Is dat Johannes_Vermeer?quote:
Oei... ik ga mijn ogen de kost geven de komende tijdquote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een hele geheimzinnige. Ook fan van VI
Strak schema, hihi strak.quote:
Ik kan wel roepen 'het is een keuze' maar je zit er duidelijk mee dus dan kan ik je alleen maar sterkte wensenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut, zit ook niet goed in mijn vel meer, maar sinds kort kan ik mezelf niet meer beheersen qua eten. Ik weet ook niet zo goed waarom, maar goed, ik weet het niet
Hint: het is niet Grifte. (ook al studeert die wel gs)quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei... ik ga mijn ogen de kost geven de komende tijd
iedereen op fok heeft/had wel issues.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van FOK! ?Nooit, geen autisten hier te bekennen
Jemig. Ik ken Ties IRL en hij lijkt mij best aardig, maar hij walgt van meetings en zulks. Dus hij doet alsof hij mij niet kent en hij kijkt mij niet aan. Ik heb geen idee hoe ik daarmee moet omgaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL, gekke jongen wel.
[..]
Tjacka is almachtig. Zelfs tijd is ondergeschikt aan zijn modkrachten en status
Ja, dan zit je met die muziek wel goed jaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luister het omdat ik het tempo en dergelijke leuk vind.
Als ik echt alleen even naar muziek ga luisteren, is het waarschijnlijk Bon Jovi of Omnia.
Soms wat klassiek.
Oke Grifte dusquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hint: het is niet Grifte. (ook al studeert die wel gs)
Ik ben een rustig jongetje, vraag Paxcon maar. Jij kan je gang gaan, maar ik wil niet met jou geassocieerd worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop het wel, anders slaan we de boel kort en klein
Maar iedereen heeft sowieso toch issues, lijkt me?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
iedereen op fok heeft/had wel issues.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dan zit je met die muziek wel goed ja. Wel raar, als ik jou zo zie achter die webcam en dan dragonforce erbij.. mn plaatje klopt niet meer
Nou jawel hoor. Ik ook hoor. Maar op internet kan je de bescheiden bigstar uithangen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar die zijn dus niet mensenschuw
Denk van niet. Zitten wel normale mensen bij.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
iedereen op fok heeft/had wel issues.
Blij, huppelen..quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had je er dan bij verwacht? Ik geloof dat ik toen Floggin Molly aan het luisteren was.
Nee hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft sowieso toch issues, lijkt me?
Wil je nog met mij meeten met Paxcon erbij?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou jawel hoor. Ik ook hoor. Maar op internet kan je de bescheiden bigstar uithangen.
Nee ik zeg dat het hem NIET is blinde vink.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke Grifte dus
Jammer dat je heult met de vijand; ik zit binnenkort weer die hard de FC aan te moedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |