Vooral met Paxcon erbijquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je nog met mij meeten met Paxcon erbij?
dat is totdat je iets meer van ze weet. Van iedereen die ik hier ken (persoonlijk), weet ik denk ik wel iets op te noemenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Denk van niet. Zitten wel normale mensen bij.
Sommige mensen hebben gewoon serieus geen issuesquote:
Trusten!quote:
Met mij ook wel thanksquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sorry, ik moest dit even door Google laten vertalen.
Met mij gaat het goed, en met jou?
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon serieus geen issuesMaar in hun leven vast al wel gehad of nog komende. Dat kan niet anders
Ja, zit er echt mee. Ik durf zelfs niet op de weegschaal te staanquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan wel roepen 'het is een keuze' maar je zit er duidelijk mee dus dan kan ik je alleen maar sterkte wensen
Jamaar jij was niet blij en huppelenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch ook allemaal blije muziek?
Ach, dat zullen vooral op jouwe subjectieve kant gebaseerd zijn. Dat zegt dan ook echt alles.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
dat is totdat je iets meer van ze weet. Van iedereen die ik hier ken (persoonlijk), weet ik denk ik wel iets op te noemen
Poep 't uitquote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, zit er echt mee. Ik durf zelfs niet op de weegschaal te staannou ja ik zie wel wat ik ermee ga doen..
Ooh, never mind mijn DMquote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het hem NIET is blinde vink.
Snap dat je op EBS een 2 hebt gehaald
Ik zal hem overhalen om mee te gaan naar de meet met jou. Is mij al eens eerder gelukt met iemand anders.quote:
Jij en huppelen kloppen op een of andere manierquote:
Nee. Ik ben emotioneel leeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar jij was niet blij en huppelen
Ik weet wel heel veel van 1 fokker en hij heeft echt geen issues. Ik vind het ook raar om te zeggen, alsof fokkers een volk apart zijn ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
dat is totdat je iets meer van ze weet. Van iedereen die ik hier ken (persoonlijk), weet ik denk ik wel iets op te noemen
Wat is er Kaneeltje?quote:
Dan zal jouw grens om iets een issue te noemen wel weer een issue van jouw kant zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
iedereen op fok heeft/had wel issues.
Ik ben meer van de dansjes.. Ik wacht nog op iemand die mee gekke dansjes gaat doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij en huppelen kloppen op een of andere manier![]()
noooquote:
Zijn ze ook, we zitten hier niet voor de lolquote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik weet wel heel veel van 1 fokker en hij heeft echt geen issues. Ik vind het ook raar om te zeggen, alsof fokkers een volk apart zijn ofzo.
Wij in VBL noemen hem niet voor niets Paxgodquote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal hem overhalen om mee te gaan naar de meet met jou. Is mij al eens eerder gelukt met iemand anders.
Ik houd je op de hoogte.
fixed your postquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
iedereen op fok heeft/had wel issues.
Paxgodquote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij in VBL noemen hem niet voor niets Paxgod
Heb jij issues?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, dat zullen vooral op jouwe subjectieve kant gebaseerd zijn. Dat zegt dan ook echt alles.
We zitten hier omdat we sociaal incapabel zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn ze ook, we zitten hier niet voor de lol
De witte reus uit het Noordenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij in VBL noemen hem niet voor niets Paxgod
Ik ben altijd de gene die na 3 bier zegt ''Ik heb zin om te djensen"quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben meer van de dansjes.. Ik wacht nog op iemand die mee gekke dansjes gaat doen.
Schiet je ook niet echt iets mee op. Behalve je leven verneuken, if thats what you wantquote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hmm. Ik wil het serieus uitkotsen, maar durf niet.
nee, het zijn gewoon mensen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik weet wel heel veel van 1 fokker en hij heeft echt geen issues. Ik vind het ook raar om te zeggen, alsof fokkers een volk apart zijn ofzo.
Djensen''quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben altijd de gene die na 3 bier zegt ''Ik heb zin om te djensen"
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben meer van de dansjes.. Ik wacht nog op iemand die mee gekke dansjes gaat doen.
[..]
nooo
Niks. Maar ben gewoon eventjes leeg.quote:
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van meetsquote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
Paxcon, zou jij met mij mee willen naar de meet met Johannes_Vermeer? Dan gaan we bitterballen eten, en als de UB dat niet heeft, dan slaat hij de UB grot en klein. Ik doe daaraan niet mee, maar als jij dat wil, mag je dat.
Oh ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
We zitten hier omdat we sociaal incapabel zijn.
Na 3 bier? Pff, gewoon als er muziek isquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben altijd de gene die na 3 bier zegt ''Ik heb zin om te djensen"
Gelukkigquote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niks. Maar ben gewoon eventjes leeg.
Vandaag was een oplaaddagje.
Morgen is het weer prima.
Rickazio humor is mijn favoriet soort humor.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De witte reus uit het Noorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |