Opkijken van een 911?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Jij zou niet opkijken als je dat prachtige geluid hoort en dan die auto langs ziet komen?
Een 911 is zo een beetje de labrador/golden retriever onder de auto;s imo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Opkijken van een 911?
Misschien van een hele aparte uitvoeringMaar het blijven de saaiste 'sportauto's' die er zijn
Zag laatst de 911 GT3 rijdenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Opkijken van een 911?
Misschien van een hele aparte uitvoering, maar het blijven de saaiste 'sportauto's' die er zijn
Het is een beetje een veilige keus. De sportauto voor mensen die zelf geen smaak hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een 911 is zo een beetje de labrador/golden retriever onder de auto;s imo.
Hele leuke honden/auto's, maar er is zoveel meer!!
kijk even in de op zou ik zeggenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Opkijken van een 911?
Misschien van een hele aparte uitvoering, maar het blijven de saaiste 'sportauto's' die er zijn
Met ~2450kg kan ik me voorstellen dat dat aardig lekker op de weg ligt jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet betalen.
Van buiten een dikke bak; zeker, maar van binnen vind ik hem niet zo heel erg tof. Beetje veel plastic en matige bouwkwaliteit enzo. Maargoed, hij rijdt wel lekker, dat wel
Die nieuwe Mazda 3 is gewoon héél geslaagd.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:16 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Om het dromen graag realistisch te houden.
Ik denk dat je Ferrari veiliger is dan je Porschequote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:01 schreef Meike26 het volgende:
Hmm, ik zie het meer als de enige sportwagen die je zonder zorgen in de binnenstad of parkeergarage achter kan laten. Iedereen heeft wel eens een 911 gezien. Saai, bijna burgerlijk wel en een auto die je makkelijk in wisselt voor 'de volgende'.
Dat gaat je niet lukken met een Ferrari F1 Berlinetta of Lamborghini Gallardo. Maar ik zou dus eerder die veilige keus nemen en mijn droom auto's mijn droom auto's laten, ipv om op elke plek waar je je exoot achterlaat elke 5 minuten even te kijken, stel je voor dat er iemand tegen je droom auto zit, dan zou ik het al erg genoeg vinden dat ze tegen m'n Porsche aanzitten, maar liever dat dan dat ik mijn droomwagen mishandeld zien worden.
Lol echt een droomauto inderdaadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:28 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet handig en meer van zulks, maar dit is een hele goeiequote:
Heb zelf twee keer een 911 gehad (G-serie en een 964). Zijn geweldige auto's waarbij je nog echt moet werken maar daarnaast ook kunt touren. Geweldig geluid komt er uit de luchtgekoelde boxer motoren en bij mijn 964 was dit ook nog een open systeem wat voor aardig wat geluid zorgde.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:51 schreef Hyperdude het volgende:
Ook allemaal homo die 911 prutsers.
Eerder een nachtmerrie dan een droomauto.
Koopje inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef Meike26 het volgende:
Oké, dan begrijp ik je![]()
Dit vind ik trouwens ook wel een droomauto die relatief bereikbaar is... kost slechts circa ¤ 100.000,-
[ afbeelding ]
Geen idee wat dat is, maar niet de enige echtequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:17 schreef BRooster het volgende:
De enige echte, Ferrari F40
[ afbeelding ]
Als het een echte is dan is het in elk geval niet een van de eerste 50 stuks, want die hadden een plastic zijraam wat open kon schuiven en niet een glazen raam wat omlaag kon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar niet de enige echte
Lijkt wel een bouwpakket
Da's nou juist het mooie van smaakquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat is een makkelijke vraag. Shame on you guys dat ie ook nog niet voorbij is gekomen, maar dit moet gewoon de natte droom zijn van elke autoliefhebber.
Doe dan maar een echte:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat is een makkelijke vraag. Shame on you guys dat ie ook nog niet voorbij is gekomen, maar dit moet gewoon de natte droom zijn van elke autoliefhebber.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar een blaadje papier...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Doe dan maar een echte:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Doe dan maar een echte:
[ afbeelding ]
OK deze dan:quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een blaadje papier...
Teveel is relatiefquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:48 schreef Geralt het volgende:
Leuke auto ja, als ik teveel geld had kocht ik er ook wel zo eentje voor de heb zegmaar
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef MaximumRush het volgende:
Er zijn zoveel auto's waar ik over droom, maar er is er maar 1 dat echt mijn droomauto is sinds m'n jeugd. En ooit ooit ooit ooit gaat hij er echt komen, geloof me maar.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef D. het volgende:
Zoveel mensen, zoveel verschillende smaken
Met slechts 400 geproduceerde exemplaren (en hoeveel zijn er daar van over?) waag ik dat ernstig te betwijfelen. Om nog maar te zwijgen over de enorme prijzen waar ze voor van eigenaar verwisselen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef MaximumRush het volgende:
Er zijn zoveel auto's waar ik over droom, maar er is er maar 1 dat echt mijn droomauto is sinds m'n jeugd. En ooit ooit ooit ooit gaat hij er echt komen, geloof me maar.
[ afbeelding ]
Ik zie dat er eentje op Ebay staat voor $2,6 miljoenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met slechts 400 geproduceerde exemplaren (en hoeveel zijn er daar van over?) waag ik dat ernstig te betwijfelen. Om nog maar te zwijgen over de enorme prijzen waar ze voor van eigenaar verwisselen.
Ze worden steeds meer waard, veel exemplaren zijn al duurder dan de nieuwprijs...quote:Op zondag 26 januari 2014 22:12 schreef MaximumRush het volgende:
In Duitsland staan er al 6 te koop, goedkoopste is 9 ton en duurste is 1,3 miljoen. Dus met genoeg geld is hij zeker te kopen, dat is het probleem niet.
Nieuwprijs was in Nederland 9 ton, en 7 ton in dollars. Het valt best mee hoeveel het gestegen is. Ik denk dat dit vooral een auto is waarvan de eigenaren hem ergens in een garage hebben staan en hem af en toe strelen en verder nooit in rijden. Zonde.quote:Op maandag 27 januari 2014 08:01 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Ze worden steeds meer waard, veel exemplaren zijn al duurder dan de nieuwprijs...
Kun je niet ergens een proefritje maken;) ga ik wel ff mee ..quote:Op maandag 27 januari 2014 10:45 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nieuwprijs was in Nederland 9 ton, en 7 ton in dollars. Het valt best mee hoeveel het gestegen is. Ik denk dat dit vooral een auto is waarvan de eigenaren hem ergens in een garage hebben staan en hem af en toe strelen en verder nooit in rijden. Zonde.
Je wil ook geen kilometers maken met zon auto. Elke 2000km een dure beurt hakt er wel in.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:45 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nieuwprijs was in Nederland 9 ton, en 7 ton in dollars. Het valt best mee hoeveel het gestegen is. Ik denk dat dit vooral een auto is waarvan de eigenaren hem ergens in een garage hebben staan en hem af en toe strelen en verder nooit in rijden. Zonde.
Daar heb ik laatst nog in geredenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:13 schreef eXplorer1 het volgende:
volledig nieuwe Volvo 850 T5-R met een dikke Prins VSI installatie met een chip richting de 300pk, mijn ultieme daily driver![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die 5cilinder roffel. Zeldzaam mooi. Ook in de standaard 2.5L trouwensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:47 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst nog in gereden
Ik dacht van te voren: mwah, saaie gezinsauto, maar mijn god, als die turbo begint te spoelen
Om over het geluid nog maar te zwijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |