of donker donker-blauwquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Deze auto heeft als snel een foute uitstraling, dus alles wat niet origineel is werkt tegen zich
Kleur is goed. Auto's moeten zwart zijn
Oeh, een natte droom dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:56 schreef boepbeij het volgende:
Goed gedaan trommelkoek; Yep een 6-cilinder!
Ik denk het niet. De kans dat je een Veyron ziet bochten is heel klein. De Caterham kan alleen maar bochten, meer niet. De Veyron kan eigenlijk alleen rechtdoor. Op de snelweg rijdt een willekeurige supercar de Caterham weer t stront voor de ogen, kortom geen vergelijking.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zonder enige verwijzing of hints in de naam denk ik :
1 : Bugatti Veyron
2 : Koenigsegg CCR
3 : Lamborghini Reventon.
Geinige is dat je zo'n Veyron rijder het snot voor de ogen kan rijden met een Caterham badkuipje
Wat was het antwoord dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:59 schreef boepbeij het volgende:
trommelkoek heeft het goede antwoord gegeven zeetakje
GTIquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef boepbeij het volgende:
Zou kunnen maar Madame CX is echt van mij.
http://www.mijnalbum.nl/Album=763PBDIW
Een 5 Turbo is helemaal geen wolf in schaapskleren. Iedereen weet dat dat snelle kartjes zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef WithCanonyoucan het volgende:
Die CX is leuk, maar doe mij dan maar een Renault 5 turbo. Een wolf in schaapskleren, sorry dat er plaatjes ontbreken. Meeste van jullie kennen die wel denk ik.
Diegene die 2 weken geleden op de A73 reed zat toch heel sip te kijken toen ie wou racen en mn BX wegvloogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een 5 Turbo is helemaal geen wolf in schaapskleren. Iedereen weet dat dat snelle kartjes zijn.
Was dat met die storm toen? (Toen je BX wegvloog)quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef Prowl het volgende:
[..]
Diegene die 2 weken geleden op de A73 reed zat toch heel sip te kijken toen ie wou racen en mn BX wegvloog
Die had een andere oom weer van mequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat niemand dat verwacht en VW petjes een rood hoofd krijgen
Sja, puur op bepaalde stukken zal het ietsjes sneller zijn, maar ook weer niet zoveel hoor. En 'ik' zit lekker in mijn leren racestoel, airco aan, muziekje erbij EN een lekker wijf naast me. Zit jij dan in de kou met je haar in de war, in je eentje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zonder enige verwijzing of hints in de naam denk ik :
1 : Bugatti Veyron
2 : Koenigsegg CCR
3 : Lamborghini Reventon.
Geinige is dat je zo'n Veyron rijder het snot voor de ogen kan rijden met een Caterham badkuipje
230km/h ? Geloof ik niet. Zet er een GPS naast dat is andere koekquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:31 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Die had een andere oom weer van me
Puur op race en rijplezier biedt een caterham veel en veel en veel meer value for money. Een Veyron is puur een middel om je vermogen te laten zien en dat je van auto's schijnt te houden. Als ik zoveel geld zou hebben ga ik echt geen Veyron kopen. Veel te veel zinloos metaal en materiaal om mij heen. Dan is dit leuker om mee te spelen/poggen :quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, puur op bepaalde stukken zal het ietsjes sneller zijn, maar ook weer niet zoveel hoor. En 'ik' zit lekker in mijn leren racestoel, airco aan, muziekje erbij EN een lekker wijf naast me. Zit jij dan in de kou met je haar in de war, in je eentje.
Nee, doe mij toch maar een Veyron dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |