Wij zijn leuker.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was uit mijn minder actieve tijd. Toen ik dacht vrienden te hebben. Nu heb ik jullie
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de Johan Derksen van dit topic: jij bent er om het nog enig niveau te geven.
We kijken wel evenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Drie katten op de bank en alle mensen op de grond.
Ik ben aangeschoven in dit topic om mijn mening te geven, niet om om de hete brij heen te draaien. Want mensen met een mening die zijn er niet zo veel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de Johan Derksen van dit topic: jij bent er om het nog enig niveau te geven.
O, dan heb ik je inderdaad niet gezien.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Woensdag weer, dat zeg ik toch net.
En ik was er tussen 16 en 19.
Jullie zijn geen schijnheilige bitches. Denk ikquote:
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga het je betaald zetten hier in de SCWacht maar
hahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen noemt me kaneel.
Moest zo wennen in de supermarkt, dat ze ineens mijn naam zei. Ik schrok gewoon.
Maar je kunt moeilijk Kaneel gaan roepen naar een stuk kaas.
De Betwetersquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
Staat er al een nieuwe uitzending van Hugo Borst online of hebben die ook winterstop?
Het is dat ik al een compliment van je had ontvangen anders had ik nu op de grond gestampt van woede.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee winterstop. En hun voormalige babe Anouk is naar Arsenalquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
Staat er al een nieuwe uitzending van Hugo Borst online of hebben die ook winterstop?
Bedankt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://arcee862.com/foktop500extended.php?sort=9&order=1
Awhquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was uit mijn minder actieve tijd. Toen ik dacht vrienden te hebben. Nu heb ik jullie
Jij wil de Johan Derksen van FOK! genoemd worden?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik al een compliment van je had ontvangen anders had ik nu op de grond gestampt van woede.
Kutzooiquote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee winterstop. En hun voormalige babe Anouk is naar Arsenal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |