abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135432729
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef Anne het volgende:
Vanaf dat ik in PTA post, post ik elke keer weer dezelfde auto in dit soort topics.

[ afbeelding ]
De klaplampen versie in het zwart of donkerblauw. Behoeft verder geen uitleg :{w.
Deze auto wil ik al vanaf dat ik 10 jaar ben.
Vanaf dat je 10 bent .. maar toen was ie nog duur ? Is ie inmiddels niet wat goedkoper ?
pi_135432881
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Vanaf dat je 10 bent .. maar toen was ie nog duur ? Is ie inmiddels niet wat goedkoper ?
Ze zijn betaalbaar. Alleen voor mij nog niet.

http://www.gaspedaal.nl/Honda/NSX/
  maandag 13 januari 2014 @ 13:12:22 #53
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_135432898
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Vanaf dat je 10 bent .. maar toen was ie nog duur ? Is ie inmiddels niet wat goedkoper ?
http://www.gaspedaal.nl/Honda/NSX/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:12:56 #54
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_135432918
21 seconden te langzaam getypt :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_135433023
Voor mij geld eigenlijk ook het zelfde als Anne, zolang dit soort topics terug blijven komen heb ik altijd weer één en dezelfde droom auto voor ogen !



Volkswagen SP2, gemaakt en geroest in Brazilië. Zijn anno 2014 echt zeldzaam aan het worden en voor een top exemplaar leg je zo ¤ 40.000 neer. Auto staat op het 411 platform en heeft ook de lucht gekoelde motor achterin liggen.

Wie zei dat VW geen Muscle/pony car kon maken ? 8-)
pi_135433036
quote:
12s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Anne het volgende:

[..]

Ze zijn betaalbaar. Alleen voor mij nog niet.

http://www.gaspedaal.nl/Honda/NSX/
Ah een Honda Diablo. Nice ;) 20k lijkt me niet veel voor een NSX
pi_135433144
Wat maakt die Honda zo duur?
There is a time of cumming and going.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:23:23 #58
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_135433263
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:19 schreef Oceanview het volgende:
Wat maakt die Honda zo duur?
Het is een icoon en ze zijn zeldzaam.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_135434843
quote:
12s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Anne het volgende:

[..]

Ze zijn betaalbaar. Alleen voor mij nog niet.

http://www.gaspedaal.nl/Honda/NSX/
Ik heb er (als bijrijder) in gereden :P
  maandag 13 januari 2014 @ 15:12:15 #60
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_135437716
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:02 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Een Testarossa kun je kopen vanaf ca 38000 .. in dit deel van het jaar kun je dat misschien wel onderhandelen naar 33000 .. terwijl de 512 begint bij 58000 ..

38000 is toch niet totaal onbereikbaar als je werk hebt ? Je kunt ook een deel lenen ?
Klopt, ¤38000 is geen extreem bedrag inderdaad, ware het niet dat ik pas 21 ben en zoveel geld sparen een eeuwigheid duurt :'(

Maar inderdaad, straks als ik meer ga verdienen een apart potje maken voor een Testarossa, dan zal het ooit wel goedkomen. Hoop ik. :D
pi_135437989
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:12 schreef Zeetakje het volgende:

[..]

Klopt, ¤38000 is geen extreem bedrag inderdaad, ware het niet dat ik pas 21 ben en zoveel geld sparen een eeuwigheid duurt :'(

Maar inderdaad, straks als ik meer ga verdienen een apart potje maken voor een Testarossa, dan zal het ooit wel goedkomen. Hoop ik. :D
Zet alles opzij wat je niet dringend nodig hebt. Ik heb een jaar of 6 geen nieuwe kleren gekocht, en meer boodschappen gedaan bij goedkopere supermarkten. En alleen aankopen gedaan die ik echt nodig had. Daarmee heb ik nooit geld hoeven lenen voor welke auto dan ook. Hoewel geld lenen vor historische autos helemaal prima is, gezien de evt verwachten stijging van de waarde. Als je tijd genoeg hebt, kijk dan eens bij auction websites zoals RM, je moet daar wel een account voor aanmaken en het is soms een risico. Ik zou gewoon voor zo'n auto de helft lenen als je dat kunt. Betaalt zichzelf terug, omdat waarschijnlijk de rente die je betaalt, ruimschoots wordt goedgemaakt met de waardestijging.

[ Bericht 6% gewijzigd door borderlinedancer op 13-01-2014 15:26:21 ]
pi_135438138
Jullie snappen hopelijk wel dat het niet alleen gaat om het aanschaffen van zo'n dergelijke auto? Wat denk je van onderhoud en de prijzen van onderdelen :X ? En een Testarossa verzekeren als je nog in de 20 jaar bent?

Ik zeg: succes met sparen!
pi_135438240
quote:
3s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:25 schreef Anne het volgende:
Jullie snappen hopelijk wel dat het niet alleen gaat om het aanschaffen van zo'n dergelijke auto? Wat denk je van onderhoud en de prijzen van onderdelen :X ? En een Testarossa verzekeren als je nog in de 20 jaar bent?

Ik zeg: succes met sparen!
Inderdaad, zo hoorde ik ooit het verhaal van een gozer die 10 jaar had gespaard om een (gebruikte) 911 te kunnen kopen en bij de eerste de beste beurt (nieuwe uitlaat) de auto alweer moest verkopen omdat hij de beurt niet kon betalen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_135438269
quote:
3s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:25 schreef Anne het volgende:
Jullie snappen hopelijk wel dat het niet alleen gaat om het aanschaffen van zo'n dergelijke auto? Wat denk je van onderhoud en de prijzen van onderdelen :X ? En een Testarossa verzekeren als je nog in de 20 jaar bent?

Ik zeg: succes met sparen!
Als je een beetje handig bent, of wordt, kun je het meeste onderhoud zelf doen. Daar bespaar je gerust 70% op het onderhoud. De distributieketting is bij een dergelijke Ferrari volgens mij het duurste en daar moet de motor ervoor worden uitgehaald. Maar als die evt recent vervangen is, kun je door de kilometers te beperken dat nog jaaaaren uitstellen. Laat je droom niet in de weg staan door de evt hoge kosten van het bezit. Leer sleutelen, daarmee dek je het meeste wel af. En je hebt een garage nodig natuurlijk om hem veilig te stallen. Zelf sleutelen is niet alleen leuk om kosten te sparen, het geeft je veel meer plezier van je droom.
pi_135438474
Zelf het onderhoud aan een Ferrari doen.. Daarmee zal ie zeker in waarde gaan stijgen.
pi_135438701

Motor van een Ferrari, Cabrio en pure klasse
Built for Speed
  maandag 13 januari 2014 @ 15:45:09 #67
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_135438897
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:02 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Een Testarossa kun je kopen vanaf ca 38000 .. in dit deel van het jaar kun je dat misschien wel onderhandelen naar 33000 .. terwijl de 512 begint bij 58000 ..

38000 is toch niet totaal onbereikbaar als je werk hebt ? Je kunt ook een deel lenen ?
Uh, ja. Een dergelijke auto kunnen kopen is één ding, de echte lol begint daarna pas.

Aan een moeizaam bij elkaar gespaard aanschafbedrag heb je in feite niets bij zo'n bak, het betekent dat je de auto weliswaar hebt maar al vrij snel niet meer fatsoenlijk op de weg kunt houden, want je genereert te weinig inkomsten.

Oh, en jezelf in de schulden steken voor een tweedehands exotische sportwagen. :') Da's al helemaal iets wat je niets eens moet overwegen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kriegel op 13-01-2014 15:54:00 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_135439388
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:35 schreef Anne het volgende:
Zelf het onderhoud aan een Ferrari doen.. Daarmee zal ie zeker in waarde gaan stijgen.
Inderdaad Anne. Dt was natuurlijk sarcastisch bedoeld van jou.

Vertel me, waarom wil je 800Euro betalen voor een oliewissel terwijl je het zelf kunt doen voor 100 ?

Of bougies, luchtfilters, en diverse andere olien in je differentieel, versnellingsbak. Als je je besparingen bij elkaar optelt in de loop van de jaren loopt dat flink op.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:00:38 #69
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_135439596
Ik had ook niet in gedachten die Testarossa al binnen tien jaar te kopen hoor :o
Of dacht je van wel, borderlinedancer?

Ooit, als ik oud en rijk ben. Tot die tijd rij ik lekker rond in mijn Subie 8-)
  maandag 13 januari 2014 @ 16:00:56 #70
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_135439612
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:55 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Inderdaad Anne. Dt was natuurlijk sarcastisch bedoeld van jou.

Vertel me, waarom wil je 800Euro betalen voor een oliewissel terwijl je het zelf kunt doen voor 100 ?

Of bougies, luchtfilters, en diverse andere olien in je differentieel, versnellingsbak. Als je je besparingen bij elkaar optelt in de loop van de jaren loopt dat flink op.
Vloeistoffen e.d. zijn natuurlijk zelf te doen, maar als ik op zoek zou zijn naar een Ferrari, dan zou ik persoonlijk met een grote boog om de 'zelf onderhouden' exemplaren heen lopen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_135439639
Kriegel, JK, wat is jullie droomauto eigenlijk :9 ?
pi_135439669
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:45 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Uh, ja. Een dergelijke auto kunnen kopen is één ding, de echte lol begint daarna pas.

Aan een moeizaam bij elkaar gespaard aanschafbedrag heb je in feite niets bij zo'n bak, het betekent dat je de auto weliswaar hebt maar al vrij snel niet meer fatsoenlijk op de weg kunt houden, want je genereert te weinig inkomsten.

Oh, en jezelf in de schulden steken voor een tweedehands exotische sportwagen. :') Da's al helemaal iets wat je niets eens moet overwegen.
Dat je dat niet moet overwegen ? Dat kun je zo niet zomaar zeggen. Waar is geld lenen wel goed voor dan, onroerend goed ? De waardevastheid van klassiekers die op kleine schaal geproduceerd zijn is niet zelden veel beter dan dat van met de locale economie meeschommelend vastgoed.

Je kunt nl. als het nodig is een auto wereldwijd verkopen in economien waar het beter gaat. Je huis in NL blijft gewoon waar het minder waard staat te worden, dat koopt geen chinees.

Ja je moet voor onderhoud wel wat achter de hand hebben, maar als de engine-out services achter de rug zijn, kun je zoals gezegd daar het meeste besparen. Als je bang bent dat de waarde op termijn niet hoog genoeg is omdat er stempeltjes ontbreken, je kunt nog steeds eens in de aantal jaren voor een beurt naar een merkdealer gaan voor je stempeltje.

Alleen al het feit dat merkdealers niet altijd even betrouwbaar zijn is een reden om het zelf te doen. En je hoeft ook niet bang te zijn dat ze even een proefritje moeten maken. Het het meerdere keren meegemaakt en ben met de zgn. merkdealers wel klaar,
pi_135439773
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:01 schreef Anne het volgende:
Kriegel, JK, wat is jullie droomauto eigenlijk :9 ?
Ik had al even zitten zoeken op een DS break:

Maar eigenlijk vind ik een auto die je redelijkerwijs met wat sparen zou kunnen kopen niet echt een droomauto.

Vroeger had ik een poster van deze op mijn (zolder)kamer:


Dat is dus eigenlijk mijn droomauto.

[ Bericht 7% gewijzigd door JohnnyKnoxville op 13-01-2014 16:11:59 ]
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_135439903
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Vloeistoffen e.d. zijn natuurlijk zelf te doen, maar als ik op zoek zou zijn naar een Ferrari, dan zou ik persoonlijk met een grote boog om de 'zelf onderhouden' exemplaren heen lopen.
Aangezien ik weet hoe sommige merkdealers met autos omgaan, en hoe weinig beter ze zijn dan niet merkdealers, lijkt mij een PPI voordat je een auto koopt de beste optie, onderhoudsboekje of niet. Bovendien kun je je auto altijd verkopen via een Ferrari merkdealer. Er zijn merkdealers die de auto 'certificeren' op basis van hun eigen taxatie of PPI.

Kijk, je loopt dan om zo'n auto heen, maar vergeet niet dat je de auto niet koopt om deze snel weer te verkopen. Als je er graag zelf in rijdt ipv in de garage laat staan, is het echt prima om het zelf te doen. Gebruik gewoon je verstand en dan kun je veel zelf. Ik zie niet in waarom je zo'n aankoop niet zou willen doen, omdat je niet rijk genoeg bent die Ferrari-stempeltjes te betalen ? Dan mis je intussen een leuke hobby of niet. Laat je niet bang maken.
pi_135439992
pi_135440025
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Vloeistoffen e.d. zijn natuurlijk zelf te doen, maar als ik op zoek zou zijn naar een Ferrari, dan zou ik persoonlijk met een grote boog om de 'zelf onderhouden' exemplaren heen lopen.
Alsof je bij een Ferrari die dealer onderhouden is, dan wel weet wat er met de auto uitgespookt is ?? Dat weet je niet. Laat daarom altijd een PPI uitvoeren, hoe heet dat in NL, een grondige technische inspectie waarbij ze evt in het motorblok kijken en een olie-analyse doen etc. In de US betaal je daar niet voor niets zo een 800Euro voor. Kun je ook niet vergelijken met een ANWB testje
pi_135440175
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik had al even zitten zoeken op een DS break:
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk vind ik een auto die je redelijkerwijs met wat sparen zou kunnen kopen niet echt een droomauto.

Vroeger had ik een poster van deze op mijn (zolder)kamer:
[ afbeelding ]

Dat is dus eigenlijk mijn droomauto.
Heb ik nog in gestuurd paar maanden terug. een rode
  maandag 13 januari 2014 @ 16:13:16 #78
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_135440179
quote:
Wat kost een TR in de VS eigenlijk? :)
pi_135440433
Een droom auto hoeft naar mijn idee niet echt exclusief en duur te zijn, als het maar ene auto is die zeldzaam, uniek en waarschijnlijk uitzichtloos is om ooit in je bezit te hebben.

Bovendien moet een droom auto naar mijn idee een droomauto blijven. Een Renault Alpine A310 is voor mij ook een droomauto, maar zal er hoogstwaarschijnlijk toch nooit 1 kopen omdat het een te onpraktische en dure auto is in onderhoud. Een Lotus Elise of Exige (S1) is minder exclusief en is in mijn ogen minder begerenswaardig, maar biedt wel enorm veel plezier voor het geen dat je er voor betaald.



O+

100% meer kans dat ik een Lotus zou kopen voor het geld dat ik ook een VW Sp2 zou kunnen kopen. SP2 blijft een droom, Exige word werkelijkheid.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:18:44 #80
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_135440443
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:02 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Dat je dat niet moet overwegen ? Dat kun je zo niet zomaar zeggen. Waar is geld lenen wel goed voor dan, onroerend goed ? De waardevastheid van klassiekers die op kleine schaal geproduceerd zijn is niet zelden veel beter dan dat van met de locale economie meeschommelend vastgoed.

Je kunt nl. als het nodig is een auto wereldwijd verkopen in economien waar het beter gaat. Je huis in NL blijft gewoon waar het minder waard staat te worden, dat koopt geen chinees.
Het verschil is dat je voor onroerend goed (ook nog eens een eerste levensbehoefte) in 99% van de gevallen gedwongen wordt te lenen, omdat het anders onbetaalbaar is. Het is dus dat het moet, ik ben over het algemeen domweg geen voorstander van spullen kopen op afbetaling.

Toegegeven, het is waar dat bepaalde klassiekers een investering kunnen worden die zich vanzelf ruimschoots terugbetaalt, en dat huizenwaarde gevoelig is voor marktfluctuaties. Aan de andere kant, met een huis loop je niet op ieder moment het risico in een ongeval verzeild te raken dat de waarde in één klap met driekwart vermindert. De enige manier om dat met een oude Ferrari te doen is door er nooit mee te rijden, en dat is zonde.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_135440953
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef [url=http://foru. fok.nl/user/profile/200994]Kriegel[/url] het volgende:

[..]

Het verschil ,..........e doen is door er nooit mee te rijden, en dat is zonde.
Tenzij je in Groningen woont ...

Je kunt je bezit all-risk verzekeren. Alleen is dat als twintiger wel duur denk ik. Ik begrijp je standpunt wel, het is natuurlijk hoe je er maar tegen aankijkt. In het puriteins christelijke Nederland wordt geld lenen voor een auto als overwegend dom gezien. Ironisch ook dat nergens ter wereld zoveel mensen zich scheel lenen voor hun huis als in Nederland ...

Je leeft maar 1 keer. Ik zou met alles wat in mijn macht ligt die Testarossa proberen te kopen. En dan n middelvinger terug naar de mensen die met hun puriteinse vingertje je dat afraden hehehe.
pi_135441558
Je kan je liefde en kennis met auto's ook versterken en vermenigvuldigen door NIET meteen met een Testarossa of NSX te beginnen.

Neem die Wayne Carini nou van dat Discovery programma. Die man is toch ook niet begonnen met een Ferrari GTO? Hij zag een klein oud fiatje of iets dergelijks met potentie om deze op te knappen en met een grote meerwaarde te verkopen via een veiling. Zo heeft hij zijn Classic Supercar Imperium steeds verder vorm kunnen geven. En auto's kopen, testen, bewonderen waar hij van houd en doorverkopen omdat de volgende alweer op de loer ligt.

Kijk nu naar Amerikaanse auto's in Europa / Nederland. Geen drol waard. Zeker niet met de nieuwe belastingregels en het schrappen van de oldtimer regeling. Koop een potentieel restauratie object met een zekere 'verzamelwaarde' die in de VS zeker wel gewild zijn. Knap hem op voor zo min mogelijk ¤'s en zet hem op Ebay.com

Met sommige modellen lach je je echt ziek volgens mij. Buick Wildcat, Oldsmobile Toronado, Chevrolet Malibu.. enz enz. Vergeleken met de VS koop je ze hier voor een appel en een ei. De restauratie-objecten dan.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:42:58 #83
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_135441626
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Tenzij je in Groningen woont ...

Je kunt je bezit all-risk verzekeren. Alleen is dat als twintiger wel duur denk ik. Ik begrijp je standpunt wel, het is natuurlijk hoe je er maar tegen aankijkt. In het puriteins christelijke Nederland wordt geld lenen voor een auto als overwegend dom gezien. Ironisch ook dat nergens ter wereld zoveel mensen zich scheel lenen voor hun huis als in Nederland ...

Je leeft maar 1 keer. Ik zou met alles wat in mijn macht ligt die Testarossa proberen te kopen. En dan n middelvinger terug naar de mensen die met hun puriteinse vingertje je dat afraden hehehe.
Begrijp me niet verkeerd hoor, je dromen verwezenlijken is belangrijk en ik ben absoluut geen krenterige calvinist, ik bedoel alleen te zeggen dat je altijd een stukje realisme moet houden. Jezelf uiteindelijk misschien in de problemen werken is ook niet wat je wilt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 13 januari 2014 @ 16:51:31 #84
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_135442038
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:41 schreef Meike26 het volgende:
Je kan je liefde en kennis met auto's ook versterken en vermenigvuldigen door NIET meteen met een Testarossa of NSX te beginnen.

Neem die Wayne Carini nou van dat Discovery programma. Die man is toch ook niet begonnen met een Ferrari GTO? Hij zag een klein oud fiatje of iets dergelijks met potentie om deze op te knappen en met een grote meerwaarde te verkopen via een veiling. Zo heeft hij zijn Classic Supercar Imperium steeds verder vorm kunnen geven. En auto's kopen, testen, bewonderen waar hij van houd en doorverkopen omdat de volgende alweer op de loer ligt.

Kijk nu naar Amerikaanse auto's in Europa / Nederland. Geen drol waard. Zeker niet met de nieuwe belastingregels en het schrappen van de oldtimer regeling. Koop een potentieel restauratie object met een zekere 'verzamelwaarde' die in de VS zeker wel gewild zijn. Knap hem op voor zo min mogelijk ¤'s en zet hem op Ebay.com

Met sommige modellen lach je je echt ziek volgens mij. Buick Wildcat, Oldsmobile Toronado, Chevrolet Malibu.. enz enz. Vergeleken met de VS koop je ze hier voor een appel en een ei. De restauratie-objecten dan.
Daarom heb ik in de schuur nog een oude Fiat 128 en een VW Kever staan, allebei zakken ze in elkaar van de roest en andere ellende. Ook ooit gekocht als 'restauratieproject' maar nog geen tijd voor gehad :')
pi_135442311
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd hoor, je dromen verwezenlijken is belangrijk en ik ben absoluut geen krenterige calvinist, ik bedoel alleen te zeggen dat je altijd een stukje realisme moet houden. Jezelf uiteindelijk misschien in de problemen werken is ook niet wat je wilt.
Met verstandigheid is natuurlijk niks mis, ik geef je helemaal gelijk als je zegt dat je jezelf niet in de problemen moet werken. Ik denk dat het iets persoonlijks is, ik loop graag risico omdat me dat motiveert nog meer mijn best te doen. Natuurlijk hoeft het idd niet het allerduurste te zijn. Van Nederlanders kun je in het algemeen wel zeggen dat geld lenen absoluut NIET in de cultuur zit. Ik zou lenen ook niet willen promoten, als je het zelf kunt verdienen is dat natuurlijk nog beter.

Maar dat betekent dus ook, dat je in je jongere jaren alleen maar kan dromen. Tegen de tijd dat je het kunt betalen ben je grijs en is het te laat. Ik vergeet gemakshalve dat ik ooit het hele bedrag voor een klassieker heb geleend toen ik net een jaarcontract kreeg, 22 jaar geleden. Joh wat was ik dom ! volgens mijn moeder dan. Maar wat heb ik een heerlijke ritjes in die auto gehad. Onvergetelijke zwoele zomeravonden met een lekker muziekje erbij, na het werk of in het weekend. Ik zou niet weten hoe je dat kunt uitdrukken in geld. Ik denk er nog met veel plezier aan terug en heb dat grappige autootje nog steeds. ;)
pi_135443342
Zou wel graag een Chevrolet camaro willen hebben zolang het maar een bruine is. :P



Zoiets maar dan in een meer donkerder bruin.
Ура для россии
  maandag 13 januari 2014 @ 18:10:25 #87
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_135444997
Onbereikbaar, dus droomauto:
Alfa 8C2300 Monza



Iets bereikbaarder:

Ik weet nu al dat het waardeloze bakken zijn, maar een dikke US-V8 in een sixties Italiaan of Brit lijkt mij wel wat.
Van Iso Grifo tot Jensen Interceptor, van DeTomaso Pantera tot AC 428 Frua




How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_135445828
Tja, mijn lijstje zou er dan zo uitzien :

Compleet onbereikbaar

Bugatti EB 110 SS


Beetje bereikbaar 1 & 2

Gillet Vertigo


Volkswagen SP2


Beetje meer bereikbaar 1 & 2



Renault Sport spider


Droomauto binnen bereik :

http://www.raceautotekoop.nl/overzicht/detail.php?id=782
pi_135446517


Of een Mazda 6 uit 2013+, ook heel erg mooi.
pi_135446608
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Matel het volgende:
[ afbeelding ]

Of een Mazda 6 uit 2013+, ook heel erg mooi.
Een droom auto is even wat anders dan je volgende auto hé ;)
pi_135446685
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Een droom auto is even wat anders dan je volgende auto hé ;)
Ja, maar dit is een realistische droom. Duurt alsnog veel te lang voordat het haalbaar is ;)
pi_135447047
Een mustang uit de jaren 60 :)
My dials are pupillated.
pi_135447529
Lexus LFA O+

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_135448528




:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135448626
Dit is er trouwens ook wel ééntje hoor. Maar dan puur een droomauto voor één dag !

  maandag 13 januari 2014 @ 19:38:35 #96
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_135449052
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:29 schreef Geralt het volgende:

..

:)
Pas maar op dat het geen nachtmerrie wordt. ;)

Dingen kon je jarenlang met dikke korting aanschaffen omdat ze ze niet aan de straatstenen kwijt konden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 13 januari 2014 @ 19:42:10 #97
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_135449321
quote:
12s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:38 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Pas maar op dat het geen nachtmerrie wordt. ;)
[ afbeelding ]
Dingen kon je jarenlang met dikke korting aanschaffen omdat ze ze niet aan de straatstenen kwijt konden.
Dat was toch vooral omdat ze eerst een lichte V12 beloofd hadden, maar met een zware geblazen V6 op de proppen kwamen?
  maandag 13 januari 2014 @ 19:46:00 #98
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_135449562
Crisis.
Alweer :')
http://en.wikipedia.org/wiki/Early_1990s_recession
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Monday_%281987%29
McLaren F1 (dat is nou echt een droomauto :9~ ) verkocht ook voor geen meter.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 13 januari 2014 @ 19:48:08 #99
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_135449683
pi_135450305
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Dat was toch vooral omdat ze eerst een lichte V12 beloofd hadden, maar met een zware geblazen V6 op de proppen kwamen?
Jep. Overigens is dat plaatje wat ik postte die van Flavio Briatore geweest :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')