Oh, dat is wel heel kutquote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
het waren meerdere mensen. Dat was het allerergst
nu ben ik helemaal jaloersquote:
Achteraf was het grappig.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het werd genoemd als een niet leuke meet. Klonk anders behoorlijk grappig
Jemig. Dit had ik niet van hem verwacht. Hoe ken jij Ties?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ties is al vaker gek genoemd op Twitter
Hopelijk kunnen we een hele plaat bitterballen wegwerkenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben volgende week de hele week beschikbaar. Wellicht dat we dan ook nog kunnen lunchen in de kantine van de UB.
Achterin in de rij plaatsnemen Muutquote:
Hahaha, die ken ik 50/50. Vooral van toen ik 16 was maar dat geeft nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jon BoviWhehe.
Iron Maiden, Hammerfall, Dragonforce (), Edguy, Sonata Arctica. Dat soort dingen.
Wij kwamen daar met z'n 3en en die blonde kwam later. En voor de rest zaten er 3 of 4 extreme nerd autisten.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het werd genoemd als een niet leuke meet. Klonk anders behoorlijk grappig
Eentje maar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn wel meerdere bigstars die geschiedenis studeren op FOK! en eentje heb ik ontmoet.
So wut
was afgelopen zomer. Man man man, wat hebben wij achteraf gelachenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel kut. Zeg dat je ziek bent
Van twitterquote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jemig. Dit had ik niet van hem verwacht. Hoe ken jij Ties?
twitter:
Verkoopt de UB dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we een hele plaat bitterballen wegwerken
Ja maar die zijn dus niet mensenschuwquote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn wel meerdere bigstars die geschiedenis studeren op FOK! en eentje heb ik ontmoet.
So wut
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
was afgelopen zomer. Man man man, wat hebben wij achteraf gelachen
Heeft Tjacka het druk ja?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achterin in de rij plaatsnemen Muut
VBL, gekke jongen wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jemig. Dit had ik niet van hem verwacht. Hoe ken jij Ties?
Tjacka is almachtig. Zelfs tijd is ondergeschikt aan zijn modkrachten en statusquote:
Ik vind het echt kut, zit ook niet goed in mijn vel meer, maar sinds kort kan ik mezelf niet meer beheersen qua eten. Ik weet ook niet zo goed waarom, maar goed, ik weet het nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf nu eens afvragen of je dat ook ECHT vind. Als dat antwoord ja is dan kun je ermee stoppen
quote:
Van FOK! ?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij kwamen daar met z'n 3en en die blonde kwam later. En voor de rest zaten er 3 of 4 extreme nerd autisten.
Luister het omdat ik het tempo en dergelijke leuk vind.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, die ken ik 50/50. Vooral van toen ik 16 was maar dat geeft niet![]()
. Beter dan andere mzuiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |