Da's nou juist het mooie van smaakquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat is een makkelijke vraag. Shame on you guys dat ie ook nog niet voorbij is gekomen, maar dit moet gewoon de natte droom zijn van elke autoliefhebber.
Doe dan maar een echte:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat is een makkelijke vraag. Shame on you guys dat ie ook nog niet voorbij is gekomen, maar dit moet gewoon de natte droom zijn van elke autoliefhebber.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar een blaadje papier...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Doe dan maar een echte:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Doe dan maar een echte:
[ afbeelding ]
OK deze dan:quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een blaadje papier...
Teveel is relatiefquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:48 schreef Geralt het volgende:
Leuke auto ja, als ik teveel geld had kocht ik er ook wel zo eentje voor de heb zegmaar
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef MaximumRush het volgende:
Er zijn zoveel auto's waar ik over droom, maar er is er maar 1 dat echt mijn droomauto is sinds m'n jeugd. En ooit ooit ooit ooit gaat hij er echt komen, geloof me maar.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef D. het volgende:
Zoveel mensen, zoveel verschillende smaken
Met slechts 400 geproduceerde exemplaren (en hoeveel zijn er daar van over?) waag ik dat ernstig te betwijfelen. Om nog maar te zwijgen over de enorme prijzen waar ze voor van eigenaar verwisselen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef MaximumRush het volgende:
Er zijn zoveel auto's waar ik over droom, maar er is er maar 1 dat echt mijn droomauto is sinds m'n jeugd. En ooit ooit ooit ooit gaat hij er echt komen, geloof me maar.
[ afbeelding ]
Ik zie dat er eentje op Ebay staat voor $2,6 miljoenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met slechts 400 geproduceerde exemplaren (en hoeveel zijn er daar van over?) waag ik dat ernstig te betwijfelen. Om nog maar te zwijgen over de enorme prijzen waar ze voor van eigenaar verwisselen.
Ze worden steeds meer waard, veel exemplaren zijn al duurder dan de nieuwprijs...quote:Op zondag 26 januari 2014 22:12 schreef MaximumRush het volgende:
In Duitsland staan er al 6 te koop, goedkoopste is 9 ton en duurste is 1,3 miljoen. Dus met genoeg geld is hij zeker te kopen, dat is het probleem niet.
Nieuwprijs was in Nederland 9 ton, en 7 ton in dollars. Het valt best mee hoeveel het gestegen is. Ik denk dat dit vooral een auto is waarvan de eigenaren hem ergens in een garage hebben staan en hem af en toe strelen en verder nooit in rijden. Zonde.quote:Op maandag 27 januari 2014 08:01 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Ze worden steeds meer waard, veel exemplaren zijn al duurder dan de nieuwprijs...
Kun je niet ergens een proefritje maken;) ga ik wel ff mee ..quote:Op maandag 27 januari 2014 10:45 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nieuwprijs was in Nederland 9 ton, en 7 ton in dollars. Het valt best mee hoeveel het gestegen is. Ik denk dat dit vooral een auto is waarvan de eigenaren hem ergens in een garage hebben staan en hem af en toe strelen en verder nooit in rijden. Zonde.
Je wil ook geen kilometers maken met zon auto. Elke 2000km een dure beurt hakt er wel in.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:45 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nieuwprijs was in Nederland 9 ton, en 7 ton in dollars. Het valt best mee hoeveel het gestegen is. Ik denk dat dit vooral een auto is waarvan de eigenaren hem ergens in een garage hebben staan en hem af en toe strelen en verder nooit in rijden. Zonde.
Daar heb ik laatst nog in geredenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:13 schreef eXplorer1 het volgende:
volledig nieuwe Volvo 850 T5-R met een dikke Prins VSI installatie met een chip richting de 300pk, mijn ultieme daily driver![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die 5cilinder roffel. Zeldzaam mooi. Ook in de standaard 2.5L trouwensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:47 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst nog in gereden
Ik dacht van te voren: mwah, saaie gezinsauto, maar mijn god, als die turbo begint te spoelen
Om over het geluid nog maar te zwijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |