Niet klagen, de biefstuk was wel lekker.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
en dat is heel genant, want je kan ook niet na 5 minuten zeggen: nou, ik ga weer, doei!
Lijkt me onwaarschijnlijk dat je een 10 zou halen, aangezien 1) je te dom bent; 2) het tentamen te lastig is.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik zonder jou gehaald zou hebben
andere guitarist ?quote:
e vriendje weer?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Laura.b het volgende:
Het gaat te snel voor mij.
En ik ben verdrietig want ik ben dik aan het wordenen ik heb mezelf niet meer in de hand qua eten.
![]()
Volgende week als ik er dan zin in heb.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Wanneer gaan wij een biertje doen? Kunnen we volop roddelen over Paxcon.
Daar voel ik heul niks van.quote:
Kansloosquote:
Ik ga Tjacka meetenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
Ik zou nooit iemand willen meeten van FOK! behalve Monopoly die is wreed.
Wanneer komt het gedeelte waarin je steekhoudende argumenten aandraagt?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk dat je een 10 zou halen, aangezien 1) je te dom bent; 2) het tentamen te lastig is.
Gitaar is mijn man, maar hij heet geen bryan.quote:
Ja, maar ik eet altijd overal in kantine's enzo. Ik moest net serieus even huilen om mijn lichaam, ik vind het echt heel erg kutquote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alles weg flikkeren dat ongezond is
die verlamde je mond zo omdat die koeien iedere dag en massage kregen en bla bla bla..quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet klagen, de biefstuk was wel lekker.
Ik ben jaloers. Op allebei.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga Tjacka meeten![]()
Ik ben stiekem een beetje verliefd op hem.
Je kan het me DM'en, Adames.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
durf ik niet te zeggen, straks kwets ik nog iemand
Ik heb er afgelopen donderdag een ontmoet. Was een beetje awkwardquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
Ik zou nooit iemand willen meeten van FOK! behalve Monopoly die is wreed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |