http://www.dupontregistry(...).aspx?itemid=1757048quote:Op maandag 13 januari 2014 16:13 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Wat kost een TR in de VS eigenlijk?
$86000quote:Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
http://www.dupontregistry(...).aspx?itemid=1757048
http://www.dupontregistry(...)modelname=Testarossa
Zo te zien niet interessant om in de US te kijken. Het gekke is dat sommige autos veel goedkoper in de EU zijn en andere goedkoper in de US. Feit is wel dat ze in Europa wat aan waarde verliezen omdat ze minder gewild zijn dan EU autos. Ik heb er zelf 2 geimporteerd om de simpele reden dat ze >30% goedkoper waren in de US, import meegerekend.
Ik hou erg van die 80s en 90s ruwe autos zoals de Testarossa. Hier, ik post mijn droomauto dan toch maar weer een keer omdat ik t niet laten kan. Alleen bezit ik em ook. En toch blijft het een droomauto. Het enige wat ik nog mis is de poster. Omgekeerde wereld!quote:
Een Diabloquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:12 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Ik hou erg van die 80s en 90s ruwe autos zoals de Testarossa. Hier, ik post mijn droomauto dan toch maar weer een keer omdat ik t niet laten kan. Alleen bezit ik em ook. En toch blijft het een droomauto. Het enige wat ik nog mis is de poster. Omgekeerde wereld!
Als ik iets moet bedenken wat ik nu niet betalen kan is het een Pagani Huayra en een Zonda Roadster
[ afbeelding ]
Joh, ga je toch lekker de grens over, in Duitsland stimuleren ze autorijden lijkt het haast wel. Ga eens op de zondagen rond de Nurburgring kijken, iemand ooit politie gezien ? Bijna niet. En er wordt hard gereden. Belasting op diesel ook factor 4 lagerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:17 schreef vipeax het volgende:
Wegens het afstraffen van het autorijden (door de overheid) .... in een Audi R8 rond te rijden.
Ik gooi er 102 Octaan in en dat maakt het wel duurder. Het verbruik valt mee, op de snelweg als omaatje rijden ca. 1:7.5 en als een idioot gassen rond de ring heb ik geen slechter verbruik gezien van 1:4.5. Ik snap dan ook niet dat er Porsche rijders zijn die beweren met gemak 1:3 te rijden. Verder zijn de kosten niet zo hoog, zols gezegd onderhoud doe je het beste zelf, dat spaart zoveel dat je de rest van het jaar gratis je 100L tank kunt volgooien ieder weekend. Een normale (carter)oliewissel kost je zo 150E of zo ipv 600-800. Slijtage valt allemaal wel mee, banden zijn wel duur met iets van 1600, en remschijven kosten ca 6000 per 4. Via andere kanalen kan dat naar ca. 3000, remblokken doe je ook lekker zelf en liggen rond de 200 geloof ik voor raceblokken. 1e jaar reed ik ca 15000km. Daarna nog rond de 10000quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef vipeax het volgende:
Ja, maar de kosten tijdens het actief rijden zijn wel iets anders dan wanneer ie een week stilstaat?
Die heb ik nog ergens in een loods staanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef borbit het volgende:
Volvo 340 wil ik ooit nog hebben. Auto heeft gewoon alles wat ik maar kan wensen.
Denk dat ,als je 'je best' doet, dat dat wel haalbaar isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef borderlinedancer het volgende:
Ik snap dan ook niet dat er Porsche rijders zijn die beweren met gemak 1:3 te rijden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef borderlinedancer het volgende:
Ik snap dan ook niet dat er Porsche rijders zijn die beweren met gemak 1:3 te rijden.
In die Topgear test rijden ze met een tank van 3.8L. Ik heb het over een tank van 100L, en een tankbeurt van ca 90L. Knappe jongen die over 90L voor elkaar krijgt om zo onzuinig te rijden. Dat betekent dat ik dan van huis naar de Nurburgring en weer terug ook overal als een idioot moet rijden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De Ferrari doet 1.7 mpg = 1:0.425
De Murc 4.1 mpg = 1:1.45
Dus dan heb je gewoon niet genoeg gas gegeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |