Peug 406 Coupe 3.0 V6.quote:
Dat wil wel denk ik, of niet? Met een 3 literquote:Op zondag 12 januari 2014 23:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Peug 406 Coupe 3.0 V6.
De elegante sportiviteit die dat ding uitstraalt, heerlijk subtiele lijnen die op foto's zelden tot z'n recht komen... Fantastische auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joa, het is geen felle motor en de auto weegt ruim 1400kg, maar aardig wat koppel en toch doortrekken tot 7200rpmquote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Dat wil wel denk ik, of niet? Met een 3 liter
Die had mn oomquote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef Anne het volgende:
Vanaf dat ik in PTA post, post ik elke keer weer dezelfde auto in dit soort topics.
[ afbeelding ]
De klaplampen versie in het zwart of donkerblauw. Behoeft verder geen uitleg.
Deze auto wil ik al vanaf dat ik 10 jaar ben.
'69?quote:Op maandag 13 januari 2014 08:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben bescheiden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En waarom? Ik ben van kleins af aan al enorm gecharmeerd van die oude Yanks, en dit is voor mij de heilige graal.
Jammer alleen dat de oldtimerregeling op de schop is gegaan, maar desondanks wil ik er toch ooit wel eentje kopen.
Dit is een '70 Challengerquote:Op maandag 13 januari 2014 10:35 schreef awiebo het volgende:
[..]
'69?
de '69er is een populair model. Persoonlijk vind ik het '68er model heel gaaf met de ronde achterlampjes
Ook gaaf. Meende dat het de carger 440 r/t wasquote:
Die mogen ze ook voor de deur zetten hoor, absoluutquote:Op maandag 13 januari 2014 11:15 schreef awiebo het volgende:
[..]
Ook gaaf. Meende dat het de carger 440 r/t was
Gerestaureerd? Project? Origineel? Kost nogal wat als je op ebay kijktquote:Op maandag 13 januari 2014 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die mogen ze ook voor de deur zetten hoor, absoluut, maar de Challenger vind ik nét wat gaver.
Overigens zag ik vorige week voor het eerst een nieuwe Challenger rijden, een groene. Ook een erg imposante wagen. Maar geef mij maar een oude, in goede staat verkerende
Ook bloed en bloed geil jaquote:Op maandag 13 januari 2014 08:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben bescheiden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En waarom? Ik ben van kleins af aan al enorm gecharmeerd van die oude Yanks, en dit is voor mij de heilige graal.
Jammer alleen dat de oldtimerregeling op de schop is gegaan, maar desondanks wil ik er toch ooit wel eentje kopen.
Een Testarossa kun je kopen vanaf ca 38000 .. in dit deel van het jaar kun je dat misschien wel onderhandelen naar 33000 .. terwijl de 512 begint bij 58000 ..quote:Op zondag 12 januari 2014 22:26 schreef Zeetakje het volgende:
De auto in de OP
Mijn absolute droomauto is nog altijd de Ferrari 512 Testarossamaar die komt er waarschijnlijk nooit
![]()
Mijn bereikbare jongensdroom is altijd een Subaru geweest, en die heb ik nu gelukkig al
Vanaf dat je 10 bent .. maar toen was ie nog duur ? Is ie inmiddels niet wat goedkoper ?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef Anne het volgende:
Vanaf dat ik in PTA post, post ik elke keer weer dezelfde auto in dit soort topics.
[ afbeelding ]
De klaplampen versie in het zwart of donkerblauw. Behoeft verder geen uitleg.
Deze auto wil ik al vanaf dat ik 10 jaar ben.
Ze zijn betaalbaar. Alleen voor mij nog niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Vanaf dat je 10 bent .. maar toen was ie nog duur ? Is ie inmiddels niet wat goedkoper ?
http://www.gaspedaal.nl/Honda/NSX/quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Vanaf dat je 10 bent .. maar toen was ie nog duur ? Is ie inmiddels niet wat goedkoper ?
Ah een Honda Diablo. Nicequote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zijn betaalbaar. Alleen voor mij nog niet.
http://www.gaspedaal.nl/Honda/NSX/
Het is een icoon en ze zijn zeldzaam.quote:
Ik heb er (als bijrijder) in geredenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zijn betaalbaar. Alleen voor mij nog niet.
http://www.gaspedaal.nl/Honda/NSX/
Klopt, ¤38000 is geen extreem bedrag inderdaad, ware het niet dat ik pas 21 ben en zoveel geld sparen een eeuwigheid duurtquote:Op maandag 13 januari 2014 13:02 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Een Testarossa kun je kopen vanaf ca 38000 .. in dit deel van het jaar kun je dat misschien wel onderhandelen naar 33000 .. terwijl de 512 begint bij 58000 ..
38000 is toch niet totaal onbereikbaar als je werk hebt ? Je kunt ook een deel lenen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |