Die Aston Martin Vantage.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat geluid
Maar mijn bereikbare droomauto is een Audi A5
En zo'n 911 is natuurlijk ook prachtig
Ja ik had het gelezen, heb je een paar foto's van je eigen auto ben wel benieuwdquote:Op zondag 12 januari 2014 22:26 schreef Zeetakje het volgende:
De auto in de OP
Mijn absolute droomauto is nog altijd de Ferrari 512 Testarossamaar die komt er waarschijnlijk nooit
![]()
Mijn bereikbare jongensdroom is altijd een Subaru geweest, en die heb ik nu gelukkig al
Alles kun je bereiken, ik beloof je dat ik ooit deze Porsche heb, ik kom vast wel op een manier aan 350.000 dollarquote:Op zondag 12 januari 2014 22:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat geluid
Maar mijn bereikbare droomauto is een Audi A5
En zo'n 911 is natuurlijk ook prachtig
.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ja ik had het gelezen, heb je een paar foto's van je eigen auto ben wel benieuwdEn tja Ferrari's, wie houdt er niet van
Doet me een beetje denken aan de Continental GTquote:Op zondag 12 januari 2014 22:34 schreef Robuustheid het volgende:
M'n droomauto is helaas nooit uitgebracht, het is slechts bij een concept van Jaguar gebleven:
[ afbeelding ]
Echt alles klopt aan deze auto. Ik heb sowieso iets met hatchbacks, maar hij is ook vrij sportief en snel. En toch heeft-ie pure klasse, iets wat bijv. Golf GTI, of BMW 130i missen. Al met al een zeer geslaagde en gebalanceerde combinatie.
Zoals in dat topic staat rij ik in 2 fords, echter alle 2 van mn ouders, volgend jaar hopelijk mn eerste eigen autoquote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
.
Oh ik zie net dat je dezelfde TS bent als in dat andere topic
Zal morgen 'ns kijken of ik een foto kan uploaden. Waar rij je zelf in?
Een Puma, nice!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Zoals in dat topic staat rij ik in 2 fords, echter alle 2 van mn ouders, volgend jaar hopelijk mn eerste eigen auto![]()
rijd dagelijks in een ford puma, ooit gekocht als boodschappenwagentje en nu wordt ie door mij warm gehouden, om het zo maar te noemen
Bovenste vind ik wel geslaagd, en de onderste mag onder Anne d'r bips.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:44 schreef PandaDrop het volgende:
Zo, de discussie is gestart.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ja, daar lijkt-ie idd op. Echter, de Continental GT is veel te groot, zwaar en log.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de Continental GT
Da's niet de juiste instellingquote:Op zondag 12 januari 2014 22:26 schreef Zeetakje het volgende:
Mijn absolute droomauto is nog altijd de Ferrari 512 Testarossamaar die komt er waarschijnlijk nooit
![]()
Klopt is wel een flinke bakquote:Op zondag 12 januari 2014 22:45 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt-ie idd op. Echter, de Continental GT is veel te groot, zwaar en log.
Welke?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:23 schreef Mano_ het volgende:
Wat bereikbare droomauto betreft, die rijdt ik nu al anderhalf jaar![]()
Jij komt er welquote:Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Oke let op he
Ik ga ooit een 512 Testarossa kopen![]()
Zo beter?
Peug 406 Coupe 3.0 V6.quote:
Dat wil wel denk ik, of niet? Met een 3 literquote:Op zondag 12 januari 2014 23:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Peug 406 Coupe 3.0 V6.
De elegante sportiviteit die dat ding uitstraalt, heerlijk subtiele lijnen die op foto's zelden tot z'n recht komen... Fantastische auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joa, het is geen felle motor en de auto weegt ruim 1400kg, maar aardig wat koppel en toch doortrekken tot 7200rpmquote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Dat wil wel denk ik, of niet? Met een 3 liter
Die had mn oomquote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef Anne het volgende:
Vanaf dat ik in PTA post, post ik elke keer weer dezelfde auto in dit soort topics.
[ afbeelding ]
De klaplampen versie in het zwart of donkerblauw. Behoeft verder geen uitleg.
Deze auto wil ik al vanaf dat ik 10 jaar ben.
'69?quote:Op maandag 13 januari 2014 08:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben bescheiden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En waarom? Ik ben van kleins af aan al enorm gecharmeerd van die oude Yanks, en dit is voor mij de heilige graal.
Jammer alleen dat de oldtimerregeling op de schop is gegaan, maar desondanks wil ik er toch ooit wel eentje kopen.
Dit is een '70 Challengerquote:Op maandag 13 januari 2014 10:35 schreef awiebo het volgende:
[..]
'69?
de '69er is een populair model. Persoonlijk vind ik het '68er model heel gaaf met de ronde achterlampjes
Ook gaaf. Meende dat het de carger 440 r/t wasquote:
Die mogen ze ook voor de deur zetten hoor, absoluutquote:Op maandag 13 januari 2014 11:15 schreef awiebo het volgende:
[..]
Ook gaaf. Meende dat het de carger 440 r/t was
Gerestaureerd? Project? Origineel? Kost nogal wat als je op ebay kijktquote:Op maandag 13 januari 2014 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die mogen ze ook voor de deur zetten hoor, absoluut, maar de Challenger vind ik nét wat gaver.
Overigens zag ik vorige week voor het eerst een nieuwe Challenger rijden, een groene. Ook een erg imposante wagen. Maar geef mij maar een oude, in goede staat verkerende
Ook bloed en bloed geil jaquote:Op maandag 13 januari 2014 08:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben bescheiden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En waarom? Ik ben van kleins af aan al enorm gecharmeerd van die oude Yanks, en dit is voor mij de heilige graal.
Jammer alleen dat de oldtimerregeling op de schop is gegaan, maar desondanks wil ik er toch ooit wel eentje kopen.
Een Testarossa kun je kopen vanaf ca 38000 .. in dit deel van het jaar kun je dat misschien wel onderhandelen naar 33000 .. terwijl de 512 begint bij 58000 ..quote:Op zondag 12 januari 2014 22:26 schreef Zeetakje het volgende:
De auto in de OP
Mijn absolute droomauto is nog altijd de Ferrari 512 Testarossamaar die komt er waarschijnlijk nooit
![]()
Mijn bereikbare jongensdroom is altijd een Subaru geweest, en die heb ik nu gelukkig al
Vanaf dat je 10 bent .. maar toen was ie nog duur ? Is ie inmiddels niet wat goedkoper ?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef Anne het volgende:
Vanaf dat ik in PTA post, post ik elke keer weer dezelfde auto in dit soort topics.
[ afbeelding ]
De klaplampen versie in het zwart of donkerblauw. Behoeft verder geen uitleg.
Deze auto wil ik al vanaf dat ik 10 jaar ben.
Ze zijn betaalbaar. Alleen voor mij nog niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Vanaf dat je 10 bent .. maar toen was ie nog duur ? Is ie inmiddels niet wat goedkoper ?
http://www.gaspedaal.nl/Honda/NSX/quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Vanaf dat je 10 bent .. maar toen was ie nog duur ? Is ie inmiddels niet wat goedkoper ?
Ah een Honda Diablo. Nicequote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zijn betaalbaar. Alleen voor mij nog niet.
http://www.gaspedaal.nl/Honda/NSX/
Het is een icoon en ze zijn zeldzaam.quote:
Ik heb er (als bijrijder) in geredenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zijn betaalbaar. Alleen voor mij nog niet.
http://www.gaspedaal.nl/Honda/NSX/
Klopt, ¤38000 is geen extreem bedrag inderdaad, ware het niet dat ik pas 21 ben en zoveel geld sparen een eeuwigheid duurtquote:Op maandag 13 januari 2014 13:02 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Een Testarossa kun je kopen vanaf ca 38000 .. in dit deel van het jaar kun je dat misschien wel onderhandelen naar 33000 .. terwijl de 512 begint bij 58000 ..
38000 is toch niet totaal onbereikbaar als je werk hebt ? Je kunt ook een deel lenen ?
Zet alles opzij wat je niet dringend nodig hebt. Ik heb een jaar of 6 geen nieuwe kleren gekocht, en meer boodschappen gedaan bij goedkopere supermarkten. En alleen aankopen gedaan die ik echt nodig had. Daarmee heb ik nooit geld hoeven lenen voor welke auto dan ook. Hoewel geld lenen vor historische autos helemaal prima is, gezien de evt verwachten stijging van de waarde. Als je tijd genoeg hebt, kijk dan eens bij auction websites zoals RM, je moet daar wel een account voor aanmaken en het is soms een risico. Ik zou gewoon voor zo'n auto de helft lenen als je dat kunt. Betaalt zichzelf terug, omdat waarschijnlijk de rente die je betaalt, ruimschoots wordt goedgemaakt met de waardestijging.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:12 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Klopt, ¤38000 is geen extreem bedrag inderdaad, ware het niet dat ik pas 21 ben en zoveel geld sparen een eeuwigheid duurt![]()
Maar inderdaad, straks als ik meer ga verdienen een apart potje maken voor een Testarossa, dan zal het ooit wel goedkomen. Hoop ik.
Inderdaad, zo hoorde ik ooit het verhaal van een gozer die 10 jaar had gespaard om een (gebruikte) 911 te kunnen kopen en bij de eerste de beste beurt (nieuwe uitlaat) de auto alweer moest verkopen omdat hij de beurt niet kon betalen.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:25 schreef Anne het volgende:
Jullie snappen hopelijk wel dat het niet alleen gaat om het aanschaffen van zo'n dergelijke auto? Wat denk je van onderhoud en de prijzen van onderdelen? En een Testarossa verzekeren als je nog in de 20 jaar bent?
Ik zeg: succes met sparen!
Als je een beetje handig bent, of wordt, kun je het meeste onderhoud zelf doen. Daar bespaar je gerust 70% op het onderhoud. De distributieketting is bij een dergelijke Ferrari volgens mij het duurste en daar moet de motor ervoor worden uitgehaald. Maar als die evt recent vervangen is, kun je door de kilometers te beperken dat nog jaaaaren uitstellen. Laat je droom niet in de weg staan door de evt hoge kosten van het bezit. Leer sleutelen, daarmee dek je het meeste wel af. En je hebt een garage nodig natuurlijk om hem veilig te stallen. Zelf sleutelen is niet alleen leuk om kosten te sparen, het geeft je veel meer plezier van je droom.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:25 schreef Anne het volgende:
Jullie snappen hopelijk wel dat het niet alleen gaat om het aanschaffen van zo'n dergelijke auto? Wat denk je van onderhoud en de prijzen van onderdelen? En een Testarossa verzekeren als je nog in de 20 jaar bent?
Ik zeg: succes met sparen!
Uh, ja. Een dergelijke auto kunnen kopen is één ding, de echte lol begint daarna pas.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:02 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Een Testarossa kun je kopen vanaf ca 38000 .. in dit deel van het jaar kun je dat misschien wel onderhandelen naar 33000 .. terwijl de 512 begint bij 58000 ..
38000 is toch niet totaal onbereikbaar als je werk hebt ? Je kunt ook een deel lenen ?
Inderdaad Anne. Dt was natuurlijk sarcastisch bedoeld van jou.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:35 schreef Anne het volgende:
Zelf het onderhoud aan een Ferrari doen.. Daarmee zal ie zeker in waarde gaan stijgen.
Vloeistoffen e.d. zijn natuurlijk zelf te doen, maar als ik op zoek zou zijn naar een Ferrari, dan zou ik persoonlijk met een grote boog om de 'zelf onderhouden' exemplaren heen lopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:55 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Inderdaad Anne. Dt was natuurlijk sarcastisch bedoeld van jou.
Vertel me, waarom wil je 800Euro betalen voor een oliewissel terwijl je het zelf kunt doen voor 100 ?
Of bougies, luchtfilters, en diverse andere olien in je differentieel, versnellingsbak. Als je je besparingen bij elkaar optelt in de loop van de jaren loopt dat flink op.
Dat je dat niet moet overwegen ? Dat kun je zo niet zomaar zeggen. Waar is geld lenen wel goed voor dan, onroerend goed ? De waardevastheid van klassiekers die op kleine schaal geproduceerd zijn is niet zelden veel beter dan dat van met de locale economie meeschommelend vastgoed.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Uh, ja. Een dergelijke auto kunnen kopen is één ding, de echte lol begint daarna pas.
Aan een moeizaam bij elkaar gespaard aanschafbedrag heb je in feite niets bij zo'n bak, het betekent dat je de auto weliswaar hebt maar al vrij snel niet meer fatsoenlijk op de weg kunt houden, want je genereert te weinig inkomsten.
Oh, en jezelf in de schulden steken voor een tweedehands exotische sportwagen.Da's al helemaal iets wat je niets eens moet overwegen.
Ik had al even zitten zoeken op een DS break:quote:Op maandag 13 januari 2014 16:01 schreef Anne het volgende:
Kriegel, JK, wat is jullie droomauto eigenlijk?
Aangezien ik weet hoe sommige merkdealers met autos omgaan, en hoe weinig beter ze zijn dan niet merkdealers, lijkt mij een PPI voordat je een auto koopt de beste optie, onderhoudsboekje of niet. Bovendien kun je je auto altijd verkopen via een Ferrari merkdealer. Er zijn merkdealers die de auto 'certificeren' op basis van hun eigen taxatie of PPI.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vloeistoffen e.d. zijn natuurlijk zelf te doen, maar als ik op zoek zou zijn naar een Ferrari, dan zou ik persoonlijk met een grote boog om de 'zelf onderhouden' exemplaren heen lopen.
Alsof je bij een Ferrari die dealer onderhouden is, dan wel weet wat er met de auto uitgespookt is ?? Dat weet je niet. Laat daarom altijd een PPI uitvoeren, hoe heet dat in NL, een grondige technische inspectie waarbij ze evt in het motorblok kijken en een olie-analyse doen etc. In de US betaal je daar niet voor niets zo een 800Euro voor. Kun je ook niet vergelijken met een ANWB testjequote:Op maandag 13 januari 2014 16:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vloeistoffen e.d. zijn natuurlijk zelf te doen, maar als ik op zoek zou zijn naar een Ferrari, dan zou ik persoonlijk met een grote boog om de 'zelf onderhouden' exemplaren heen lopen.
Heb ik nog in gestuurd paar maanden terug. een rodequote:Op maandag 13 januari 2014 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik had al even zitten zoeken op een DS break:
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk vind ik een auto die je redelijkerwijs met wat sparen zou kunnen kopen niet echt een droomauto.
Vroeger had ik een poster van deze op mijn (zolder)kamer:
[ afbeelding ]
Dat is dus eigenlijk mijn droomauto.
Het verschil is dat je voor onroerend goed (ook nog eens een eerste levensbehoefte) in 99% van de gevallen gedwongen wordt te lenen, omdat het anders onbetaalbaar is. Het is dus dat het moet, ik ben over het algemeen domweg geen voorstander van spullen kopen op afbetaling.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:02 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Dat je dat niet moet overwegen ? Dat kun je zo niet zomaar zeggen. Waar is geld lenen wel goed voor dan, onroerend goed ? De waardevastheid van klassiekers die op kleine schaal geproduceerd zijn is niet zelden veel beter dan dat van met de locale economie meeschommelend vastgoed.
Je kunt nl. als het nodig is een auto wereldwijd verkopen in economien waar het beter gaat. Je huis in NL blijft gewoon waar het minder waard staat te worden, dat koopt geen chinees.
Tenzij je in Groningen woont ...quote:Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef [url=http://foru. fok.nl/user/profile/200994]Kriegel[/url] het volgende:
[..]
Het verschil ,..........e doen is door er nooit mee te rijden, en dat is zonde.
Begrijp me niet verkeerd hoor, je dromen verwezenlijken is belangrijk en ik ben absoluut geen krenterige calvinist, ik bedoel alleen te zeggen dat je altijd een stukje realisme moet houden. Jezelf uiteindelijk misschien in de problemen werken is ook niet wat je wilt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Tenzij je in Groningen woont ...
Je kunt je bezit all-risk verzekeren. Alleen is dat als twintiger wel duur denk ik. Ik begrijp je standpunt wel, het is natuurlijk hoe je er maar tegen aankijkt. In het puriteins christelijke Nederland wordt geld lenen voor een auto als overwegend dom gezien. Ironisch ook dat nergens ter wereld zoveel mensen zich scheel lenen voor hun huis als in Nederland ...
Je leeft maar 1 keer. Ik zou met alles wat in mijn macht ligt die Testarossa proberen te kopen. En dan n middelvinger terug naar de mensen die met hun puriteinse vingertje je dat afraden hehehe.
Daarom heb ik in de schuur nog een oude Fiat 128 en een VW Kever staan, allebei zakken ze in elkaar van de roest en andere ellende. Ook ooit gekocht als 'restauratieproject' maar nog geen tijd voor gehadquote:Op maandag 13 januari 2014 16:41 schreef Meike26 het volgende:
Je kan je liefde en kennis met auto's ook versterken en vermenigvuldigen door NIET meteen met een Testarossa of NSX te beginnen.
Neem die Wayne Carini nou van dat Discovery programma. Die man is toch ook niet begonnen met een Ferrari GTO? Hij zag een klein oud fiatje of iets dergelijks met potentie om deze op te knappen en met een grote meerwaarde te verkopen via een veiling. Zo heeft hij zijn Classic Supercar Imperium steeds verder vorm kunnen geven. En auto's kopen, testen, bewonderen waar hij van houd en doorverkopen omdat de volgende alweer op de loer ligt.
Kijk nu naar Amerikaanse auto's in Europa / Nederland. Geen drol waard. Zeker niet met de nieuwe belastingregels en het schrappen van de oldtimer regeling. Koop een potentieel restauratie object met een zekere 'verzamelwaarde' die in de VS zeker wel gewild zijn. Knap hem op voor zo min mogelijk ¤'s en zet hem op Ebay.com
Met sommige modellen lach je je echt ziek volgens mij. Buick Wildcat, Oldsmobile Toronado, Chevrolet Malibu.. enz enz. Vergeleken met de VS koop je ze hier voor een appel en een ei. De restauratie-objecten dan.
Met verstandigheid is natuurlijk niks mis, ik geef je helemaal gelijk als je zegt dat je jezelf niet in de problemen moet werken. Ik denk dat het iets persoonlijks is, ik loop graag risico omdat me dat motiveert nog meer mijn best te doen. Natuurlijk hoeft het idd niet het allerduurste te zijn. Van Nederlanders kun je in het algemeen wel zeggen dat geld lenen absoluut NIET in de cultuur zit. Ik zou lenen ook niet willen promoten, als je het zelf kunt verdienen is dat natuurlijk nog beter.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, je dromen verwezenlijken is belangrijk en ik ben absoluut geen krenterige calvinist, ik bedoel alleen te zeggen dat je altijd een stukje realisme moet houden. Jezelf uiteindelijk misschien in de problemen werken is ook niet wat je wilt.
Een droom auto is even wat anders dan je volgende auto héquote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Matel het volgende:
[ afbeelding ]
Of een Mazda 6 uit 2013+, ook heel erg mooi.
Ja, maar dit is een realistische droom. Duurt alsnog veel te lang voordat het haalbaar isquote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Een droom auto is even wat anders dan je volgende auto hé
Pas maar op dat het geen nachtmerrie wordt.quote:
Dat was toch vooral omdat ze eerst een lichte V12 beloofd hadden, maar met een zware geblazen V6 op de proppen kwamen?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Pas maar op dat het geen nachtmerrie wordt.![]()
[ afbeelding ]
Dingen kon je jarenlang met dikke korting aanschaffen omdat ze ze niet aan de straatstenen kwijt konden.
Jep. Overigens is dat plaatje wat ik postte die van Flavio Briatore geweestquote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat was toch vooral omdat ze eerst een lichte V12 beloofd hadden, maar met een zware geblazen V6 op de proppen kwamen?
http://www.dupontregistry(...).aspx?itemid=1757048quote:Op maandag 13 januari 2014 16:13 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Wat kost een TR in de VS eigenlijk?
$86000quote:Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
http://www.dupontregistry(...).aspx?itemid=1757048
http://www.dupontregistry(...)modelname=Testarossa
Zo te zien niet interessant om in de US te kijken. Het gekke is dat sommige autos veel goedkoper in de EU zijn en andere goedkoper in de US. Feit is wel dat ze in Europa wat aan waarde verliezen omdat ze minder gewild zijn dan EU autos. Ik heb er zelf 2 geimporteerd om de simpele reden dat ze >30% goedkoper waren in de US, import meegerekend.
Ik hou erg van die 80s en 90s ruwe autos zoals de Testarossa. Hier, ik post mijn droomauto dan toch maar weer een keer omdat ik t niet laten kan. Alleen bezit ik em ook. En toch blijft het een droomauto. Het enige wat ik nog mis is de poster. Omgekeerde wereld!quote:
Een Diabloquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:12 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Ik hou erg van die 80s en 90s ruwe autos zoals de Testarossa. Hier, ik post mijn droomauto dan toch maar weer een keer omdat ik t niet laten kan. Alleen bezit ik em ook. En toch blijft het een droomauto. Het enige wat ik nog mis is de poster. Omgekeerde wereld!
Als ik iets moet bedenken wat ik nu niet betalen kan is het een Pagani Huayra en een Zonda Roadster
[ afbeelding ]
Joh, ga je toch lekker de grens over, in Duitsland stimuleren ze autorijden lijkt het haast wel. Ga eens op de zondagen rond de Nurburgring kijken, iemand ooit politie gezien ? Bijna niet. En er wordt hard gereden. Belasting op diesel ook factor 4 lagerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:17 schreef vipeax het volgende:
Wegens het afstraffen van het autorijden (door de overheid) .... in een Audi R8 rond te rijden.
Ik gooi er 102 Octaan in en dat maakt het wel duurder. Het verbruik valt mee, op de snelweg als omaatje rijden ca. 1:7.5 en als een idioot gassen rond de ring heb ik geen slechter verbruik gezien van 1:4.5. Ik snap dan ook niet dat er Porsche rijders zijn die beweren met gemak 1:3 te rijden. Verder zijn de kosten niet zo hoog, zols gezegd onderhoud doe je het beste zelf, dat spaart zoveel dat je de rest van het jaar gratis je 100L tank kunt volgooien ieder weekend. Een normale (carter)oliewissel kost je zo 150E of zo ipv 600-800. Slijtage valt allemaal wel mee, banden zijn wel duur met iets van 1600, en remschijven kosten ca 6000 per 4. Via andere kanalen kan dat naar ca. 3000, remblokken doe je ook lekker zelf en liggen rond de 200 geloof ik voor raceblokken. 1e jaar reed ik ca 15000km. Daarna nog rond de 10000quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef vipeax het volgende:
Ja, maar de kosten tijdens het actief rijden zijn wel iets anders dan wanneer ie een week stilstaat?
Die heb ik nog ergens in een loods staanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef borbit het volgende:
Volvo 340 wil ik ooit nog hebben. Auto heeft gewoon alles wat ik maar kan wensen.
Denk dat ,als je 'je best' doet, dat dat wel haalbaar isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef borderlinedancer het volgende:
Ik snap dan ook niet dat er Porsche rijders zijn die beweren met gemak 1:3 te rijden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef borderlinedancer het volgende:
Ik snap dan ook niet dat er Porsche rijders zijn die beweren met gemak 1:3 te rijden.
In die Topgear test rijden ze met een tank van 3.8L. Ik heb het over een tank van 100L, en een tankbeurt van ca 90L. Knappe jongen die over 90L voor elkaar krijgt om zo onzuinig te rijden. Dat betekent dat ik dan van huis naar de Nurburgring en weer terug ook overal als een idioot moet rijden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De Ferrari doet 1.7 mpg = 1:0.425
De Murc 4.1 mpg = 1:1.45
Dus dan heb je gewoon niet genoeg gas gegeven
Een trabant?quote:
Zonder enige verwijzing of hints in de naam denk ik :quote:
Wat een cliché keuzesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zonder enige verwijzing of hints in de naam denk ik :
1 : Bugatti Veyron
2 : Koenigsegg CCR
3 : Lamborghini Reventon.
Geinige is dat je zo'n Veyron rijder het snot voor de ogen kan rijden met een Caterham badkuipje
Ja, idd, lijkt me echt grappig om een Veyron van 2 miljoen uit te lachen in je bouwpakket van 60 rugquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zonder enige verwijzing of hints in de naam denk ik :
1 : Bugatti Veyron
2 : Koenigsegg CCR
3 : Lamborghini Reventon.
Geinige is dat je zo'n Veyron rijder het snot voor de ogen kan rijden met een Caterham badkuipje
Ik geef weinig om auto's en heb ook geen 'droomauto' maar voor de Porsche 911 heb ik al vanaf kinds af aan een zwak, deze is inderdaad werkelijk prachtigquote:Op zondag 12 januari 2014 22:22 schreef mega-worstje het volgende:
Zoals de TT zegt, wat is jouw droomauto en waarom?
TS begint:
Porsche 911 reimagined by singer. Een imo zeer charmante auto, die niet een te over de top sportief uiterlijk heeft maar fantastisch mooi en gedetailleerd afgewerkt is. Ondanks dat hij er misschien niet overdreven sportief uitziet zul je toch goed moeten opletten op de snelweg of hij is alweer voorbij, de prestaties zijn namelijk zeer opwindend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staan nog wat hele mooie plaatjes voor de liefhebbers, ik ben zelf vooral fan van de bovenstaande blauwe maar de groene is ook zeer mooi, de auto's zijn uniek en er zit een enorme hoeveelheid manuren in. En kijk eens naar die kofferbak[ afbeelding ]
ja die koffers kun je op maat laten bijmaken.
hier wat leuke filmpjes:
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie toevoegingen
Denk dat de Veyronrijder en niet minder om zal lachenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:44 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Ja, idd, lijkt me echt grappig om een Veyron van 2 miljoen uit te lachen in je bouwpakket van 60 rug
Die Huayra kan je voortaan beter in KPD, plaatsen, keiharde porno ditquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef NoComment het volgende:
[ afbeelding ]
KunstIk zag al dat ik niet de enige ben die de Huyra op z'n verlanglijst heeft
![]()
Soort van (bereikbare) droom 10 jaar geleden was een 156 GTA, maar die beginnen ondertussen wel érg bereikbaar te worden. Ben toch wel aanbeet overwegen de brandstofkosten voor lief te nemen en zo'n ding een paar jaar te gaan rijden
[ afbeelding ]
Pooier/petjes auto.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:47 schreef aadspagaat het volgende:
BMW E38!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, nu gok ik op Daihatsu Cuore.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:48 schreef boepbeij het volgende:
Mis, mis en mis.
Topic welke auto rijdt je en waarom geeft het antwoord.
Die staat ook nog op mijn wenslijstjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:47 schreef aadspagaat het volgende:
BMW E38!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teveel moeitequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:48 schreef boepbeij het volgende:
Mis, mis en mis.
Topic welke auto rijdt je en waarom geeft het antwoord.
Rare droom is dat geweestquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:49 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Ok, nu gok ik op Daihatsu Cuore.
ik vindt het echt een van de mooiste auto's ooit gebouwd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Die staat ook nog op mijn wenslijstje
Weliswaar niet verlaagd
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef boepbeij het volgende:
Kijk maar eens in die topic en vind het antwoord
quote:
Bijna alles is groter en mooierquote:Veel groter en mooier dan een Daihatsu Cuore
Ha! Een CX 2.5 gti!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef boepbeij het volgende:
Kijk maar eens in die topic en vind het antwoord
Veel groter en mooier dan een Daihatsu Cuore
Deze auto heeft als snel een foute uitstraling, dus alles wat niet origineel is werkt tegen zichquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef aadspagaat het volgende:
dat verlaagde vind ik wel wat hebben,...
Een Mitsubishi spacestar?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef boepbeij het volgende:
Kijk maar eens in die topic en vind het antwoord
Veel groter en mooier dan een Daihatsu Cuore
of donker donker-blauwquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Deze auto heeft als snel een foute uitstraling, dus alles wat niet origineel is werkt tegen zich
Kleur is goed. Auto's moeten zwart zijn
Oeh, een natte droom dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:56 schreef boepbeij het volgende:
Goed gedaan trommelkoek; Yep een 6-cilinder!
Ik denk het niet. De kans dat je een Veyron ziet bochten is heel klein. De Caterham kan alleen maar bochten, meer niet. De Veyron kan eigenlijk alleen rechtdoor. Op de snelweg rijdt een willekeurige supercar de Caterham weer t stront voor de ogen, kortom geen vergelijking.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zonder enige verwijzing of hints in de naam denk ik :
1 : Bugatti Veyron
2 : Koenigsegg CCR
3 : Lamborghini Reventon.
Geinige is dat je zo'n Veyron rijder het snot voor de ogen kan rijden met een Caterham badkuipje
Wat was het antwoord dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:59 schreef boepbeij het volgende:
trommelkoek heeft het goede antwoord gegeven zeetakje
GTIquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef boepbeij het volgende:
Zou kunnen maar Madame CX is echt van mij.
http://www.mijnalbum.nl/Album=763PBDIW
Een 5 Turbo is helemaal geen wolf in schaapskleren. Iedereen weet dat dat snelle kartjes zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef WithCanonyoucan het volgende:
Die CX is leuk, maar doe mij dan maar een Renault 5 turbo. Een wolf in schaapskleren, sorry dat er plaatjes ontbreken. Meeste van jullie kennen die wel denk ik.
Diegene die 2 weken geleden op de A73 reed zat toch heel sip te kijken toen ie wou racen en mn BX wegvloogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een 5 Turbo is helemaal geen wolf in schaapskleren. Iedereen weet dat dat snelle kartjes zijn.
Was dat met die storm toen? (Toen je BX wegvloog)quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef Prowl het volgende:
[..]
Diegene die 2 weken geleden op de A73 reed zat toch heel sip te kijken toen ie wou racen en mn BX wegvloog
Die had een andere oom weer van mequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat niemand dat verwacht en VW petjes een rood hoofd krijgen
Sja, puur op bepaalde stukken zal het ietsjes sneller zijn, maar ook weer niet zoveel hoor. En 'ik' zit lekker in mijn leren racestoel, airco aan, muziekje erbij EN een lekker wijf naast me. Zit jij dan in de kou met je haar in de war, in je eentje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zonder enige verwijzing of hints in de naam denk ik :
1 : Bugatti Veyron
2 : Koenigsegg CCR
3 : Lamborghini Reventon.
Geinige is dat je zo'n Veyron rijder het snot voor de ogen kan rijden met een Caterham badkuipje
230km/h ? Geloof ik niet. Zet er een GPS naast dat is andere koekquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:31 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Die had een andere oom weer van me
Puur op race en rijplezier biedt een caterham veel en veel en veel meer value for money. Een Veyron is puur een middel om je vermogen te laten zien en dat je van auto's schijnt te houden. Als ik zoveel geld zou hebben ga ik echt geen Veyron kopen. Veel te veel zinloos metaal en materiaal om mij heen. Dan is dit leuker om mee te spelen/poggen :quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, puur op bepaalde stukken zal het ietsjes sneller zijn, maar ook weer niet zoveel hoor. En 'ik' zit lekker in mijn leren racestoel, airco aan, muziekje erbij EN een lekker wijf naast me. Zit jij dan in de kou met je haar in de war, in je eentje.
Nee, doe mij toch maar een Veyron dan.
Ja, natuurlijk is het meer value voor money, maar dat is mijn droomauto niet, en daar gaat het om hier toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Puur op race en rijplezier biedt een caterham veel en veel en veel meer value for money. Een Veyron is puur een middel om je vermogen te laten zien en dat je van auto's schijnt te houden. Als ik zoveel geld zou hebben ga ik echt geen Veyron kopen. Veel te veel zinloos metaal en materiaal om mij heen. Dan is dit leuker om mee te spelen/poggen :
[ afbeelding ]
Waarom denken mensen dat je met een auto iets wilt laten zien aan anderen ? Ja ik laat jullie graag mijn auto zien maar als je een auto koopt niet alleen voor jezelf, maar om wat te laten zien, tjonge dan ben je wel een beetje zielig. En dat is precies wat me vaak zat overkomt. Mensen denken vaak dat ik met mijn auto een statement wil maken, maar dat is niet zo. Daarom mijd ik de stad en rij lekker provinciale wegen. Met een dikke racebak heb je wat mij betreft in de stad niks te zoeken. Ga maar eens kijken in Dusseldorf. Een hoop rijke sukkels die alleen maar hun auto willen showen wat op zich prima is, maar ik kom ze op de echte rijwegen nooit tegen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Puur op race en rijplezier biedt een caterham veel en veel en veel meer value for money. Een Veyron is puur een middel om je vermogen te laten zien en dat je van auto's schijnt te houden. Als ik zoveel geld zou hebben ga ik echt geen Veyron kopen. Veel te veel zinloos metaal en materiaal om mij heen. Dan is dit leuker om mee te spelen/poggen :
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Collega van me heeft ook zo`n Speedster, wat een rampenbak...quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat je met een auto iets wilt laten zien aan anderen ? Ja ik laat jullie graag mijn auto zien maar als je een auto koopt niet alleen voor jezelf, maar om wat te laten zien, tjonge dan ben je wel een beetje zielig. En dat is precies wat me vaak zat overkomt. Mensen denken vaak dat ik met mijn auto een statement wil maken, maar dat is niet zo. Daarom mijd ik de stad en rij lekker provinciale wegen. Met een dikke racebak heb je wat mij betreft in de stad niks te zoeken. Ga maar eens kijken in Dusseldorf. Een hoop rijke sukkels die alleen maar hun auto willen showen wat op zich prima is, maar ik kom ze op de echte rijwegen nooit tegen.
Met de Caterham ben ik het helemaal eens ! haarspeldbochten vreter en dat bewijst dat fun niet te duur hoeft te zijn. Als ik kijk naar de Marussia moet ik denken aan en Opel Speedster die voor de meesten hier bereikbaarder zal zijn dan een auto van 100.000 Euro .. Is echt een geinig ding die Speedster
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Collega van me heeft ook zo`n Speedster, wat een rampenbak...
Hij kan er trouwens ook niet mee overweg, maar goed....
Onderbouw dat eens. Ja hij maakt een hoop lawaai en is stug geveerd, maar dat hoort bij dit soort autos.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Collega van me heeft ook zo`n Speedster, wat een rampenbak...
Hij kan er trouwens ook niet mee overweg, maar goed....
Onderbouwen? Van hem horen zeggen dus...quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:20 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
[..]
Onderbouw dat eens. Ja hij maakt een hoop lawaai en is stug geveerd, maar dat hoort bij dit soort autos.
Ik ken ook iemand die er een heeft, hij zit bij een club en is er helemaal weg van. Ik ben geen Opel fan maar wat ik van hem begrijp heft ie een superwegging en is ie ook erg betrouwbaar.
Ja kan ik me wel voorstellen als je de vering gaat vergelijken bv met een normale auto, of hoe je er in moet kruipen als je 1m90 bent .. je moet het wel in het juiste perspectief zien. In die zin is het een rampenbak misschien, maar wat je volgens mij ook kunt zeggen ervan is dat ie betrouwbaarder en vele malen goedkoper is dan een pre-2000 Ferrari. Het feit dat hij er niet mee kan omgaan zegt ook wel wat. Als je geen liefhebber bent, verkoop m dan !quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Onderbouwen? Van hem horen zeggen dus...
Ligt er helemaal aan wat je met een auto wil doen of je er meer plezier uithaalt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Puur op race en rijplezier biedt een caterham veel en veel en veel meer value for money. Een Veyron is puur een middel om je vermogen te laten zien en dat je van auto's schijnt te houden. Als ik zoveel geld zou hebben ga ik echt geen Veyron kopen.
[ afbeelding ]
Zakelijk valt ie geloof ik zat mee in de kosten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:16 schreef delano.888 het volgende:
Ooit wil ik deze hebben:
[ afbeelding ]
Hendig voor de boodschappen enz![]()
Het enige nadeel is dat hij gigantisch duur is qua verbruik/wegenbelasting/verzekeringmaarja dat is met de meeste droomauto's zo.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:53 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praktische zaken
[ afbeelding ]
Onpraktische zaken
Idd saai. Waarom zou je in vredesnaam anoniem door t verkeer willen met je droomauto ..?quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:22 schreef leolinedance het volgende:
911. Welke is nog niet eens zo relevant, 993 of 997 bij voorkeur. Maar met een 996 zou ik ook heel tevreden zijn.
Als dagelijkse auto dan maar een bescheiden volle BMW 535d
Misschien wat saai tussen de exoten hier, maar het zijn geweldige auto's en je kunt nog enigszins anoniem door het leven hiermee.
Omdat ik tegen de 50k km's per jaar maak en niet continu aangestaard wil worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:51 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Idd saai. Waarom zou je in vredesnaam anoniem door t verkeer willen met je droomauto ..?
Droomautos moet je ook niet 50k rijden. Kan beter met A-B auto lijkt me. Wat is een droomauto ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat ik tegen de 50k km's per jaar maak en niet continu aangestaard wil worden.
f12quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:53 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praktische zaken
[ afbeelding ]
Onpraktische zaken
Dus ik mag mn Porsche niet als daily driver gebruiken ???quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:07 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Droomautos moet je ook niet 50k rijden. Kan beter met A-B auto lijkt me. Wat is een droomauto ?
Zeker! Doen! Maar daar staart niemand je in aan lijkt me.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dus ik mag mn Porsche niet als daily driver gebruiken ???
Jij zou niet opkijken als je dat prachtige geluid hoort en dan die auto langs ziet komen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Zeker! Doen! Maar daar staart niemand je in aan lijkt me.
Ik ben jaloers op je broertje, wat een prachtige auto is dat (al is niet iedereen dat met me eens hier haha)quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zakelijk valt ie geloof ik zat mee in de kosten.
Althans mn broertje rijdt er een zakelijk en volgens hem valt het zat mee in de kosten.
Ik geef toe, er zijn er bij die waanzinnig goed klinken helemaal waar. Maar hier in Duitsland rijden er veel rond. Vandaar dat niemand je aanstaart, is hier redelijk gewoon. Het is wel een enorm goed sturend merk. Wat vr type?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Jij zou niet opkijken als je dat prachtige geluid hoort en dan die auto langs ziet komen?
Ik kan hem ook niet betalen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je broertje, wat een prachtige auto is dat (al is niet iedereen dat met me eens hier haha)
Maar ik kan hem vooralsnog niet betalen in ieder geval
Opkijken van een 911?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Jij zou niet opkijken als je dat prachtige geluid hoort en dan die auto langs ziet komen?
Een 911 is zo een beetje de labrador/golden retriever onder de auto;s imo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Opkijken van een 911?
Misschien van een hele aparte uitvoeringMaar het blijven de saaiste 'sportauto's' die er zijn
Zag laatst de 911 GT3 rijdenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Opkijken van een 911?
Misschien van een hele aparte uitvoering, maar het blijven de saaiste 'sportauto's' die er zijn
Het is een beetje een veilige keus. De sportauto voor mensen die zelf geen smaak hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een 911 is zo een beetje de labrador/golden retriever onder de auto;s imo.
Hele leuke honden/auto's, maar er is zoveel meer!!
kijk even in de op zou ik zeggenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Opkijken van een 911?
Misschien van een hele aparte uitvoering, maar het blijven de saaiste 'sportauto's' die er zijn
Met ~2450kg kan ik me voorstellen dat dat aardig lekker op de weg ligt jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet betalen.
Van buiten een dikke bak; zeker, maar van binnen vind ik hem niet zo heel erg tof. Beetje veel plastic en matige bouwkwaliteit enzo. Maargoed, hij rijdt wel lekker, dat wel
Die nieuwe Mazda 3 is gewoon héél geslaagd.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:16 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Om het dromen graag realistisch te houden.
Ik denk dat je Ferrari veiliger is dan je Porschequote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:01 schreef Meike26 het volgende:
Hmm, ik zie het meer als de enige sportwagen die je zonder zorgen in de binnenstad of parkeergarage achter kan laten. Iedereen heeft wel eens een 911 gezien. Saai, bijna burgerlijk wel en een auto die je makkelijk in wisselt voor 'de volgende'.
Dat gaat je niet lukken met een Ferrari F1 Berlinetta of Lamborghini Gallardo. Maar ik zou dus eerder die veilige keus nemen en mijn droom auto's mijn droom auto's laten, ipv om op elke plek waar je je exoot achterlaat elke 5 minuten even te kijken, stel je voor dat er iemand tegen je droom auto zit, dan zou ik het al erg genoeg vinden dat ze tegen m'n Porsche aanzitten, maar liever dat dan dat ik mijn droomwagen mishandeld zien worden.
Lol echt een droomauto inderdaadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:28 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet handig en meer van zulks, maar dit is een hele goeiequote:
Heb zelf twee keer een 911 gehad (G-serie en een 964). Zijn geweldige auto's waarbij je nog echt moet werken maar daarnaast ook kunt touren. Geweldig geluid komt er uit de luchtgekoelde boxer motoren en bij mijn 964 was dit ook nog een open systeem wat voor aardig wat geluid zorgde.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:51 schreef Hyperdude het volgende:
Ook allemaal homo die 911 prutsers.
Eerder een nachtmerrie dan een droomauto.
Koopje inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef Meike26 het volgende:
Oké, dan begrijp ik je![]()
Dit vind ik trouwens ook wel een droomauto die relatief bereikbaar is... kost slechts circa ¤ 100.000,-
[ afbeelding ]
Geen idee wat dat is, maar niet de enige echtequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:17 schreef BRooster het volgende:
De enige echte, Ferrari F40
[ afbeelding ]
Als het een echte is dan is het in elk geval niet een van de eerste 50 stuks, want die hadden een plastic zijraam wat open kon schuiven en niet een glazen raam wat omlaag kon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar niet de enige echte
Lijkt wel een bouwpakket
Da's nou juist het mooie van smaakquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat is een makkelijke vraag. Shame on you guys dat ie ook nog niet voorbij is gekomen, maar dit moet gewoon de natte droom zijn van elke autoliefhebber.
Doe dan maar een echte:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat is een makkelijke vraag. Shame on you guys dat ie ook nog niet voorbij is gekomen, maar dit moet gewoon de natte droom zijn van elke autoliefhebber.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar een blaadje papier...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Doe dan maar een echte:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Doe dan maar een echte:
[ afbeelding ]
OK deze dan:quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een blaadje papier...
Teveel is relatiefquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:48 schreef Geralt het volgende:
Leuke auto ja, als ik teveel geld had kocht ik er ook wel zo eentje voor de heb zegmaar
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef MaximumRush het volgende:
Er zijn zoveel auto's waar ik over droom, maar er is er maar 1 dat echt mijn droomauto is sinds m'n jeugd. En ooit ooit ooit ooit gaat hij er echt komen, geloof me maar.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef D. het volgende:
Zoveel mensen, zoveel verschillende smaken
Met slechts 400 geproduceerde exemplaren (en hoeveel zijn er daar van over?) waag ik dat ernstig te betwijfelen. Om nog maar te zwijgen over de enorme prijzen waar ze voor van eigenaar verwisselen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef MaximumRush het volgende:
Er zijn zoveel auto's waar ik over droom, maar er is er maar 1 dat echt mijn droomauto is sinds m'n jeugd. En ooit ooit ooit ooit gaat hij er echt komen, geloof me maar.
[ afbeelding ]
Ik zie dat er eentje op Ebay staat voor $2,6 miljoenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met slechts 400 geproduceerde exemplaren (en hoeveel zijn er daar van over?) waag ik dat ernstig te betwijfelen. Om nog maar te zwijgen over de enorme prijzen waar ze voor van eigenaar verwisselen.
Ze worden steeds meer waard, veel exemplaren zijn al duurder dan de nieuwprijs...quote:Op zondag 26 januari 2014 22:12 schreef MaximumRush het volgende:
In Duitsland staan er al 6 te koop, goedkoopste is 9 ton en duurste is 1,3 miljoen. Dus met genoeg geld is hij zeker te kopen, dat is het probleem niet.
Nieuwprijs was in Nederland 9 ton, en 7 ton in dollars. Het valt best mee hoeveel het gestegen is. Ik denk dat dit vooral een auto is waarvan de eigenaren hem ergens in een garage hebben staan en hem af en toe strelen en verder nooit in rijden. Zonde.quote:Op maandag 27 januari 2014 08:01 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Ze worden steeds meer waard, veel exemplaren zijn al duurder dan de nieuwprijs...
Kun je niet ergens een proefritje maken;) ga ik wel ff mee ..quote:Op maandag 27 januari 2014 10:45 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nieuwprijs was in Nederland 9 ton, en 7 ton in dollars. Het valt best mee hoeveel het gestegen is. Ik denk dat dit vooral een auto is waarvan de eigenaren hem ergens in een garage hebben staan en hem af en toe strelen en verder nooit in rijden. Zonde.
Je wil ook geen kilometers maken met zon auto. Elke 2000km een dure beurt hakt er wel in.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:45 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nieuwprijs was in Nederland 9 ton, en 7 ton in dollars. Het valt best mee hoeveel het gestegen is. Ik denk dat dit vooral een auto is waarvan de eigenaren hem ergens in een garage hebben staan en hem af en toe strelen en verder nooit in rijden. Zonde.
Daar heb ik laatst nog in geredenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:13 schreef eXplorer1 het volgende:
volledig nieuwe Volvo 850 T5-R met een dikke Prins VSI installatie met een chip richting de 300pk, mijn ultieme daily driver![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die 5cilinder roffel. Zeldzaam mooi. Ook in de standaard 2.5L trouwensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:47 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst nog in gereden
Ik dacht van te voren: mwah, saaie gezinsauto, maar mijn god, als die turbo begint te spoelen
Om over het geluid nog maar te zwijgen
Je kunt niet zelf bepalen wat je droomauto isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:41 schreef Catch22- het volgende:
Daarom droom ik niet van zulke auto's. Een dikke 911 of m5 lijkt me leuker, kan je nog een beetje normaal kilometers mee maken zonder miljonair te hoeven zijn.
Bof jij even met zo'n droomauto'squote:
Een station is natuurlijk wel toffer. Met hondenrek achter de achterbank natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:13 schreef eXplorer1 het volgende:
volledig nieuwe Volvo 850 T5-R met een dikke Prins VSI installatie met een chip richting de 300pk, mijn ultieme daily driver![]()
![]()
[ afbeelding ]
hij is ook geleverd als de station, maar de sedan vind ik vetter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Een station is natuurlijk wel toffer. Met hondenrek achter de achterbank natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |