abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135440025
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Vloeistoffen e.d. zijn natuurlijk zelf te doen, maar als ik op zoek zou zijn naar een Ferrari, dan zou ik persoonlijk met een grote boog om de 'zelf onderhouden' exemplaren heen lopen.
Alsof je bij een Ferrari die dealer onderhouden is, dan wel weet wat er met de auto uitgespookt is ?? Dat weet je niet. Laat daarom altijd een PPI uitvoeren, hoe heet dat in NL, een grondige technische inspectie waarbij ze evt in het motorblok kijken en een olie-analyse doen etc. In de US betaal je daar niet voor niets zo een 800Euro voor. Kun je ook niet vergelijken met een ANWB testje
pi_135440175
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik had al even zitten zoeken op een DS break:
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk vind ik een auto die je redelijkerwijs met wat sparen zou kunnen kopen niet echt een droomauto.

Vroeger had ik een poster van deze op mijn (zolder)kamer:
[ afbeelding ]

Dat is dus eigenlijk mijn droomauto.
Heb ik nog in gestuurd paar maanden terug. een rode
  maandag 13 januari 2014 @ 16:13:16 #78
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_135440179
quote:
Wat kost een TR in de VS eigenlijk? :)
pi_135440433
Een droom auto hoeft naar mijn idee niet echt exclusief en duur te zijn, als het maar ene auto is die zeldzaam, uniek en waarschijnlijk uitzichtloos is om ooit in je bezit te hebben.

Bovendien moet een droom auto naar mijn idee een droomauto blijven. Een Renault Alpine A310 is voor mij ook een droomauto, maar zal er hoogstwaarschijnlijk toch nooit 1 kopen omdat het een te onpraktische en dure auto is in onderhoud. Een Lotus Elise of Exige (S1) is minder exclusief en is in mijn ogen minder begerenswaardig, maar biedt wel enorm veel plezier voor het geen dat je er voor betaald.

O+

100% meer kans dat ik een Lotus zou kopen voor het geld dat ik ook een VW Sp2 zou kunnen kopen. SP2 blijft een droom, Exige word werkelijkheid.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:18:44 #80
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_135440443
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:02 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Dat je dat niet moet overwegen ? Dat kun je zo niet zomaar zeggen. Waar is geld lenen wel goed voor dan, onroerend goed ? De waardevastheid van klassiekers die op kleine schaal geproduceerd zijn is niet zelden veel beter dan dat van met de locale economie meeschommelend vastgoed.

Je kunt nl. als het nodig is een auto wereldwijd verkopen in economien waar het beter gaat. Je huis in NL blijft gewoon waar het minder waard staat te worden, dat koopt geen chinees.
Het verschil is dat je voor onroerend goed (ook nog eens een eerste levensbehoefte) in 99% van de gevallen gedwongen wordt te lenen, omdat het anders onbetaalbaar is. Het is dus dat het moet, ik ben over het algemeen domweg geen voorstander van spullen kopen op afbetaling.

Toegegeven, het is waar dat bepaalde klassiekers een investering kunnen worden die zich vanzelf ruimschoots terugbetaalt, en dat huizenwaarde gevoelig is voor marktfluctuaties. Aan de andere kant, met een huis loop je niet op ieder moment het risico in een ongeval verzeild te raken dat de waarde in één klap met driekwart vermindert. De enige manier om dat met een oude Ferrari te doen is door er nooit mee te rijden, en dat is zonde.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_135440953
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef [url=http://foru. fok.nl/user/profile/200994]Kriegel[/url] het volgende:

[..]

Het verschil ,..........e doen is door er nooit mee te rijden, en dat is zonde.
Tenzij je in Groningen woont ...

Je kunt je bezit all-risk verzekeren. Alleen is dat als twintiger wel duur denk ik. Ik begrijp je standpunt wel, het is natuurlijk hoe je er maar tegen aankijkt. In het puriteins christelijke Nederland wordt geld lenen voor een auto als overwegend dom gezien. Ironisch ook dat nergens ter wereld zoveel mensen zich scheel lenen voor hun huis als in Nederland ...

Je leeft maar 1 keer. Ik zou met alles wat in mijn macht ligt die Testarossa proberen te kopen. En dan n middelvinger terug naar de mensen die met hun puriteinse vingertje je dat afraden hehehe.
pi_135441558
Je kan je liefde en kennis met auto's ook versterken en vermenigvuldigen door NIET meteen met een Testarossa of NSX te beginnen.

Neem die Wayne Carini nou van dat Discovery programma. Die man is toch ook niet begonnen met een Ferrari GTO? Hij zag een klein oud fiatje of iets dergelijks met potentie om deze op te knappen en met een grote meerwaarde te verkopen via een veiling. Zo heeft hij zijn Classic Supercar Imperium steeds verder vorm kunnen geven. En auto's kopen, testen, bewonderen waar hij van houd en doorverkopen omdat de volgende alweer op de loer ligt.

Kijk nu naar Amerikaanse auto's in Europa / Nederland. Geen drol waard. Zeker niet met de nieuwe belastingregels en het schrappen van de oldtimer regeling. Koop een potentieel restauratie object met een zekere 'verzamelwaarde' die in de VS zeker wel gewild zijn. Knap hem op voor zo min mogelijk ¤'s en zet hem op Ebay.com

Met sommige modellen lach je je echt ziek volgens mij. Buick Wildcat, Oldsmobile Toronado, Chevrolet Malibu.. enz enz. Vergeleken met de VS koop je ze hier voor een appel en een ei. De restauratie-objecten dan.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:42:58 #83
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_135441626
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Tenzij je in Groningen woont ...

Je kunt je bezit all-risk verzekeren. Alleen is dat als twintiger wel duur denk ik. Ik begrijp je standpunt wel, het is natuurlijk hoe je er maar tegen aankijkt. In het puriteins christelijke Nederland wordt geld lenen voor een auto als overwegend dom gezien. Ironisch ook dat nergens ter wereld zoveel mensen zich scheel lenen voor hun huis als in Nederland ...

Je leeft maar 1 keer. Ik zou met alles wat in mijn macht ligt die Testarossa proberen te kopen. En dan n middelvinger terug naar de mensen die met hun puriteinse vingertje je dat afraden hehehe.
Begrijp me niet verkeerd hoor, je dromen verwezenlijken is belangrijk en ik ben absoluut geen krenterige calvinist, ik bedoel alleen te zeggen dat je altijd een stukje realisme moet houden. Jezelf uiteindelijk misschien in de problemen werken is ook niet wat je wilt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  maandag 13 januari 2014 @ 16:51:31 #84
404847 Zeetakje
pi_135442038
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:41 schreef Meike26 het volgende:
Je kan je liefde en kennis met auto's ook versterken en vermenigvuldigen door NIET meteen met een Testarossa of NSX te beginnen.

Neem die Wayne Carini nou van dat Discovery programma. Die man is toch ook niet begonnen met een Ferrari GTO? Hij zag een klein oud fiatje of iets dergelijks met potentie om deze op te knappen en met een grote meerwaarde te verkopen via een veiling. Zo heeft hij zijn Classic Supercar Imperium steeds verder vorm kunnen geven. En auto's kopen, testen, bewonderen waar hij van houd en doorverkopen omdat de volgende alweer op de loer ligt.

Kijk nu naar Amerikaanse auto's in Europa / Nederland. Geen drol waard. Zeker niet met de nieuwe belastingregels en het schrappen van de oldtimer regeling. Koop een potentieel restauratie object met een zekere 'verzamelwaarde' die in de VS zeker wel gewild zijn. Knap hem op voor zo min mogelijk ¤'s en zet hem op Ebay.com

Met sommige modellen lach je je echt ziek volgens mij. Buick Wildcat, Oldsmobile Toronado, Chevrolet Malibu.. enz enz. Vergeleken met de VS koop je ze hier voor een appel en een ei. De restauratie-objecten dan.
Daarom heb ik in de schuur nog een oude Fiat 128 en een VW Kever staan, allebei zakken ze in elkaar van de roest en andere ellende. Ook ooit gekocht als 'restauratieproject' maar nog geen tijd voor gehad :')
pi_135442311
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd hoor, je dromen verwezenlijken is belangrijk en ik ben absoluut geen krenterige calvinist, ik bedoel alleen te zeggen dat je altijd een stukje realisme moet houden. Jezelf uiteindelijk misschien in de problemen werken is ook niet wat je wilt.
Met verstandigheid is natuurlijk niks mis, ik geef je helemaal gelijk als je zegt dat je jezelf niet in de problemen moet werken. Ik denk dat het iets persoonlijks is, ik loop graag risico omdat me dat motiveert nog meer mijn best te doen. Natuurlijk hoeft het idd niet het allerduurste te zijn. Van Nederlanders kun je in het algemeen wel zeggen dat geld lenen absoluut NIET in de cultuur zit. Ik zou lenen ook niet willen promoten, als je het zelf kunt verdienen is dat natuurlijk nog beter.

Maar dat betekent dus ook, dat je in je jongere jaren alleen maar kan dromen. Tegen de tijd dat je het kunt betalen ben je grijs en is het te laat. Ik vergeet gemakshalve dat ik ooit het hele bedrag voor een klassieker heb geleend toen ik net een jaarcontract kreeg, 22 jaar geleden. Joh wat was ik dom ! volgens mijn moeder dan. Maar wat heb ik een heerlijke ritjes in die auto gehad. Onvergetelijke zwoele zomeravonden met een lekker muziekje erbij, na het werk of in het weekend. Ik zou niet weten hoe je dat kunt uitdrukken in geld. Ik denk er nog met veel plezier aan terug en heb dat grappige autootje nog steeds. ;)
pi_135443342
Zou wel graag een Chevrolet camaro willen hebben zolang het maar een bruine is. :P

Zoiets maar dan in een meer donkerder bruin.
Ура для россии
  maandag 13 januari 2014 @ 18:10:25 #87
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_135444997
Onbereikbaar, dus droomauto:
Alfa 8C2300 Monza

Iets bereikbaarder:

Ik weet nu al dat het waardeloze bakken zijn, maar een dikke US-V8 in een sixties Italiaan of Brit lijkt mij wel wat.
Van Iso Grifo tot Jensen Interceptor, van DeTomaso Pantera tot AC 428 Frua

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_135445828
Tja, mijn lijstje zou er dan zo uitzien :

Compleet onbereikbaar

Bugatti EB 110 SS

Beetje bereikbaar 1 & 2

Gillet Vertigo

Volkswagen SP2

Beetje meer bereikbaar 1 & 2

Renault Sport spider

Droomauto binnen bereik :

http://www.raceautotekoop.nl/overzicht/detail.php?id=782
pi_135446517

Of een Mazda 6 uit 2013+, ook heel erg mooi.
pi_135446608
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Matel het volgende:
[ afbeelding ]

Of een Mazda 6 uit 2013+, ook heel erg mooi.
Een droom auto is even wat anders dan je volgende auto hé ;)
pi_135446685
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Een droom auto is even wat anders dan je volgende auto hé ;)
Ja, maar dit is een realistische droom. Duurt alsnog veel te lang voordat het haalbaar is ;)
pi_135447047
Een mustang uit de jaren 60 :)
My dials are pupillated.
pi_135447529
Lexus LFA O+

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_135448528

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135448626
Dit is er trouwens ook wel ééntje hoor. Maar dan puur een droomauto voor één dag !

maandag 13 januari 2014 @ 19:38:35 #96
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_135449052
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:29 schreef Geralt het volgende:

..

:)
Pas maar op dat het geen nachtmerrie wordt. ;)

Dingen kon je jarenlang met dikke korting aanschaffen omdat ze ze niet aan de straatstenen kwijt konden.
  maandag 13 januari 2014 @ 19:42:10 #97
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_135449321
quote:
12s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:38 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Pas maar op dat het geen nachtmerrie wordt. ;)
[ afbeelding ]
Dingen kon je jarenlang met dikke korting aanschaffen omdat ze ze niet aan de straatstenen kwijt konden.
Dat was toch vooral omdat ze eerst een lichte V12 beloofd hadden, maar met een zware geblazen V6 op de proppen kwamen?
  maandag 13 januari 2014 @ 19:46:00 #98
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_135449562
Crisis.
Alweer :')
http://en.wikipedia.org/wiki/Early_1990s_recession
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Monday_%281987%29
McLaren F1 (dat is nou echt een droomauto :9~ ) verkocht ook voor geen meter.
  maandag 13 januari 2014 @ 19:48:08 #99
404847 Zeetakje
pi_135449683
pi_135450305
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Dat was toch vooral omdat ze eerst een lichte V12 beloofd hadden, maar met een zware geblazen V6 op de proppen kwamen?
Jep. Overigens is dat plaatje wat ik postte die van Flavio Briatore geweest :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 13 januari 2014 @ 20:25:40 #101
285853 PH-KCD
Beroemde 99.999.999ste poster
pi_135452072

pi_135452387
Mijn usernaam zegt wel genoeg denk ik
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 13 januari 2014 @ 21:45:29 #103
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_135456636
Ik heb er trouwens zelf redelijk veel, maar deze steekt toch wel net boven alles uit:

Tipo 33 Stradale. Eind jaren '60 de snelste straatauto ter wereld, de eerste ooit met een zesbak en gewoon funky cool. En bloedmooi. En verschrikkelijk zeldzaam, dus dat wordt 'm toch nooit.

Dat geluid. _O_ Een supercompacte 2.0L V8 die eventjes 10.000 toeren eruit gooit, en dat wagentje weegt net 700 kg. Uiteindelijk is 't gewoon een omgebouwde en teruggeschroefde pro-racebak en dus niet bepaald erg comfortabel of gebruiksvriendelijk. Maar man, wat een beest.

Een heel wat meer bereikbare (en wél dagelijks inzetbare) wens van me is momenteel een C5 Corvette. Maar goed, een bereikbare wens is geen droomauto natuurlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kriegel op 14-01-2014 00:15:24 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_135457969
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:13 schreef Zeetakje het volgende:

[..]

Wat kost een TR in de VS eigenlijk? :)
http://www.dupontregistry(...).aspx?itemid=1757048

http://www.dupontregistry(...)modelname=Testarossa

Zo te zien niet interessant om in de US te kijken. Het gekke is dat sommige autos veel goedkoper in de EU zijn en andere goedkoper in de US. Feit is wel dat ze in Europa wat aan waarde verliezen omdat ze minder gewild zijn dan EU autos. Ik heb er zelf 2 geimporteerd om de simpele reden dat ze >30% goedkoper waren in de US, import meegerekend.

[ Bericht 15% gewijzigd door borderlinedancer op 13-01-2014 22:31:57 ]
  maandag 13 januari 2014 @ 22:53:34 #105
404847 Zeetakje
pi_135461013
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

http://www.dupontregistry(...).aspx?itemid=1757048

http://www.dupontregistry(...)modelname=Testarossa

Zo te zien niet interessant om in de US te kijken. Het gekke is dat sommige autos veel goedkoper in de EU zijn en andere goedkoper in de US. Feit is wel dat ze in Europa wat aan waarde verliezen omdat ze minder gewild zijn dan EU autos. Ik heb er zelf 2 geimporteerd om de simpele reden dat ze >30% goedkoper waren in de US, import meegerekend.
$86000 :o
pi_135473575
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef Zeetakje het volgende:

[..]

$86000 :o
Ik hou erg van die 80s en 90s ruwe autos zoals de Testarossa. Hier, ik post mijn droomauto dan toch maar weer een keer omdat ik t niet laten kan. Alleen bezit ik em ook. En toch blijft het een droomauto. Het enige wat ik nog mis is de poster. Omgekeerde wereld!

Als ik iets moet bedenken wat ik nu niet betalen kan is het een Pagani Huayra en een Zonda Roadster
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:01:01 #107
404847 Zeetakje
pi_135474884
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:12 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Ik hou erg van die 80s en 90s ruwe autos zoals de Testarossa. Hier, ik post mijn droomauto dan toch maar weer een keer omdat ik t niet laten kan. Alleen bezit ik em ook. En toch blijft het een droomauto. Het enige wat ik nog mis is de poster. Omgekeerde wereld!

Als ik iets moet bedenken wat ik nu niet betalen kan is het een Pagani Huayra en een Zonda Roadster
[ afbeelding ]
Een Diablo :o
pi_135480603
Wegens het afstraffen van het autorijden (door de overheid) is mijn huidige "droomauto" een Tesla Model S (misschien nog wel te verwezenlijken in 5 a 8 jaar, al hebben ze tegen die tijd wel hopelijk weer een (leuk) nieuw model)...

Had ik in een land gewoond waar je bij het rijden van een leuke auto niet hard werd genaaid door de overheid, dan zou ik het zeker niet erg vinden om in een Audi R8 rond te rijden.

Als geld niet relevant zou zijn:
• Pagani Zonda
• Zenvo ST1 (kans is hiermee lekker klein dat je iemand tegenkomt met dezelfde auto)
• Koenigsegg Agera S
• Aston Martin One

Liefste dan wel ook alle 4, anders moet je eerst proefritjes maken om te kunnen kiezen. ;(
pi_135480778
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:17 schreef vipeax het volgende:
Wegens het afstraffen van het autorijden (door de overheid) .... in een Audi R8 rond te rijden.
Joh, ga je toch lekker de grens over, in Duitsland stimuleren ze autorijden lijkt het haast wel. Ga eens op de zondagen rond de Nurburgring kijken, iemand ooit politie gezien ? Bijna niet. En er wordt hard gereden. Belasting op diesel ook factor 4 lager

Snap alleen niet waarom je als je een exclusieve auto rijdt, niet nog zo 1 zou willen tegen komen? Is best leuk hoor:)
pi_135480910
Ik neem aan dat die auto's hedendaags nog allemaal >1m kosten (al zal 't bij de Zonda afhangen van het model?). Dan wil je toch niet zoiets hebben van: GVD, anderen rijden er ook in. :( 't Zal je buurman maar wezen.

PS:
Hoeveel ben jij kwijt dan wekelijks?
pi_135481069
wekelijks ? Hoe bedoel je dat. Ik geloof dat de Lamborghini MRB iets van 300 kost per jaar. 5.77 Euro per week ? ;) Een Zonda zag ik laatst voor 475k geloof ik ergens staan. Over de buurman; ik vind het geweldig als mijn buurman ook iets dergelijks heeft. Dan heb ik een leuk uitzicht uit het raam.
pi_135481142
Ja, maar de kosten tijdens het actief rijden zijn wel iets anders dan wanneer ie een week stilstaat? :+
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:37:42 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_135481329
Heel cliche, maar gewoon de Bugatti Veyron:

Ding heeft gewoon alles.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_135481359
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef vipeax het volgende:
Ja, maar de kosten tijdens het actief rijden zijn wel iets anders dan wanneer ie een week stilstaat? :+
Ik gooi er 102 Octaan in en dat maakt het wel duurder. Het verbruik valt mee, op de snelweg als omaatje rijden ca. 1:7.5 en als een idioot gassen rond de ring heb ik geen slechter verbruik gezien van 1:4.5. Ik snap dan ook niet dat er Porsche rijders zijn die beweren met gemak 1:3 te rijden. Verder zijn de kosten niet zo hoog, zols gezegd onderhoud doe je het beste zelf, dat spaart zoveel dat je de rest van het jaar gratis je 100L tank kunt volgooien ieder weekend. Een normale (carter)oliewissel kost je zo 150E of zo ipv 600-800. Slijtage valt allemaal wel mee, banden zijn wel duur met iets van 1600, en remschijven kosten ca 6000 per 4. Via andere kanalen kan dat naar ca. 3000, remblokken doe je ook lekker zelf en liggen rond de 200 geloof ik voor raceblokken. 1e jaar reed ik ca 15000km. Daarna nog rond de 10000
pi_135481399
Kijk, thanks. ^O^
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:46:40 #116
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_135483635
Porsche panamera heeft wel iets _O_
Irene is bae <3
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:09:16 #117
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_135484500
Volvo 340 wil ik ooit nog hebben. Auto heeft gewoon alles wat ik maar kan wensen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:11:04 #118
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_135486544
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef borbit het volgende:
Volvo 340 wil ik ooit nog hebben. Auto heeft gewoon alles wat ik maar kan wensen.
Die heb ik nog ergens in een loods staan _O-
Maar dan een beetje aangepast voor Amsterdam-Dakar :P
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 19:32:11 #119
18653 crew  D.
pi_135489907
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef borderlinedancer het volgende:
Ik snap dan ook niet dat er Porsche rijders zijn die beweren met gemak 1:3 te rijden.
Denk dat ,als je 'je best' doet, dat dat wel haalbaar is :Y
Ik heb op mijn boordcomputer weleens 2:1 zien staan (dus 1:0,5) tijdens het optrekken :Y
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 19:36:43 #120
18653 crew  D.
pi_135490175
Ik heb overigens het idee dat veel mensen een 'wensauto' posten, niet een droomauto :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:43:40 #121
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_135490624
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef borderlinedancer het volgende:
Ik snap dan ook niet dat er Porsche rijders zijn die beweren met gemak 1:3 te rijden.

De Ferrari doet 1.7 mpg = 1:0.425 _O-
De Murc 4.1 mpg = 1:1.45 _O-

Dus dan heb je gewoon niet genoeg gas gegeven :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:58:11 #123
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_135491483
Komt nog wel een keer. Aerodeck hen ik nu al.

pi_135491828
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef Mano_ het volgende:

[..]

De Ferrari doet 1.7 mpg = 1:0.425 _O-
De Murc 4.1 mpg = 1:1.45 _O-

Dus dan heb je gewoon niet genoeg gas gegeven :P
In die Topgear test rijden ze met een tank van 3.8L. Ik heb het over een tank van 100L, en een tankbeurt van ca 90L. Knappe jongen die over 90L voor elkaar krijgt om zo onzuinig te rijden. Dat betekent dat ik dan van huis naar de Nurburgring en weer terug ook overal als een idioot moet rijden.

M.a.w., dat je hier en daar een momentaan verbruik van 1:2 oid hebt kan natuurlijk zijn. Maar over de volle tank, is uitgesloten.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:36:28 #125
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_135493293

Gewoon omdat niemand dat verwacht en VW petjes een rood hoofd krijgen *O*
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:57:26 #126
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_135494359

Kunst :9~ Ik zag al dat ik niet de enige ben die de Huyra op z'n verlanglijst heeft :P

Soort van (bereikbare) droom 10 jaar geleden was een 156 GTA, maar die beginnen ondertussen wel érg bereikbaar te worden. Ben toch wel aanbeet overwegen de brandstofkosten voor lief te nemen en zo'n ding een paar jaar te gaan rijden 8-)

[ Bericht 4% gewijzigd door NoComment op 14-01-2014 21:13:25 ]
Life's like music, get the rhythm..
pi_135496704
3 x Raden ...
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:37:31 #128
404847 Zeetakje
pi_135496789
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:36 schreef boepbeij het volgende:
3 x Raden ...
Een fiat multipla?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:38:26 #129
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_135496847
quote:
3 x Raden ...
Een trabant?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_135496996
quote:
3 x Raden ...
Zonder enige verwijzing of hints in de naam denk ik :

1 : Bugatti Veyron
2 : Koenigsegg CCR
3 : Lamborghini Reventon.

Geinige is dat je zo'n Veyron rijder het snot voor de ogen kan rijden met een Caterham badkuipje :D
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 21:43:33 #131
18653 crew  D.
pi_135497107
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:37 schreef Zeetakje het volgende:

[..]

Een fiat multipla?
Da's maar 1 keer :P
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 21:44:46 #132
18653 crew  D.
pi_135497172
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Geinige is dat je zo'n Veyron rijder het snot voor de ogen kan rijden met een Caterham badkuipje :D
Wat een cliché keuzes :P
pi_135497181
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ja, idd, lijkt me echt grappig om een Veyron van 2 miljoen uit te lachen in je bouwpakket van 60 rug :D
nooit koekjes van vreemden aannemen...
Op woensdag 18 december 2013 05:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nóg zo'n hilarisch topic. Jeetje, je zult met ts samenleven, dan lig je heel de dag in een deuk.
pi_135497213
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:22 schreef mega-worstje het volgende:
Zoals de TT zegt, wat is jouw droomauto en waarom?
TS begint:
Porsche 911 reimagined by singer. Een imo zeer charmante auto, die niet een te over de top sportief uiterlijk heeft maar fantastisch mooi en gedetailleerd afgewerkt is. Ondanks dat hij er misschien niet overdreven sportief uitziet zul je toch goed moeten opletten op de snelweg of hij is alweer voorbij, de prestaties zijn namelijk zeer opwindend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staan nog wat hele mooie plaatjes voor de liefhebbers, ik ben zelf vooral fan van de bovenstaande blauwe maar de groene is ook zeer mooi, de auto's zijn uniek en er zit een enorme hoeveelheid manuren in. En kijk eens naar die kofferbak O+ [ afbeelding ]
ja die koffers kun je op maat laten bijmaken.
hier wat leuke filmpjes:

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie toevoegingen :9
Ik geef weinig om auto's en heb ook geen 'droomauto' maar voor de Porsche 911 heb ik al vanaf kinds af aan een zwak, deze is inderdaad werkelijk prachtig :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 21:46:31 #135
18653 crew  D.
pi_135497285
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:44 schreef trommelkoek het volgende:

[..]

Ja, idd, lijkt me echt grappig om een Veyron van 2 miljoen uit te lachen in je bouwpakket van 60 rug :D
Denk dat de Veyronrijder en niet minder om zal lachen :N
pi_135497332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef NoComment het volgende:
[ afbeelding ]

Kunst :9~ Ik zag al dat ik niet de enige ben die de Huyra op z'n verlanglijst heeft :P

Soort van (bereikbare) droom 10 jaar geleden was een 156 GTA, maar die beginnen ondertussen wel érg bereikbaar te worden. Ben toch wel aanbeet overwegen de brandstofkosten voor lief te nemen en zo'n ding een paar jaar te gaan rijden 8-)

[ afbeelding ]
Die Huayra kan je voortaan beter in KPD, plaatsen, keiharde porno dit :D
Nóg zo'n hilarisch topic. Jeetje, je zult met ts samenleven, dan lig je heel de dag in een deuk.
pi_135497360
BMW E38!! _O_

Funkmode!
pi_135497385
Mis, mis en mis.
Topic welke auto rijdt je en waarom geeft het antwoord.
pi_135497438
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:47 schreef aadspagaat het volgende:
BMW E38!! _O_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pooier/petjes auto.
Maar heeft idd wel wat.
pi_135497473
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:48 schreef boepbeij het volgende:
Mis, mis en mis.
Ok, nu gok ik op Daihatsu Cuore.
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 21:50:52 #141
18653 crew  D.
pi_135497544
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:47 schreef aadspagaat het volgende:
BMW E38!! _O_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die staat ook nog op mijn wenslijstje :P

Weliswaar niet verlaagd :{w

En ook geen L :N
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 21:51:44 #142
18653 crew  D.
pi_135497590
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:48 schreef boepbeij het volgende:
Mis, mis en mis.
Teveel moeite :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:49 schreef trommelkoek het volgende:

[..]

Ok, nu gok ik op Daihatsu Cuore.
Rare droom is dat geweest :P
pi_135497591
Kijk maar eens in die topic en vind het antwoord

Veel groter en mooier dan een Daihatsu Cuore
pi_135497757
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:50 schreef D. het volgende:

[..]

Die staat ook nog op mijn wenslijstje :P

Weliswaar niet verlaagd :{w
ik vindt het echt een van de mooiste auto's ooit gebouwd.
dat verlaagde vind ik wel wat hebben, de kleur ook. alleen dit is een 740 V8, ik zou dan wel een 750 met de V12 willen :Y) :9
Funkmode!
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 21:54:33 #145
18653 crew  D.
pi_135497777
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef boepbeij het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef D. het volgende:

[..]

Teveel moeite :P

quote:
Bijna alles is groter en mooier :P
pi_135497815
Okay
Tip: Frans fruit
pi_135497850
quote:

Ha! Een CX 2.5 gti!
Is dat een zescilinder?
pi_135497887
Goed gedaan trommelkoek; Yep een 6-cilinder!
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 21:58:16 #149
18653 crew  D.
pi_135497991
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef aadspagaat het volgende:

dat verlaagde vind ik wel wat hebben,...
Deze auto heeft als snel een foute uitstraling, dus alles wat niet origineel is werkt tegen zich

Kleur is goed. Auto's moeten zwart zijn 8-)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:58:28 #150
404847 Zeetakje
pi_135498010
quote:

Een Mitsubishi spacestar?
Pontiac Aztek?
Peugeot 3008?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo