Niet klagen, de biefstuk was wel lekker.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
en dat is heel genant, want je kan ook niet na 5 minuten zeggen: nou, ik ga weer, doei!
Lijkt me onwaarschijnlijk dat je een 10 zou halen, aangezien 1) je te dom bent; 2) het tentamen te lastig is.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik zonder jou gehaald zou hebben
andere guitarist ?quote:
e vriendje weer?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Laura.b het volgende:
Het gaat te snel voor mij.
En ik ben verdrietig want ik ben dik aan het wordenen ik heb mezelf niet meer in de hand qua eten.
![]()
Volgende week als ik er dan zin in heb.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Wanneer gaan wij een biertje doen? Kunnen we volop roddelen over Paxcon.
Daar voel ik heul niks van.quote:
Kansloosquote:
Ik ga Tjacka meetenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
Ik zou nooit iemand willen meeten van FOK! behalve Monopoly die is wreed.
Wanneer komt het gedeelte waarin je steekhoudende argumenten aandraagt?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk dat je een 10 zou halen, aangezien 1) je te dom bent; 2) het tentamen te lastig is.
Gitaar is mijn man, maar hij heet geen bryan.quote:
Ja, maar ik eet altijd overal in kantine's enzo. Ik moest net serieus even huilen om mijn lichaam, ik vind het echt heel erg kutquote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alles weg flikkeren dat ongezond is
die verlamde je mond zo omdat die koeien iedere dag en massage kregen en bla bla bla..quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet klagen, de biefstuk was wel lekker.
Ik ben jaloers. Op allebei.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga Tjacka meeten![]()
Ik ben stiekem een beetje verliefd op hem.
Je kan het me DM'en, Adames.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
durf ik niet te zeggen, straks kwets ik nog iemand
Ik heb er afgelopen donderdag een ontmoet. Was een beetje awkwardquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
Ik zou nooit iemand willen meeten van FOK! behalve Monopoly die is wreed.
Je denkt dat Stuart dat heeft verzonnen?quote:
Maar nu issie weg. Helaasquote:
Ja maar jij hebt gemeet met een FOK!ker en studeert geschiedenisquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan past hij eigenlijk perfect bij geschiedenis
Ja, daarom liever ook meerdere mensenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
en dat is heel genant, want je kan ook niet na 5 minuten zeggen: nou, ik ga weer, doei!
Hee Flogging Molly ken ik ook veel van. En Jon Bovi ook maar dat kent iedereen wel. Hou je van nog meer?quote:
Brian Molkoquote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thanks, nu krijgen we een topic vol Crack die placebo aan bid.
Placebo is wel koel hoor, daar niet van
Ik ben volgende week de hele week beschikbaar. Wellicht dat we dan ook nog kunnen lunchen in de kantine van de UB.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgende week als ik er dan zin in heb.
Ik denk niet zo veelquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt dat Stuart dat heeft verzonnen?
Tjacka heeft een kleine penis.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga Tjacka meeten![]()
Ik ben stiekem een beetje verliefd op hem.
Is al geweest.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wanneer komt het gedeelte waarin je steekhoudende argumenten aandraagt?
Dan moet je jezelf nu eens afvragen of je dat ook ECHT vind. Als dat antwoord ja is dan kun je ermee stoppenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, maar ik eet altijd overal in kantine's enzo. Ik moest net serieus even huilen om mijn lichaam, ik vind het echt heel erg kut
bwhehehhehee,quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
die verlamde je mond zo omdat die koeien iedere dag en massage kregen en bla bla bla..
het waren meerdere mensen. Dat was het allerergstquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarom liever ook meerdere mensen
[..]
Hee Flogging Molly ken ik ook veel van. En Jon Bovi ook maar dat kent iedereen wel. Hou je van nog meer?
[..]
Brian Molkoplacebo
Moet.. nog.. keer.. zien..
Hahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wordt vanzelf wel groterquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka heeft een kleine penis.
Verder wil ik niets insinueren over de strekking van jullie meet.
Welke FOK!ker?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt gemeet met een FOK!ker en studeert geschiedenis
dus nu ben ik verward
hahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ties is al vaker gek genoemd op Twitterquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ties.Hij wilt mij niet kennen. Een breuk in mijn hart.
Het werd genoemd als een niet leuke meet. Klonk anders behoorlijk grappigquote:
Hoezo? Er zijn wel meerdere bigstars die geschiedenis studeren op FOK! en eentje heb ik ontmoet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt gemeet met een FOK!ker en studeert geschiedenis
dus nu ben ik verward
Noemden jullie elkaar dan ook gewoon bij de username of hoe gaat dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen donderdag een ontmoet. Was een beetje awkward
Jon Boviquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarom liever ook meerdere mensen
[..]
Hee Flogging Molly ken ik ook veel van. En Jon Bovi ook maar dat kent iedereen wel. Hou je van nog meer?
[..]
Brian Molkoplacebo
Moet.. nog.. keer.. zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |