Ja, natuurlijk is het meer value voor money, maar dat is mijn droomauto niet, en daar gaat het om hier toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Puur op race en rijplezier biedt een caterham veel en veel en veel meer value for money. Een Veyron is puur een middel om je vermogen te laten zien en dat je van auto's schijnt te houden. Als ik zoveel geld zou hebben ga ik echt geen Veyron kopen. Veel te veel zinloos metaal en materiaal om mij heen. Dan is dit leuker om mee te spelen/poggen :
[ afbeelding ]
Waarom denken mensen dat je met een auto iets wilt laten zien aan anderen ? Ja ik laat jullie graag mijn auto zien maar als je een auto koopt niet alleen voor jezelf, maar om wat te laten zien, tjonge dan ben je wel een beetje zielig. En dat is precies wat me vaak zat overkomt. Mensen denken vaak dat ik met mijn auto een statement wil maken, maar dat is niet zo. Daarom mijd ik de stad en rij lekker provinciale wegen. Met een dikke racebak heb je wat mij betreft in de stad niks te zoeken. Ga maar eens kijken in Dusseldorf. Een hoop rijke sukkels die alleen maar hun auto willen showen wat op zich prima is, maar ik kom ze op de echte rijwegen nooit tegen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Puur op race en rijplezier biedt een caterham veel en veel en veel meer value for money. Een Veyron is puur een middel om je vermogen te laten zien en dat je van auto's schijnt te houden. Als ik zoveel geld zou hebben ga ik echt geen Veyron kopen. Veel te veel zinloos metaal en materiaal om mij heen. Dan is dit leuker om mee te spelen/poggen :
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Collega van me heeft ook zo`n Speedster, wat een rampenbak...quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat je met een auto iets wilt laten zien aan anderen ? Ja ik laat jullie graag mijn auto zien maar als je een auto koopt niet alleen voor jezelf, maar om wat te laten zien, tjonge dan ben je wel een beetje zielig. En dat is precies wat me vaak zat overkomt. Mensen denken vaak dat ik met mijn auto een statement wil maken, maar dat is niet zo. Daarom mijd ik de stad en rij lekker provinciale wegen. Met een dikke racebak heb je wat mij betreft in de stad niks te zoeken. Ga maar eens kijken in Dusseldorf. Een hoop rijke sukkels die alleen maar hun auto willen showen wat op zich prima is, maar ik kom ze op de echte rijwegen nooit tegen.
Met de Caterham ben ik het helemaal eens ! haarspeldbochten vreter en dat bewijst dat fun niet te duur hoeft te zijn. Als ik kijk naar de Marussia moet ik denken aan en Opel Speedster die voor de meesten hier bereikbaarder zal zijn dan een auto van 100.000 Euro .. Is echt een geinig ding die Speedster
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Collega van me heeft ook zo`n Speedster, wat een rampenbak...
Hij kan er trouwens ook niet mee overweg, maar goed....
Onderbouw dat eens. Ja hij maakt een hoop lawaai en is stug geveerd, maar dat hoort bij dit soort autos.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Collega van me heeft ook zo`n Speedster, wat een rampenbak...
Hij kan er trouwens ook niet mee overweg, maar goed....
Onderbouwen? Van hem horen zeggen dus...quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:20 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
[..]
Onderbouw dat eens. Ja hij maakt een hoop lawaai en is stug geveerd, maar dat hoort bij dit soort autos.
Ik ken ook iemand die er een heeft, hij zit bij een club en is er helemaal weg van. Ik ben geen Opel fan maar wat ik van hem begrijp heft ie een superwegging en is ie ook erg betrouwbaar.
Ja kan ik me wel voorstellen als je de vering gaat vergelijken bv met een normale auto, of hoe je er in moet kruipen als je 1m90 bent .. je moet het wel in het juiste perspectief zien. In die zin is het een rampenbak misschien, maar wat je volgens mij ook kunt zeggen ervan is dat ie betrouwbaarder en vele malen goedkoper is dan een pre-2000 Ferrari. Het feit dat hij er niet mee kan omgaan zegt ook wel wat. Als je geen liefhebber bent, verkoop m dan !quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Onderbouwen? Van hem horen zeggen dus...
Ligt er helemaal aan wat je met een auto wil doen of je er meer plezier uithaalt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Puur op race en rijplezier biedt een caterham veel en veel en veel meer value for money. Een Veyron is puur een middel om je vermogen te laten zien en dat je van auto's schijnt te houden. Als ik zoveel geld zou hebben ga ik echt geen Veyron kopen.
[ afbeelding ]
Zakelijk valt ie geloof ik zat mee in de kosten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:16 schreef delano.888 het volgende:
Ooit wil ik deze hebben:
[ afbeelding ]
Hendig voor de boodschappen enz![]()
Het enige nadeel is dat hij gigantisch duur is qua verbruik/wegenbelasting/verzekeringmaarja dat is met de meeste droomauto's zo.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:53 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praktische zaken
[ afbeelding ]
Onpraktische zaken
Idd saai. Waarom zou je in vredesnaam anoniem door t verkeer willen met je droomauto ..?quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:22 schreef leolinedance het volgende:
911. Welke is nog niet eens zo relevant, 993 of 997 bij voorkeur. Maar met een 996 zou ik ook heel tevreden zijn.
Als dagelijkse auto dan maar een bescheiden volle BMW 535d
Misschien wat saai tussen de exoten hier, maar het zijn geweldige auto's en je kunt nog enigszins anoniem door het leven hiermee.
Omdat ik tegen de 50k km's per jaar maak en niet continu aangestaard wil worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:51 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Idd saai. Waarom zou je in vredesnaam anoniem door t verkeer willen met je droomauto ..?
Droomautos moet je ook niet 50k rijden. Kan beter met A-B auto lijkt me. Wat is een droomauto ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat ik tegen de 50k km's per jaar maak en niet continu aangestaard wil worden.
f12quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:53 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praktische zaken
[ afbeelding ]
Onpraktische zaken
Dus ik mag mn Porsche niet als daily driver gebruiken ???quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:07 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Droomautos moet je ook niet 50k rijden. Kan beter met A-B auto lijkt me. Wat is een droomauto ?
Zeker! Doen! Maar daar staart niemand je in aan lijkt me.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dus ik mag mn Porsche niet als daily driver gebruiken ???
Jij zou niet opkijken als je dat prachtige geluid hoort en dan die auto langs ziet komen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Zeker! Doen! Maar daar staart niemand je in aan lijkt me.
Ik ben jaloers op je broertje, wat een prachtige auto is dat (al is niet iedereen dat met me eens hier haha)quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zakelijk valt ie geloof ik zat mee in de kosten.
Althans mn broertje rijdt er een zakelijk en volgens hem valt het zat mee in de kosten.
Ik geef toe, er zijn er bij die waanzinnig goed klinken helemaal waar. Maar hier in Duitsland rijden er veel rond. Vandaar dat niemand je aanstaart, is hier redelijk gewoon. Het is wel een enorm goed sturend merk. Wat vr type?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Jij zou niet opkijken als je dat prachtige geluid hoort en dan die auto langs ziet komen?
Ik kan hem ook niet betalen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je broertje, wat een prachtige auto is dat (al is niet iedereen dat met me eens hier haha)
Maar ik kan hem vooralsnog niet betalen in ieder geval
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |