Vooral met Paxcon erbijquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je nog met mij meeten met Paxcon erbij?
dat is totdat je iets meer van ze weet. Van iedereen die ik hier ken (persoonlijk), weet ik denk ik wel iets op te noemenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Denk van niet. Zitten wel normale mensen bij.
Sommige mensen hebben gewoon serieus geen issuesquote:
Trusten!quote:
Met mij ook wel thanksquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sorry, ik moest dit even door Google laten vertalen.
Met mij gaat het goed, en met jou?
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon serieus geen issuesMaar in hun leven vast al wel gehad of nog komende. Dat kan niet anders
Ja, zit er echt mee. Ik durf zelfs niet op de weegschaal te staanquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan wel roepen 'het is een keuze' maar je zit er duidelijk mee dus dan kan ik je alleen maar sterkte wensen
Jamaar jij was niet blij en huppelenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch ook allemaal blije muziek?
Ach, dat zullen vooral op jouwe subjectieve kant gebaseerd zijn. Dat zegt dan ook echt alles.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
dat is totdat je iets meer van ze weet. Van iedereen die ik hier ken (persoonlijk), weet ik denk ik wel iets op te noemen
Poep 't uitquote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, zit er echt mee. Ik durf zelfs niet op de weegschaal te staannou ja ik zie wel wat ik ermee ga doen..
Ooh, never mind mijn DMquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het hem NIET is blinde vink.
Snap dat je op EBS een 2 hebt gehaald
Ik zal hem overhalen om mee te gaan naar de meet met jou. Is mij al eens eerder gelukt met iemand anders.quote:
Jij en huppelen kloppen op een of andere manierquote:
Nee. Ik ben emotioneel leeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar jij was niet blij en huppelen
Ik weet wel heel veel van 1 fokker en hij heeft echt geen issues. Ik vind het ook raar om te zeggen, alsof fokkers een volk apart zijn ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
dat is totdat je iets meer van ze weet. Van iedereen die ik hier ken (persoonlijk), weet ik denk ik wel iets op te noemen
Wat is er Kaneeltje?quote:
Dan zal jouw grens om iets een issue te noemen wel weer een issue van jouw kant zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
iedereen op fok heeft/had wel issues.
Ik ben meer van de dansjes.. Ik wacht nog op iemand die mee gekke dansjes gaat doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij en huppelen kloppen op een of andere manier![]()
noooquote:
Zijn ze ook, we zitten hier niet voor de lolquote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik weet wel heel veel van 1 fokker en hij heeft echt geen issues. Ik vind het ook raar om te zeggen, alsof fokkers een volk apart zijn ofzo.
Wij in VBL noemen hem niet voor niets Paxgodquote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal hem overhalen om mee te gaan naar de meet met jou. Is mij al eens eerder gelukt met iemand anders.
Ik houd je op de hoogte.
fixed your postquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
iedereen op fok heeft/had wel issues.
Paxgodquote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij in VBL noemen hem niet voor niets Paxgod
Heb jij issues?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, dat zullen vooral op jouwe subjectieve kant gebaseerd zijn. Dat zegt dan ook echt alles.
We zitten hier omdat we sociaal incapabel zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn ze ook, we zitten hier niet voor de lol
De witte reus uit het Noordenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij in VBL noemen hem niet voor niets Paxgod
Ik ben altijd de gene die na 3 bier zegt ''Ik heb zin om te djensen"quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben meer van de dansjes.. Ik wacht nog op iemand die mee gekke dansjes gaat doen.
Schiet je ook niet echt iets mee op. Behalve je leven verneuken, if thats what you wantquote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hmm. Ik wil het serieus uitkotsen, maar durf niet.
nee, het zijn gewoon mensen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik weet wel heel veel van 1 fokker en hij heeft echt geen issues. Ik vind het ook raar om te zeggen, alsof fokkers een volk apart zijn ofzo.
Djensen''quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben altijd de gene die na 3 bier zegt ''Ik heb zin om te djensen"
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben meer van de dansjes.. Ik wacht nog op iemand die mee gekke dansjes gaat doen.
[..]
nooo
Niks. Maar ben gewoon eventjes leeg.quote:
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van meetsquote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
Paxcon, zou jij met mij mee willen naar de meet met Johannes_Vermeer? Dan gaan we bitterballen eten, en als de UB dat niet heeft, dan slaat hij de UB grot en klein. Ik doe daaraan niet mee, maar als jij dat wil, mag je dat.
Oh ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
We zitten hier omdat we sociaal incapabel zijn.
Na 3 bier? Pff, gewoon als er muziek isquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niks. Maar ben gewoon eventjes leeg.
Vandaag was een oplaaddagje.
Morgen is het weer prima.
Rickazio humor is mijn favoriet soort humor.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De witte reus uit het Noorden
Ja eh, ook hoiquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al zeg ik nee, dan vullen jij of VA toch wel aan. Dus zeg het maar.
Ik heb dat pas na 5 bier en 12 jeneverquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe heb je de meet met Giku dan overleefd?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van meets
Helemaal als jij erbij bent
Ik zeg ja. Je hamert teveel op mensen hier en dat betekent voor mij dat je frustraties kwijt wil, zoals eigenlijk best veel mensen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, bij mijn vriendengroep thuis is het er een beetje ingeslopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dan houd ik je handje vastquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van meets
Helemaal als jij erbij bent
Jij komt altijd dramatisch over dus dat lijkt me een structureel probleem.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe heb je de meet met Giku dan overleefd?
Ik snap dat ik wellicht zenuwachtig en dramatisch overkwam, maar dat was niet bewust. Het was meer het feit dat ik niet wist uit welke kant hij kwam en dus rondjes ging lopen. Mij spijt dat. Zou je het me willen vergeven?
Ik zit op FOK! Ik ben sociaal niet zo heel goed, heeft wat nodigquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Na 3 bier? Pff, gewoon als er muziek is
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, bij mijn vriendengroep thuis is het er een beetje ingeslopen
Hipsters
HipsterchicksSloop het dr maar weer uit want 'djensen' klinkt écht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ga je nu de rollen omdraaien? Ik heb mijn best moeten doen om jou erbij te betrekken, weetje.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij komt altijd dramatisch over dus dat lijkt me een structureel probleem.
Nouja, ik was gewoon serieus. Heb jij nooit ergens langere tijd mee gezeten?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Wel heb ik mijzelf ooit een blauw oog geheadbangd. Ik was best onder de indruk van mijn lenigheid.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dat pas na 5 bier en 12 jenever
Ik ben blank en DJ, serieus dansen kan ik niet, per definitiequote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Het gaat hier toch ook niet om serieus dansen! Maar stomme dansjes
`He meisje psst meisje psst wil je djensen''?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sloop het dr maar weer uit want 'djensen' klinkt écht niet
Dat weet je best. En ongetwijfeld is dat in je oor aangepraat.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nouja, ik was gewoon serieus. Heb jij nooit ergens langere tijd mee gezeten?
Het wordt een spannende meet zo te horenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan houd ik je handje vast
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sloop het dr maar weer uit want 'djensen' klinkt écht niet
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
hier een leuk plaatje voor je topic
[ afbeelding ]
Dat ontken ik ook nergensquote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je nu de rollen omdraaien? Ik heb mijn best moeten doen om jou erbij te betrekken, weetje.
Ik doe meeeeeeee!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Het gaat hier toch ook niet om serieus dansen! Maar stomme dansjes
Jaaa, eindelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik doe meeeeeeee!Ik kan totaal niet dansen
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Wel heb ik mijzelf ooit een blauw oog geheadbangd. Ik was best onder de indruk van mijn lenigheid.
Ik heb alleen het nog goedkopere merkquote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
. Dit ben ik ook
.
OUders van tchock hier.. ik vraag of ze wat willen drinken ze zeggen ja "eh, ik heb alleen ranja, water en oploskoffie".
Hun antwoord "Ohja, ik denk dat we toch mar meteen doorgaan"
Die rechter is nog vet lekker ookquote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dus je komtquote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het wordt een spannende meet zo te horen
Okeequote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet je best. En ongetwijfeld is dat in je oor aangepraat.
Ik ga het ook niet doen, maar het lijkt best een goede optie. Leven verneuken voor een paar keer, vast niet. Maar goed, ik durf het toch niet en moer gewoon mijn hele eetpatroon weer gezond maken. That's it, want ik word echt depri van mijn dikke plompbenen en rare buik. En ribbelrug als ik mij omdraai op de een of andere manier.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schiet je ook niet echt iets mee op. Behalve je leven verneuken, if thats what you want
Ik ga me alvast voorbereiden en daar op levenquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
. Dit ben ik ook
.
OUders van tchock hier.. ik vraag of ze wat willen drinken ze zeggen ja "eh, ik heb alleen ranja, water en oploskoffie".
Hun antwoord "Ohja, ik denk dat we toch mar meteen doorgaan"
Samequote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ik koop alleen wat anders als ik bijzonder bezoek verwacht, drink zelf niks anders dan water, bier en melk.
En het is best gezondquote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga me alvast voorbereiden en daar op leven
Ik denk dat wij teveel hebben meegemaakt en dat wij daarom continu elkaar aan het uitdagen en continu op elkaar opletten. Ik stel voor dat we teruggaan naar augustus 2012 en dat we met een schone lei beginnen. Ik snap dat mijn 'beledigingen' om het feit dat jij een 6 voor EBR hebt gehaald en ik een 8 je hard aangrijpt, maar ik beloof hierbij het niet meer te doen, zolang jij mij weer kan accepteren. Jouw keuze.quote:
Jawel, als je er aan begint stop je echt niet hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet doen, maar het lijkt best een goede optie. Leven verneuken voor een paar keer, vast niet. Maar goed, ik durf het toch niet en moer gewoon mijn hele eetpatroon weer gezond maken. That's it, want ik word echt depri van mijn dikke plompbenen en rare buik. En ribbelrug als ik mij omdraai op de een of andere manier.
Wiener melange.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik drink thuis alleen water en thee.
Heb wat oploskoffie voor als mijn ouders er zijn, maar dat is het.
haha, ik ook voor mn oudersquote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Geldt ook voor jou, met je continu indirecte sneren en beledigingen, debiel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem me dan niet, boeler
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat wij teveel hebben meegemaakt en dat wij daarom continu elkaar aan het uitdagen en continu op elkaar opletten. Ik stel voor dat we teruggaan naar augustus 2012 en dat we met een schone lei beginnen. Ik snap dat mijn 'beledigingen' om het feit dat jij een 6 voor EBR hebt gehaald en ik een 8 je hard aangrijpt, maar ik beloof hierbij het niet meer te doen, zolang jij mij weer kan accepteren. Jouw keuze.
eh. nee?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou, met je continu indirecte sneren en beledigingen, debiel.
Thee.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |