
Het gaat te snel voor mij.
En ik ben verdrietig want ik ben dik aan het wordenen ik heb mezelf niet meer in de hand qua eten.
![]()
Ja, ik ken niet al jouw rare muziekjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee das fout, ik luister random muziek.
Op de verjaardagen van Littlerabbit vertelt men elkaar pas de waarheid als ze een liter jenever in hun mik hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Adames het volgende:
[..]
dan heb je hele eenzame verjaardagen kan ik je vertellen
Alles weg flikkeren dat ongezond isquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Laura.b het volgende:
En ik ben verdrietig want ik ben dik aan het wordenen ik heb mezelf niet meer in de hand qua eten.
![]()
Trusten Manus.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik wip wel eens langs af en toe hihaho
Slaap lekker mensjes
jij bent bryan zn vriendinnetje.quote:
jaaaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ken niet al jouw rare muziekjes.
Placebo was het die je zo tof vond?
Als je in je pols snijdt loop je langzaam leegquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Laura.b het volgende:
![]()
Oh.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer richting de geliefde zeehelden
Ik zal strijden voor Ezell tot aan mijn doodquote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus wat wil je nou? Wil je Ezell of niet?
en dat is heel genant, want je kan ook niet na 5 minuten zeggen: nou, ik ga weer, doei!quote:
Bon Jovi en Floggin Mollyquote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa![]()
.
Wat voor muziek hou jij van?
Thanks, nu krijgen we een topic vol Crack die placebo aan bid.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ken niet al jouw rare muziekjes.
Placebo was het die je zo tof vond?
Wie is bryan?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent bryan zn vriendinnetje.
hoi bryan
Niet klagen, de biefstuk was wel lekker.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
en dat is heel genant, want je kan ook niet na 5 minuten zeggen: nou, ik ga weer, doei!
Lijkt me onwaarschijnlijk dat je een 10 zou halen, aangezien 1) je te dom bent; 2) het tentamen te lastig is.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik zonder jou gehaald zou hebben
andere guitarist ?quote:
e vriendje weer?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Laura.b het volgende:
![]()
Volgende week als ik er dan zin in heb.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Wanneer gaan wij een biertje doen? Kunnen we volop roddelen over Paxcon.
Daar voel ik heul niks van.quote:
Kansloosquote:
Ik ga Tjacka meetenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
Ik zou nooit iemand willen meeten van FOK! behalve Monopoly die is wreed.
Wanneer komt het gedeelte waarin je steekhoudende argumenten aandraagt?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk dat je een 10 zou halen, aangezien 1) je te dom bent; 2) het tentamen te lastig is.
Gitaar is mijn man, maar hij heet geen bryan.quote:
Ja, maar ik eet altijd overal in kantine's enzo. Ik moest net serieus even huilen om mijn lichaam, ik vind het echt heel erg kutquote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alles weg flikkeren dat ongezond is
die verlamde je mond zo omdat die koeien iedere dag en massage kregen en bla bla bla..quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet klagen, de biefstuk was wel lekker.
Ik ben jaloers. Op allebei.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga Tjacka meeten![]()
Ik ben stiekem een beetje verliefd op hem.
Je kan het me DM'en, Adames.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
durf ik niet te zeggen, straks kwets ik nog iemand
Ik heb er afgelopen donderdag een ontmoet. Was een beetje awkwardquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
Ik zou nooit iemand willen meeten van FOK! behalve Monopoly die is wreed.
Je denkt dat Stuart dat heeft verzonnen?quote:
Maar nu issie weg. Helaasquote:
Ja maar jij hebt gemeet met een FOK!ker en studeert geschiedenisquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan past hij eigenlijk perfect bij geschiedenis
Ja, daarom liever ook meerdere mensenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
en dat is heel genant, want je kan ook niet na 5 minuten zeggen: nou, ik ga weer, doei!
Hee Flogging Molly ken ik ook veel van. En Jon Bovi ook maar dat kent iedereen wel. Hou je van nog meer?quote:
Brian Molkoquote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thanks, nu krijgen we een topic vol Crack die placebo aan bid.
Placebo is wel koel hoor, daar niet van
Ik ben volgende week de hele week beschikbaar. Wellicht dat we dan ook nog kunnen lunchen in de kantine van de UB.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgende week als ik er dan zin in heb.
Ik denk niet zo veelquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt dat Stuart dat heeft verzonnen?
Tjacka heeft een kleine penis.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga Tjacka meeten![]()
Ik ben stiekem een beetje verliefd op hem.
Is al geweest.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wanneer komt het gedeelte waarin je steekhoudende argumenten aandraagt?
Dan moet je jezelf nu eens afvragen of je dat ook ECHT vind. Als dat antwoord ja is dan kun je ermee stoppenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, maar ik eet altijd overal in kantine's enzo. Ik moest net serieus even huilen om mijn lichaam, ik vind het echt heel erg kut
bwhehehhehee,quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
die verlamde je mond zo omdat die koeien iedere dag en massage kregen en bla bla bla..
het waren meerdere mensen. Dat was het allerergstquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarom liever ook meerdere mensen
[..]
Hee Flogging Molly ken ik ook veel van. En Jon Bovi ook maar dat kent iedereen wel. Hou je van nog meer?
[..]
Brian Molkoplacebo
Moet.. nog.. keer.. zien..
Hahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wordt vanzelf wel groterquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka heeft een kleine penis.
Verder wil ik niets insinueren over de strekking van jullie meet.
Welke FOK!ker?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt gemeet met een FOK!ker en studeert geschiedenis
dus nu ben ik verward
hahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ties is al vaker gek genoemd op Twitterquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ties.Hij wilt mij niet kennen. Een breuk in mijn hart.
Het werd genoemd als een niet leuke meet. Klonk anders behoorlijk grappigquote:
Hoezo? Er zijn wel meerdere bigstars die geschiedenis studeren op FOK! en eentje heb ik ontmoet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt gemeet met een FOK!ker en studeert geschiedenis
dus nu ben ik verward
Noemden jullie elkaar dan ook gewoon bij de username of hoe gaat dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen donderdag een ontmoet. Was een beetje awkward
Jon Boviquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarom liever ook meerdere mensen
[..]
Hee Flogging Molly ken ik ook veel van. En Jon Bovi ook maar dat kent iedereen wel. Hou je van nog meer?
[..]
Brian Molkoplacebo
Moet.. nog.. keer.. zien..
Oh, dat is wel heel kutquote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
het waren meerdere mensen. Dat was het allerergst
nu ben ik helemaal jaloersquote:
Achteraf was het grappig.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het werd genoemd als een niet leuke meet. Klonk anders behoorlijk grappig
Jemig. Dit had ik niet van hem verwacht. Hoe ken jij Ties?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ties is al vaker gek genoemd op Twitter
Hopelijk kunnen we een hele plaat bitterballen wegwerkenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben volgende week de hele week beschikbaar. Wellicht dat we dan ook nog kunnen lunchen in de kantine van de UB.
Achterin in de rij plaatsnemen Muutquote:
Hahaha, die ken ik 50/50. Vooral van toen ik 16 was maar dat geeft nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jon BoviWhehe.
Iron Maiden, Hammerfall, Dragonforce (), Edguy, Sonata Arctica. Dat soort dingen.
Wij kwamen daar met z'n 3en en die blonde kwam later. En voor de rest zaten er 3 of 4 extreme nerd autisten.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het werd genoemd als een niet leuke meet. Klonk anders behoorlijk grappig
Eentje maar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn wel meerdere bigstars die geschiedenis studeren op FOK! en eentje heb ik ontmoet.
So wut
was afgelopen zomer. Man man man, wat hebben wij achteraf gelachenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel kut. Zeg dat je ziek bent
Van twitterquote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jemig. Dit had ik niet van hem verwacht. Hoe ken jij Ties?
twitter:
Verkoopt de UB dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we een hele plaat bitterballen wegwerken
Ja maar die zijn dus niet mensenschuwquote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn wel meerdere bigstars die geschiedenis studeren op FOK! en eentje heb ik ontmoet.
So wut
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
was afgelopen zomer. Man man man, wat hebben wij achteraf gelachen
Heeft Tjacka het druk ja?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achterin in de rij plaatsnemen Muut
VBL, gekke jongen wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jemig. Dit had ik niet van hem verwacht. Hoe ken jij Ties?
Tjacka is almachtig. Zelfs tijd is ondergeschikt aan zijn modkrachten en statusquote:
Ik vind het echt kut, zit ook niet goed in mijn vel meer, maar sinds kort kan ik mezelf niet meer beheersen qua eten. Ik weet ook niet zo goed waarom, maar goed, ik weet het nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf nu eens afvragen of je dat ook ECHT vind. Als dat antwoord ja is dan kun je ermee stoppen
quote:
Van FOK! ?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij kwamen daar met z'n 3en en die blonde kwam later. En voor de rest zaten er 3 of 4 extreme nerd autisten.
Luister het omdat ik het tempo en dergelijke leuk vind.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, die ken ik 50/50. Vooral van toen ik 16 was maar dat geeft niet![]()
. Beter dan andere mzuiek
Is dat Johannes_Vermeer?quote:
Oei... ik ga mijn ogen de kost geven de komende tijdquote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een hele geheimzinnige. Ook fan van VI
Strak schema, hihi strak.quote:
Ik kan wel roepen 'het is een keuze' maar je zit er duidelijk mee dus dan kan ik je alleen maar sterkte wensenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut, zit ook niet goed in mijn vel meer, maar sinds kort kan ik mezelf niet meer beheersen qua eten. Ik weet ook niet zo goed waarom, maar goed, ik weet het niet
Hint: het is niet Grifte. (ook al studeert die wel gs)quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei... ik ga mijn ogen de kost geven de komende tijd
iedereen op fok heeft/had wel issues.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van FOK! ?Nooit, geen autisten hier te bekennen
Jemig. Ik ken Ties IRL en hij lijkt mij best aardig, maar hij walgt van meetings en zulks. Dus hij doet alsof hij mij niet kent en hij kijkt mij niet aan. Ik heb geen idee hoe ik daarmee moet omgaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL, gekke jongen wel.
[..]
Tjacka is almachtig. Zelfs tijd is ondergeschikt aan zijn modkrachten en status
Ja, dan zit je met die muziek wel goed jaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luister het omdat ik het tempo en dergelijke leuk vind.
Als ik echt alleen even naar muziek ga luisteren, is het waarschijnlijk Bon Jovi of Omnia.
Soms wat klassiek.
Oke Grifte dusquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hint: het is niet Grifte. (ook al studeert die wel gs)
Ik ben een rustig jongetje, vraag Paxcon maar. Jij kan je gang gaan, maar ik wil niet met jou geassocieerd worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop het wel, anders slaan we de boel kort en klein
Maar iedereen heeft sowieso toch issues, lijkt me?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
iedereen op fok heeft/had wel issues.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dan zit je met die muziek wel goed ja. Wel raar, als ik jou zo zie achter die webcam en dan dragonforce erbij.. mn plaatje klopt niet meer
Nou jawel hoor. Ik ook hoor. Maar op internet kan je de bescheiden bigstar uithangen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar die zijn dus niet mensenschuw
Denk van niet. Zitten wel normale mensen bij.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Blij, huppelen..quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had je er dan bij verwacht? Ik geloof dat ik toen Floggin Molly aan het luisteren was.
Nee hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft sowieso toch issues, lijkt me?
Wil je nog met mij meeten met Paxcon erbij?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou jawel hoor. Ik ook hoor. Maar op internet kan je de bescheiden bigstar uithangen.
Nee ik zeg dat het hem NIET is blinde vink.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke Grifte dus
Jammer dat je heult met de vijand; ik zit binnenkort weer die hard de FC aan te moedigen.
Vooral met Paxcon erbijquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je nog met mij meeten met Paxcon erbij?
dat is totdat je iets meer van ze weet. Van iedereen die ik hier ken (persoonlijk), weet ik denk ik wel iets op te noemenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Denk van niet. Zitten wel normale mensen bij.
Sommige mensen hebben gewoon serieus geen issuesquote:
Trusten!quote:
Met mij ook wel thanksquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sorry, ik moest dit even door Google laten vertalen.
Met mij gaat het goed, en met jou?
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon serieus geen issuesMaar in hun leven vast al wel gehad of nog komende. Dat kan niet anders
Ja, zit er echt mee. Ik durf zelfs niet op de weegschaal te staanquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan wel roepen 'het is een keuze' maar je zit er duidelijk mee dus dan kan ik je alleen maar sterkte wensen
Jamaar jij was niet blij en huppelenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch ook allemaal blije muziek?
Ach, dat zullen vooral op jouwe subjectieve kant gebaseerd zijn. Dat zegt dan ook echt alles.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
dat is totdat je iets meer van ze weet. Van iedereen die ik hier ken (persoonlijk), weet ik denk ik wel iets op te noemen
Poep 't uitquote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, zit er echt mee. Ik durf zelfs niet op de weegschaal te staannou ja ik zie wel wat ik ermee ga doen..
Ooh, never mind mijn DMquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het hem NIET is blinde vink.
Snap dat je op EBS een 2 hebt gehaald
Ik zal hem overhalen om mee te gaan naar de meet met jou. Is mij al eens eerder gelukt met iemand anders.quote:
Jij en huppelen kloppen op een of andere manierquote:
Nee. Ik ben emotioneel leeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar jij was niet blij en huppelen
Ik weet wel heel veel van 1 fokker en hij heeft echt geen issues. Ik vind het ook raar om te zeggen, alsof fokkers een volk apart zijn ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
dat is totdat je iets meer van ze weet. Van iedereen die ik hier ken (persoonlijk), weet ik denk ik wel iets op te noemen
Wat is er Kaneeltje?quote:
Dan zal jouw grens om iets een issue te noemen wel weer een issue van jouw kant zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben meer van de dansjes.. Ik wacht nog op iemand die mee gekke dansjes gaat doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij en huppelen kloppen op een of andere manier![]()
noooquote:
Zijn ze ook, we zitten hier niet voor de lolquote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik weet wel heel veel van 1 fokker en hij heeft echt geen issues. Ik vind het ook raar om te zeggen, alsof fokkers een volk apart zijn ofzo.
Wij in VBL noemen hem niet voor niets Paxgodquote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal hem overhalen om mee te gaan naar de meet met jou. Is mij al eens eerder gelukt met iemand anders.
Ik houd je op de hoogte.
fixed your postquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Paxgodquote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij in VBL noemen hem niet voor niets Paxgod
Heb jij issues?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, dat zullen vooral op jouwe subjectieve kant gebaseerd zijn. Dat zegt dan ook echt alles.
We zitten hier omdat we sociaal incapabel zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn ze ook, we zitten hier niet voor de lol
De witte reus uit het Noordenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij in VBL noemen hem niet voor niets Paxgod
Ik ben altijd de gene die na 3 bier zegt ''Ik heb zin om te djensen"quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben meer van de dansjes.. Ik wacht nog op iemand die mee gekke dansjes gaat doen.
Schiet je ook niet echt iets mee op. Behalve je leven verneuken, if thats what you wantquote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hmm. Ik wil het serieus uitkotsen, maar durf niet.
nee, het zijn gewoon mensen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik weet wel heel veel van 1 fokker en hij heeft echt geen issues. Ik vind het ook raar om te zeggen, alsof fokkers een volk apart zijn ofzo.
Djensen''quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben altijd de gene die na 3 bier zegt ''Ik heb zin om te djensen"
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben meer van de dansjes.. Ik wacht nog op iemand die mee gekke dansjes gaat doen.
[..]
nooo
Niks. Maar ben gewoon eventjes leeg.quote:
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van meetsquote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
Paxcon, zou jij met mij mee willen naar de meet met Johannes_Vermeer? Dan gaan we bitterballen eten, en als de UB dat niet heeft, dan slaat hij de UB grot en klein. Ik doe daaraan niet mee, maar als jij dat wil, mag je dat.
Oh ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
We zitten hier omdat we sociaal incapabel zijn.
Na 3 bier? Pff, gewoon als er muziek isquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niks. Maar ben gewoon eventjes leeg.
Vandaag was een oplaaddagje.
Morgen is het weer prima.
Rickazio humor is mijn favoriet soort humor.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De witte reus uit het Noorden
Ja eh, ook hoiquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al zeg ik nee, dan vullen jij of VA toch wel aan. Dus zeg het maar.
Ik heb dat pas na 5 bier en 12 jeneverquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe heb je de meet met Giku dan overleefd?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van meets
Helemaal als jij erbij bent
Ik zeg ja. Je hamert teveel op mensen hier en dat betekent voor mij dat je frustraties kwijt wil, zoals eigenlijk best veel mensen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, bij mijn vriendengroep thuis is het er een beetje ingeslopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dan houd ik je handje vastquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van meets
Helemaal als jij erbij bent
Jij komt altijd dramatisch over dus dat lijkt me een structureel probleem.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe heb je de meet met Giku dan overleefd?
Ik snap dat ik wellicht zenuwachtig en dramatisch overkwam, maar dat was niet bewust. Het was meer het feit dat ik niet wist uit welke kant hij kwam en dus rondjes ging lopen. Mij spijt dat. Zou je het me willen vergeven?
Ik zit op FOK! Ik ben sociaal niet zo heel goed, heeft wat nodigquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Na 3 bier? Pff, gewoon als er muziek is
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, bij mijn vriendengroep thuis is het er een beetje ingeslopen
Hipsters
HipsterchicksSloop het dr maar weer uit want 'djensen' klinkt écht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ga je nu de rollen omdraaien? Ik heb mijn best moeten doen om jou erbij te betrekken, weetje.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij komt altijd dramatisch over dus dat lijkt me een structureel probleem.
Nouja, ik was gewoon serieus. Heb jij nooit ergens langere tijd mee gezeten?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Wel heb ik mijzelf ooit een blauw oog geheadbangd. Ik was best onder de indruk van mijn lenigheid.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dat pas na 5 bier en 12 jenever
Ik ben blank en DJ, serieus dansen kan ik niet, per definitiequote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Het gaat hier toch ook niet om serieus dansen! Maar stomme dansjes
`He meisje psst meisje psst wil je djensen''?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sloop het dr maar weer uit want 'djensen' klinkt écht niet
Dat weet je best. En ongetwijfeld is dat in je oor aangepraat.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nouja, ik was gewoon serieus. Heb jij nooit ergens langere tijd mee gezeten?
Het wordt een spannende meet zo te horenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan houd ik je handje vast
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sloop het dr maar weer uit want 'djensen' klinkt écht niet
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
hier een leuk plaatje voor je topic
[ afbeelding ]
Dat ontken ik ook nergensquote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je nu de rollen omdraaien? Ik heb mijn best moeten doen om jou erbij te betrekken, weetje.
Ik doe meeeeeeee!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Het gaat hier toch ook niet om serieus dansen! Maar stomme dansjes
Jaaa, eindelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik doe meeeeeeee!Ik kan totaal niet dansen
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Wel heb ik mijzelf ooit een blauw oog geheadbangd. Ik was best onder de indruk van mijn lenigheid.
Ik heb alleen het nog goedkopere merkquote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
. Dit ben ik ook
.
OUders van tchock hier.. ik vraag of ze wat willen drinken ze zeggen ja "eh, ik heb alleen ranja, water en oploskoffie".
Hun antwoord "Ohja, ik denk dat we toch mar meteen doorgaan"
Die rechter is nog vet lekker ookquote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dus je komtquote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het wordt een spannende meet zo te horen
Okeequote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet je best. En ongetwijfeld is dat in je oor aangepraat.
Ik ga het ook niet doen, maar het lijkt best een goede optie. Leven verneuken voor een paar keer, vast niet. Maar goed, ik durf het toch niet en moer gewoon mijn hele eetpatroon weer gezond maken. That's it, want ik word echt depri van mijn dikke plompbenen en rare buik. En ribbelrug als ik mij omdraai op de een of andere manier.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schiet je ook niet echt iets mee op. Behalve je leven verneuken, if thats what you want
Ik ga me alvast voorbereiden en daar op levenquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
. Dit ben ik ook
.
OUders van tchock hier.. ik vraag of ze wat willen drinken ze zeggen ja "eh, ik heb alleen ranja, water en oploskoffie".
Hun antwoord "Ohja, ik denk dat we toch mar meteen doorgaan"
Samequote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ik koop alleen wat anders als ik bijzonder bezoek verwacht, drink zelf niks anders dan water, bier en melk.
En het is best gezondquote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga me alvast voorbereiden en daar op leven
Ik denk dat wij teveel hebben meegemaakt en dat wij daarom continu elkaar aan het uitdagen en continu op elkaar opletten. Ik stel voor dat we teruggaan naar augustus 2012 en dat we met een schone lei beginnen. Ik snap dat mijn 'beledigingen' om het feit dat jij een 6 voor EBR hebt gehaald en ik een 8 je hard aangrijpt, maar ik beloof hierbij het niet meer te doen, zolang jij mij weer kan accepteren. Jouw keuze.quote:
Jawel, als je er aan begint stop je echt niet hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet doen, maar het lijkt best een goede optie. Leven verneuken voor een paar keer, vast niet. Maar goed, ik durf het toch niet en moer gewoon mijn hele eetpatroon weer gezond maken. That's it, want ik word echt depri van mijn dikke plompbenen en rare buik. En ribbelrug als ik mij omdraai op de een of andere manier.
Wiener melange.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik drink thuis alleen water en thee.
Heb wat oploskoffie voor als mijn ouders er zijn, maar dat is het.
haha, ik ook voor mn oudersquote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Geldt ook voor jou, met je continu indirecte sneren en beledigingen, debiel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem me dan niet, boeler
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat wij teveel hebben meegemaakt en dat wij daarom continu elkaar aan het uitdagen en continu op elkaar opletten. Ik stel voor dat we teruggaan naar augustus 2012 en dat we met een schone lei beginnen. Ik snap dat mijn 'beledigingen' om het feit dat jij een 6 voor EBR hebt gehaald en ik een 8 je hard aangrijpt, maar ik beloof hierbij het niet meer te doen, zolang jij mij weer kan accepteren. Jouw keuze.
eh. nee?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou, met je continu indirecte sneren en beledigingen, debiel.
Thee.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |