rot dan opquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Oh, is het hier een wedstrijdje wie als eerste een nieuw topic kan openen? Stom.
Ik denk dat ze dat eerder denken over mij. Hihahoaaaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Mongie klinkt ook een beetje als downie. Misschien kijken ze of 'ie echt wat heeft.
oke okequote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar heel weinig en al heeeeeel lang niet meer geopend behalve de vorige
Kunnen we verder met een meet plannen, dat is wel waar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een handig iets: meteen een nieuw topic
Je bent zelf stom.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Oh, is het hier een wedstrijdje wie als eerste een nieuw topic kan openen? Stom.
Beter dan mensen die helemaal flippen als er eens gekaapt wordt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
En anders gaat men lapo hunten, heb je ook niks aan. Wie de neuk boeit een TT nouquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een handig iets: meteen een nieuw topic
Dat jaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter dan mensen die helemaal flippen als er eens gekaapt wordt.
Gelukkig is het nu lente in Nederland.quote:
STOP AND STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE YOU STOP NOG WAT AND HEAR NOT THEEEEEEEEEEEEEEERE IT WAS FAAAAAAAIR NOG WAT VERSAT HET NIET FAILING NOG WAT MEEEquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel knap, een aap met een titel.
Net was je nog boos. Wat ben je ook zo wispelturig.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
Ik ben al zenuwachtig als ik met Etsu in één ruimte ben dus dat wordt hem nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn huis is 5 minuten van de UB, maar dan wel op de fiets. Niet lopend.
Dat biertje, misschien na mijn tentamen. Maar dan moet Pax er ook zijn, anders ben ik wat zenuwachtig.
Ik vind het een prima TTquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En anders gaat men lapo hunten, heb je ook niks aan. Wie de neuk boeit een TT nou
Ik ben neit teleurgesteld, ik ben gewoon fucking boosquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon kan niet accepteren dat ik mijn liefde voor hem heb geuit.
Johannes is boos dat hij mij niet heeft gezien in de UB.
Fok-it is boos omdat hij niet van mij kan winnen.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ok en verder nog iets wat niet over jou gaat?
In de ogen van de tandartsassistente is het altijd lente.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu lente in Nederland.
Je bedoelt dat we heel vriendelijk waren en onze frikandellen en hamburgers deelden terwijl we daar biefstuk voor terugkregen?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij? Nooit, behalve deze zomer in het park, ik denk dat myra en twi dat nog wel weten. Oh mijn, wat een faal.
Dan ruilen we Etsu voor Tiesquote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben al zenuwachtig als ik met Etsu in één ruimte ben dus dat wordt hem niet
Wtfquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn huis is 5 minuten van de UB, maar dan wel op de fiets. Niet lopend.
Dat biertje, misschien na mijn tentamen. Maar dan moet Pax er ook zijn, anders ben ik wat zenuwachtig.
geen openbare meet trouwens, mag ik hopen. Voor je het weet hebben we weer zwakzinnigen in tha housequote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kunnen we verder met een meet plannen, dat is wel waar.
Ik wordt er niet warmer of kouder van. Ik kom hier voor de contentquote:
Ja. Ik heb borderlinequote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net was je nog boos. Wat ben je ook zo wispelturig.
Ik dacht het STOP!, IN THE NAME OF LOVE! Zou zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
STOP AND STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE YOU STOP NOG WAT AND HEAR NOT THEEEEEEEEEEEEEEERE IT WAS FAAAAAAAIR NOG WAT VERSAT HET NIET FAILING NOG WAT MEEE
Ik voeg veel interessante content toequote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt er niet warmer of kouder van. Ik kom hier voor de content
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |