En dan heb ik het natuurlijk niet over FOK! in het algemeenquote:
dan heb je hele eenzame verjaardagen kan ik je vertellenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil de Johan Derksen van FOK! genoemd worden?
Is hij een aapje dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha.
Ik noem Tchock altijd monkie of mongie of mang (allemaal vormen op monkey). Eigenlijk altijd mongie.. nooit zn echte naam en ook gewoon altijd irl. Thuis, i nde supermarkt.. OVERAL. Kijk mensen kijken
Wij? Nooit, behalve deze zomer in het park, ik denk dat myra en twi dat nog wel weten. Oh mijn, wat een faal.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie zijn geen schijnheilige bitches. Denk ik
Paxcon kan niet accepteren dat ik mijn liefde voor hem heb geuit.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Stuart, de regel is dat je van iederene mag kapen behalve van mij want ik héb al zo weinig topics op mijn naam
Ohja sorry, ben ik jou helemaal vergetenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik al een compliment van je had ontvangen anders had ik nu op de grond gestampt van woede.
Anders moeten mensen zolang wachtenquote:
Er is hier een verhaal dat ik nog niet ken. En dat wil ik niet zo houdenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij? Nooit, behalve deze zomer in het park, ik denk dat myra en twi dat nog wel weten. Oh mijn, wat een faal.
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteldquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon kan niet accepteren dat ik mijn liefde voor hem heb geuit.
Johannes is boos dat hij mij niet heeft gezien in de UB.
Fok-it is boos omdat hij niet van mij kan winnen.
Mongie klinkt ook een beetje als downie. Misschien kijken ze of 'ie echt wat heeft.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha.
Ik noem Tchock altijd monkie of mongie of mang (allemaal vormen op monkey). Eigenlijk altijd mongie.. nooit zn echte naam en ook gewoon altijd irl. Thuis, i nde supermarkt.. OVERAL. Kijk mensen kijken
Ik heb er ook maar heel weinig en al heeeeeel lang niet meer geopend behalve de vorigequote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Stuart, de regel is dat je van iederene mag kapen behalve van mij want ik héb al zo weinig topics op mijn naam
Ik zie het meer als een handig iets: meteen een nieuw topicquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Oh, is het hier een wedstrijdje wie als eerste een nieuw topic kan openen? Stom.
ok en verder nog iets wat niet over jou gaat?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon kan niet accepteren dat ik mijn liefde voor hem heb geuit.
Johannes is boos dat hij mij niet heeft gezien in de UB.
Fok-it is boos omdat hij niet van mij kan winnen.
Niet wetenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Oh, is het hier een wedstrijdje wie als eerste een nieuw topic kan openen? Stom.
Wel knap, een aap met een titel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, altijd in bomen enzo. Pff, zo vermoeieeeeeeeeeeeend
Mijn huis is 5 minuten van de UB, maar dan wel op de fiets. Niet lopend.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
O, dan heb ik je inderdaad niet gezien.
Maar je was wel 5 minuten lopen van mijn huis.
Zin om volgende keer hier biertje te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |