Het is nog steeds niet waard om voor naar de tandarts te gaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de ogen van de tandartsassistente is het altijd lente.
hahahahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt er niet warmer of kouder van. Ik kom hier voor de content
Ties is een beetje mensenschuwquote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ruilen we Etsu voor Ties
Wauw, hoe wist jij je zenuwen in bedwang te houden tijdens burgerlijk recht 2 tentamen op 19 december en toch een 8 te halen?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben al zenuwachtig als ik met Etsu in één ruimte ben dus dat wordt hem niet
Het was gewoon heeeeeeeeeeeel awkward. Soms meet je fokkers waar je niks mee hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is hier een verhaal dat ik nog niet ken. En dat wil ik niet zo houden
Nee das fout, ik luister random muziek.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht het STOP!, IN THE NAME OF LOVE! Zou zijn.
Zeg ik dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben neit teleurgesteld, ik ben gewoon fucking boos
Zolang er maar leuke mensen komen ben ik blij. Een enkele zwakzinnige fleurt de meet wel op hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
geen openbare meet trouwens, mag ik hopen. Voor je het weet hebben we weer zwakzinnigen in tha house
Kun je nagaan wat ik zonder jou gehaald zou hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw, hoe wist jij je zenuwen in bedwang te houden tijdens burgerlijk recht 2 tentamen op 19 december en toch een 8 te halen?
Ohgosh jaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was gewoon heeeeeeeeeeeel awkward. Soms meet je fokkers waar je niks mee hebt.
Ties.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ruilen we Etsu voor Ties
Nooit mee gemaaktquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was gewoon heeeeeeeeeeeel awkward. Soms meet je fokkers waar je niks mee hebt.
Ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we heel vriendelijk waren en onze frikandellen en hamburgers deelden terwijl we daar biefstuk voor terugkregen?
13 ?quote:
Wat is oud?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |