En dan heb ik het natuurlijk niet over FOK! in het algemeenquote:
dan heb je hele eenzame verjaardagen kan ik je vertellenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil de Johan Derksen van FOK! genoemd worden?
Is hij een aapje dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha.
Ik noem Tchock altijd monkie of mongie of mang (allemaal vormen op monkey). Eigenlijk altijd mongie.. nooit zn echte naam en ook gewoon altijd irl. Thuis, i nde supermarkt.. OVERAL. Kijk mensen kijken
Wij? Nooit, behalve deze zomer in het park, ik denk dat myra en twi dat nog wel weten. Oh mijn, wat een faal.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie zijn geen schijnheilige bitches. Denk ik
Paxcon kan niet accepteren dat ik mijn liefde voor hem heb geuit.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Stuart, de regel is dat je van iederene mag kapen behalve van mij want ik héb al zo weinig topics op mijn naam
Ohja sorry, ben ik jou helemaal vergetenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik al een compliment van je had ontvangen anders had ik nu op de grond gestampt van woede.
Anders moeten mensen zolang wachtenquote:
Er is hier een verhaal dat ik nog niet ken. En dat wil ik niet zo houdenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij? Nooit, behalve deze zomer in het park, ik denk dat myra en twi dat nog wel weten. Oh mijn, wat een faal.
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteldquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon kan niet accepteren dat ik mijn liefde voor hem heb geuit.
Johannes is boos dat hij mij niet heeft gezien in de UB.
Fok-it is boos omdat hij niet van mij kan winnen.
Mongie klinkt ook een beetje als downie. Misschien kijken ze of 'ie echt wat heeft.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha.
Ik noem Tchock altijd monkie of mongie of mang (allemaal vormen op monkey). Eigenlijk altijd mongie.. nooit zn echte naam en ook gewoon altijd irl. Thuis, i nde supermarkt.. OVERAL. Kijk mensen kijken
Ik heb er ook maar heel weinig en al heeeeeel lang niet meer geopend behalve de vorigequote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Stuart, de regel is dat je van iederene mag kapen behalve van mij want ik héb al zo weinig topics op mijn naam
Ik zie het meer als een handig iets: meteen een nieuw topicquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Oh, is het hier een wedstrijdje wie als eerste een nieuw topic kan openen? Stom.
ok en verder nog iets wat niet over jou gaat?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet wetenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Oh, is het hier een wedstrijdje wie als eerste een nieuw topic kan openen? Stom.
Wel knap, een aap met een titel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, altijd in bomen enzo. Pff, zo vermoeieeeeeeeeeeeend
Mijn huis is 5 minuten van de UB, maar dan wel op de fiets. Niet lopend.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
O, dan heb ik je inderdaad niet gezien.
Maar je was wel 5 minuten lopen van mijn huis.
Zin om volgende keer hier biertje te doen?
rot dan opquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ze dat eerder denken over mij. Hihahoaaaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Mongie klinkt ook een beetje als downie. Misschien kijken ze of 'ie echt wat heeft.
oke okequote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar heel weinig en al heeeeeel lang niet meer geopend behalve de vorige
Kunnen we verder met een meet plannen, dat is wel waar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een handig iets: meteen een nieuw topic
Je bent zelf stom.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Beter dan mensen die helemaal flippen als er eens gekaapt wordt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
En anders gaat men lapo hunten, heb je ook niks aan. Wie de neuk boeit een TT nouquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een handig iets: meteen een nieuw topic
Dat jaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter dan mensen die helemaal flippen als er eens gekaapt wordt.
Gelukkig is het nu lente in Nederland.quote:
STOP AND STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE YOU STOP NOG WAT AND HEAR NOT THEEEEEEEEEEEEEEERE IT WAS FAAAAAAAIR NOG WAT VERSAT HET NIET FAILING NOG WAT MEEEquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel knap, een aap met een titel.
Net was je nog boos. Wat ben je ook zo wispelturig.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
Ik ben al zenuwachtig als ik met Etsu in één ruimte ben dus dat wordt hem nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn huis is 5 minuten van de UB, maar dan wel op de fiets. Niet lopend.
Dat biertje, misschien na mijn tentamen. Maar dan moet Pax er ook zijn, anders ben ik wat zenuwachtig.
Ik vind het een prima TTquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En anders gaat men lapo hunten, heb je ook niks aan. Wie de neuk boeit een TT nou
Ik ben neit teleurgesteld, ik ben gewoon fucking boosquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ok en verder nog iets wat niet over jou gaat?
In de ogen van de tandartsassistente is het altijd lente.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu lente in Nederland.
Je bedoelt dat we heel vriendelijk waren en onze frikandellen en hamburgers deelden terwijl we daar biefstuk voor terugkregen?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij? Nooit, behalve deze zomer in het park, ik denk dat myra en twi dat nog wel weten. Oh mijn, wat een faal.
Dan ruilen we Etsu voor Tiesquote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben al zenuwachtig als ik met Etsu in één ruimte ben dus dat wordt hem niet
Wtfquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn huis is 5 minuten van de UB, maar dan wel op de fiets. Niet lopend.
Dat biertje, misschien na mijn tentamen. Maar dan moet Pax er ook zijn, anders ben ik wat zenuwachtig.
geen openbare meet trouwens, mag ik hopen. Voor je het weet hebben we weer zwakzinnigen in tha housequote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kunnen we verder met een meet plannen, dat is wel waar.
Ik wordt er niet warmer of kouder van. Ik kom hier voor de contentquote:
Ja. Ik heb borderlinequote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net was je nog boos. Wat ben je ook zo wispelturig.
Ik dacht het STOP!, IN THE NAME OF LOVE! Zou zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
STOP AND STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE YOU STOP NOG WAT AND HEAR NOT THEEEEEEEEEEEEEEERE IT WAS FAAAAAAAIR NOG WAT VERSAT HET NIET FAILING NOG WAT MEEE
Ik voeg veel interessante content toequote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt er niet warmer of kouder van. Ik kom hier voor de content
Het is nog steeds niet waard om voor naar de tandarts te gaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de ogen van de tandartsassistente is het altijd lente.
hahahahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt er niet warmer of kouder van. Ik kom hier voor de content
Ties is een beetje mensenschuwquote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ruilen we Etsu voor Ties
Wauw, hoe wist jij je zenuwen in bedwang te houden tijdens burgerlijk recht 2 tentamen op 19 december en toch een 8 te halen?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben al zenuwachtig als ik met Etsu in één ruimte ben dus dat wordt hem niet
Het was gewoon heeeeeeeeeeeel awkward. Soms meet je fokkers waar je niks mee hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is hier een verhaal dat ik nog niet ken. En dat wil ik niet zo houden
Nee das fout, ik luister random muziek.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht het STOP!, IN THE NAME OF LOVE! Zou zijn.
Zeg ik dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben neit teleurgesteld, ik ben gewoon fucking boos
Zolang er maar leuke mensen komen ben ik blij. Een enkele zwakzinnige fleurt de meet wel op hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
geen openbare meet trouwens, mag ik hopen. Voor je het weet hebben we weer zwakzinnigen in tha house
Kun je nagaan wat ik zonder jou gehaald zou hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw, hoe wist jij je zenuwen in bedwang te houden tijdens burgerlijk recht 2 tentamen op 19 december en toch een 8 te halen?
Ohgosh jaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was gewoon heeeeeeeeeeeel awkward. Soms meet je fokkers waar je niks mee hebt.
Ties.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ruilen we Etsu voor Ties
Nooit mee gemaaktquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was gewoon heeeeeeeeeeeel awkward. Soms meet je fokkers waar je niks mee hebt.
Ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we heel vriendelijk waren en onze frikandellen en hamburgers deelden terwijl we daar biefstuk voor terugkregen?
13 ?quote:
Wat is oud?quote:
meidquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Laura.b het volgende:
Het gaat te snel voor mij.
En ik ben verdrietig want ik ben dik aan het wordenen ik heb mezelf niet meer in de hand qua eten.
![]()
Ja, ik ken niet al jouw rare muziekjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee das fout, ik luister random muziek.
Op de verjaardagen van Littlerabbit vertelt men elkaar pas de waarheid als ze een liter jenever in hun mik hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Adames het volgende:
[..]
dan heb je hele eenzame verjaardagen kan ik je vertellen
Alles weg flikkeren dat ongezond isquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Laura.b het volgende:
En ik ben verdrietig want ik ben dik aan het wordenen ik heb mezelf niet meer in de hand qua eten.
![]()
Trusten Manus.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik wip wel eens langs af en toe hihaho
Slaap lekker mensjes
jij bent bryan zn vriendinnetje.quote:
jaaaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ken niet al jouw rare muziekjes.
Placebo was het die je zo tof vond?
Als je in je pols snijdt loop je langzaam leegquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Laura.b het volgende:
![]()
Oh.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer richting de geliefde zeehelden
Ik zal strijden voor Ezell tot aan mijn doodquote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus wat wil je nou? Wil je Ezell of niet?
en dat is heel genant, want je kan ook niet na 5 minuten zeggen: nou, ik ga weer, doei!quote:
Bon Jovi en Floggin Mollyquote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa![]()
.
Wat voor muziek hou jij van?
Thanks, nu krijgen we een topic vol Crack die placebo aan bid.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ken niet al jouw rare muziekjes.
Placebo was het die je zo tof vond?
Wie is bryan?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent bryan zn vriendinnetje.
hoi bryan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |