meidquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Laura.b het volgende:
Het gaat te snel voor mij.
En ik ben verdrietig want ik ben dik aan het wordenen ik heb mezelf niet meer in de hand qua eten.
![]()
Ja, ik ken niet al jouw rare muziekjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee das fout, ik luister random muziek.
Op de verjaardagen van Littlerabbit vertelt men elkaar pas de waarheid als ze een liter jenever in hun mik hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Adames het volgende:
[..]
dan heb je hele eenzame verjaardagen kan ik je vertellen
Alles weg flikkeren dat ongezond isquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Laura.b het volgende:
En ik ben verdrietig want ik ben dik aan het wordenen ik heb mezelf niet meer in de hand qua eten.
![]()
Trusten Manus.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik wip wel eens langs af en toe hihaho
Slaap lekker mensjes
jij bent bryan zn vriendinnetje.quote:
jaaaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ken niet al jouw rare muziekjes.
Placebo was het die je zo tof vond?
Als je in je pols snijdt loop je langzaam leegquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Laura.b het volgende:
![]()
Oh.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer richting de geliefde zeehelden
Ik zal strijden voor Ezell tot aan mijn doodquote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus wat wil je nou? Wil je Ezell of niet?
en dat is heel genant, want je kan ook niet na 5 minuten zeggen: nou, ik ga weer, doei!quote:
Bon Jovi en Floggin Mollyquote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa![]()
.
Wat voor muziek hou jij van?
Thanks, nu krijgen we een topic vol Crack die placebo aan bid.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ken niet al jouw rare muziekjes.
Placebo was het die je zo tof vond?
Wie is bryan?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent bryan zn vriendinnetje.
hoi bryan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |