Jaaa, eindelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik doe meeeeeeee!Ik kan totaal niet dansen
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
hier een leuk plaatje voor je topic
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Wel heb ik mijzelf ooit een blauw oog geheadbangd. Ik was best onder de indruk van mijn lenigheid.
Ik heb alleen het nog goedkopere merkquote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
. Dit ben ik ook
.
OUders van tchock hier.. ik vraag of ze wat willen drinken ze zeggen ja "eh, ik heb alleen ranja, water en oploskoffie".
Hun antwoord "Ohja, ik denk dat we toch mar meteen doorgaan"
Die rechter is nog vet lekker ookquote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dus je komtquote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het wordt een spannende meet zo te horen
Okeequote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet je best. En ongetwijfeld is dat in je oor aangepraat.
Ik ga het ook niet doen, maar het lijkt best een goede optie. Leven verneuken voor een paar keer, vast niet. Maar goed, ik durf het toch niet en moer gewoon mijn hele eetpatroon weer gezond maken. That's it, want ik word echt depri van mijn dikke plompbenen en rare buik. En ribbelrug als ik mij omdraai op de een of andere manier.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schiet je ook niet echt iets mee op. Behalve je leven verneuken, if thats what you want
Ik ga me alvast voorbereiden en daar op levenquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
. Dit ben ik ook
.
OUders van tchock hier.. ik vraag of ze wat willen drinken ze zeggen ja "eh, ik heb alleen ranja, water en oploskoffie".
Hun antwoord "Ohja, ik denk dat we toch mar meteen doorgaan"
Samequote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ik koop alleen wat anders als ik bijzonder bezoek verwacht, drink zelf niks anders dan water, bier en melk.
En het is best gezondquote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga me alvast voorbereiden en daar op leven
Ik denk dat wij teveel hebben meegemaakt en dat wij daarom continu elkaar aan het uitdagen en continu op elkaar opletten. Ik stel voor dat we teruggaan naar augustus 2012 en dat we met een schone lei beginnen. Ik snap dat mijn 'beledigingen' om het feit dat jij een 6 voor EBR hebt gehaald en ik een 8 je hard aangrijpt, maar ik beloof hierbij het niet meer te doen, zolang jij mij weer kan accepteren. Jouw keuze.quote:
Jawel, als je er aan begint stop je echt niet hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet doen, maar het lijkt best een goede optie. Leven verneuken voor een paar keer, vast niet. Maar goed, ik durf het toch niet en moer gewoon mijn hele eetpatroon weer gezond maken. That's it, want ik word echt depri van mijn dikke plompbenen en rare buik. En ribbelrug als ik mij omdraai op de een of andere manier.
Wiener melange.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik drink thuis alleen water en thee.
Heb wat oploskoffie voor als mijn ouders er zijn, maar dat is het.
haha, ik ook voor mn oudersquote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Geldt ook voor jou, met je continu indirecte sneren en beledigingen, debiel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem me dan niet, boeler
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat wij teveel hebben meegemaakt en dat wij daarom continu elkaar aan het uitdagen en continu op elkaar opletten. Ik stel voor dat we teruggaan naar augustus 2012 en dat we met een schone lei beginnen. Ik snap dat mijn 'beledigingen' om het feit dat jij een 6 voor EBR hebt gehaald en ik een 8 je hard aangrijpt, maar ik beloof hierbij het niet meer te doen, zolang jij mij weer kan accepteren. Jouw keuze.
eh. nee?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou, met je continu indirecte sneren en beledigingen, debiel.
Thee.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |