3/10 is toch slechtquote:Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een 3 is dan zou het juist heel goed moeten zijn he
Mmm nou vooruit dan maarquote:Op zondag 12 januari 2014 20:14 schreef Smoofie het volgende:
Karina, verander de TT naar "stijn is uit de kast"
Kijk zijn ondertitel, wat haal jij daar uit?quote:
Ik had het al gezien ja... vroeg me al af welke markten dat waren.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk zijn ondertitel, wat haal jij daar uit?
"Van alle markten thuis".
Hansie Hansie krijgt meer geld dan de Minister President.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef Tyron het volgende:
Geert Wilders heeft meet twitter volgers dan de Minister President.
Jij was toch ook voor de PVV of niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef Tyron het volgende:
Geert Wilders heeft meet twitter volgers dan de Minister President.
Fijn dat je het voor me opneemt.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:27 schreef DonRaja het volgende:
Een 15-jarige pesten met een tt...![]()
Valt me echt tegen.
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 01-01-2014 om 23:30:53MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE! WINNAAR FINALE WK DARTS!! GRANDIOOS!!! RIDDEREN DIE MAN! #RTL7DARTS reageer retweet
Geregeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je het voor me opneemt.
De laatste keer stemde ik op PvdA, maar ben er niet heel erg mee bezig.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was toch ook voor de PVV of niet?
Ik neem mensen die op de PVV stemmen niet vaak (vaak niet) serieus.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
De laatste keer stemde ik op PvdA, maar ben er niet heel erg mee bezig.
Ik nooitquote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik neem mensen die op de PVV stemmen niet vaak serieus.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken Royke Donders niet ook niet na het googlen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken Royke Donders niet ook niet na het googlen.
je kijkt een herhalingquote:Op zondag 12 januari 2014 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 01-01-2014 om 23:30:53MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE! WINNAAR FINALE WK DARTS!! GRANDIOOS!!! RIDDEREN DIE MAN! #RTL7DARTS reageer retweet
Waarom mannen met buiken beter zijn in bedquote:Op zondag 12 januari 2014 20:55 schreef Saind het volgende:
Knutdeijsbeer
m'n Oettinger zit in een gerecycled japans bierflesje
dat die nog leeftquote:
Hij ziet er uit alsof het weinig verschil zou maken.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom mannen met buiken beter zijn in bed
22 DECEMBER 2013
scrape this article
1
Niet dat we allemaal staan te dringen voor een man met six pack, maar goed, ons hoor je niet klagen als ie er toevallig eentje heeft. Toch zouden we beter af zijn met een man die minder fit is, hij zou zelfs een buikje moeten hebben. Dat beweert een Turks onderzoek.
De reden waarom mannen met buiken beter zijn in bed? Ze zouden een langer uithoudingsvermogen hebben. Dat bleek toen de onderzoekers van de Erciyes Universiteit uit Kayseri (Turkije) honderd mannen die seksuele problemen ondervonden vergeleken met honderd mannen die geen problemen hadden. Toen ze gingen kijken naar het BMI, moesten ze concluderen dat een hoger BMI gelijkstond aan een langere bedprestatie. Het verschil was zelfs heel groot: de zwaardere mannen hadden een uithoudingsvermogen van zo'n zeven minuten in bed, de fittere, fijner gebouwde mannen hielden het twee minuten vol. (Het hele onderzoek vind je hier.)
Je zou denken dat die buik (en bijhorende mindere conditie) net voor het tegendeel zou zorgen. Maar zo eenvoudig is het niet, beweren dokters. Meer buikvet wil immers zeggen meer estradiol, een vrouwelijk sekshormoon. Net dat hormoon zorgt voor een langer uitgesteld orgasme.
Zou Homer Simpson dan het nieuwe sekssymbool van 2014 worden? We betwijfelen het. Geef ons maar een sportieve versie van pakweg Ryan Reynolds.
Zeker. Nooit gedacht dat ik me zo zou vermaken met Marky Mark en The Rock.quote:
marky mark is een baasquote:Op zondag 12 januari 2014 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Nooit gedacht dat ik me zo zou vermaken met Marky Mark en The Rock.
Topfilm Saind. Ballen uit mijn broek gelachen.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je het voor me opneemt.
Dat wijf met die siliconenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topfilm Saind. Ballen uit mijn broek gelachen.
Ik hou het in gedachtenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topfilm Saind. Ballen uit mijn broek gelachen.
Ik vond het overdreven narcistische gedrag van Marky Mark geweldig.quote:
stamcafe waar ik kom zit ook elke week een pretentieuze zatte homo. Heeft het elke week over de schitterende films van de jaren 60 waar hij werkelijk geen flikker vanaf weet en marky mark. Inmiddels al 100 keer gehoord dat hij in New York was en dat hij Marky Mark billboard reclame zag voor Calvin Klein onderbroeken. Zo mooi, zo mooi.quote:
Marky Mark is Dirk Diggler?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef Adames het volgende:
ja meer een anekdote voor mezelf bedenk ik me nu, is grappiger als je hem kent
kut marky mark
Goed verhaal manquote:Op zondag 12 januari 2014 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
stamcafe waar ik kom zit ook elke week een pretentieuze zatte homo. Heeft het elke week over de schitterende films van de jaren 60 waar hij werkelijk geen flikker vanaf weet en marky mark. Inmiddels al 100 keer gehoord dat hij in New York was en dat hij Marky Mark billboard reclame zag voor Calvin Klein onderbroeken. Zo mooi, zo mooi.
Plot klinkt goedquote:Op zondag 12 januari 2014 23:33 schreef Adames het volgende:
[..]
zit nu trouwens nog een film te kijken, la grande bouffe
gaat over jouw droomweekend
kickassquote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Welke torrentsites gebruiken jullie voor jullie series en films?
Bestaat TPB nog?
tpb proxy kan nog volgens mij, maar zoek meestal met torrentz.euquote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Bestaat TPB nog?
http://kat.ph/quote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Bestaat TPB nog?
Je verwacht teveel van Ruizquote:Op zondag 12 januari 2014 23:54 schreef Doublepain het volgende:
GGMM je laatste week gaat in dat je je UI nog hebt.
Hij kraamde die onzin al uit voordat Ruiz kwam.quote:
kat en tpb als ik op de uni of bij m'n ouders benquote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Bestaat TPB nog?
Voor de winterstop al volgensmij..quote:Op zondag 12 januari 2014 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kraamde die onzin al uit voordat Ruiz kwam.
Wie van zijn aankopen zou gaan banken? Straks met WIjnaldum moet hij nog een aankoop bankenquote:
Hoezo niet thuis tpb?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:56 schreef Saind het volgende:
[..]
kat en tpb als ik op de uni of bij m'n ouders ben
://www.proxybay.e u/quote:Op zondag 12 januari 2014 23:56 schreef Saind het volgende:
[..]
kat en tpb als ik op de uni of bij m'n ouders ben
?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Achter de link of voor de link?
yify-torrentsquote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Bestaat TPB nog?
Whaha baas die naam.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Fucktimkuik zoekt alle TPB voor je op. Beste site
Opgeslagen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef JanCees het volgende:
Yify torrents voor films
Wel goede site
Ik ook hoor. Maar dat is allemaal te vinden op internet.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
Enige nadeel van mij is dat altijd ondertiteling wil![]()
haha fagquote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij zitten die soms er wel bij bij yify of hoe dat ook heet. Maar dan engelstalige.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
Zit er bijna altijd bij tegenwoordig. In Engels welteverstaanquote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ondertitel.nl zo moeilijk is het niet allemaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe kijk jij dan series en films?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb denk ik nu al 2 jaar geen torrentsite meer gebruikt
echt johquote:Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb denk ik nu al 2 jaar geen torrentsite meer gebruikt
Ik neem heel veel op van de televisie of een dvdbox die hier ligt.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij dan series en films?
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik neem heel veel op van de televisie of een dvdbox die hier ligt.
quote:
Het was op een dinsdagavond dat ik dat voor het laatst deed. Ik weet het nog goed, het was een koude avond.quote:
Ik heb echt in geen tijden meer een dvd gekeken. En films kijken op TV is al helemaal vreselijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik neem heel veel op van de televisie of een dvdbox die hier ligt.
Want? Ik zit liever op de bank naar een groot scherm te kijken met goed geluid etc. dan achter mijn laptop. Al kan je ook je laptop doorschakelen natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt in geen tijden meer een dvd gekeken. En films kijken op TV is al helemaal vreselijk.
PC scherm kan ook groot zijn en je kunt het aansluiten op je TV, dus dit is geen goed argument.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Want? Ik zit liever op de bank naar een groot scherm te kijken met goed geluid etc. dan achter mijn laptop. Al kan je ook je laptop doorschakelen natuurlijk.
Of bedoel je als een film op televisie komt? Kan je gewoon doorspoelen dan hé
Tuurlijk kijk ik het liever op een groot schermquote:Op maandag 13 januari 2014 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Want? Ik zit liever op de bank naar een groot scherm te kijken met goed geluid etc. dan achter mijn laptop. Al kan je ook je laptop doorschakelen natuurlijk.
Of bedoel je als een film op televisie komt? Kan je gewoon doorspoelen dan hé
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef Saind het volgende:
Ha geinig dit
Ik zat te kijken naar bieren van de la Senne, dacht dat de site kapot was
Bier blijkt gewoon zo te heten
[ afbeelding ]
ik kan wel pauzerenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk kijk ik het liever op een groot scherm. Maar ik zit nooit beneden film te kijken eigenlijk. Oké ik heb laatst een film meegekeken beneden, was op de PO en dus zonder reclame. Dat scheelt.
En ik kan dat dan niet doorspoelen. En ik vind het ook irritant dat je niet de film op pauze kan zetten wanneer jij wilt. Daarbij vind ik de Nederlandse subs vaak erg storend.
Geen interactieve tv abbo hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar niet de moderne shit.
Zijn er nog andere animatiefilms of dergelijke behalve Leeuwenfap die je leuk vindt?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar niet de moderne shit.
Dat geef ik zelf toch al aan? Of wilde je het nog een keer benadrukken? En over het algemeen is een laptopschermpje kleiner dan een grote televisie.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PC scherm kan ook groot zijn en je kunt het aansluiten op je TV, dus dit is geen goed argument.
Boeiend, op tv kijk ik alleen VI en voetbal.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen interactieve tv abbo hebben
Genoeg leuke animatiefilms jaquote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn er nog andere animatiefilms of dergelijke behalve Leeuwenfap die je leuk vindt?
Mijn computerscherm op mijn kamer is groter dan de tv op mijn kamer.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat geef ik zelf toch al aan? Of wilde je het nog een keer benadrukken? En over het algemeen is een laptopschermpje kleiner dan een grote televisie.
Je zegt specifiek laptopt, waarom?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat geef ik zelf toch al aan? Of wilde je het nog een keer benadrukken? En over het algemeen is een laptopschermpje kleiner dan een grote televisie.
Ga anime kijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg leuke animatiefilms ja.
Omdat ik dat net ook aangaf.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zegt specifiek laptopt, waarom?
Hoezo? Is stuk mooier , feitelijk gezien, als bijv. Lion king. Meer details.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Anime stijl niet mooi. Daarbij vind ik Japans gemekker irritant.
Sorry Knut.
Hoe kan je je mening feitelijk zienquote:Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo? Is stuk mooier , feitelijk gezien, als bijv. Lion king. Meer details.
Ik kom eraan.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoordtopic wees er snel bij!
Ik ga niet naar de clubtopicsquote:Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoordtopic wees er snel bij!
Ik zeg toch niet de stijl, maar zeg dat het mooier is. Daarom ook de hoezo ervoor met vervolgens een toevoeging.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan je je mening feitelijk zien
Ze praten slecht over Groningen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de clubtopics
Je presenteert je mening als een feit. Dat kan nooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet de stijl, maar zeg dat het mooier is. Daarom ook de hoezo ervoor met vervolgens een toevoeging.
Waar... WAARquote:Op maandag 13 januari 2014 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze praten slecht over Groningen.
Jij houdt van tekenen toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je presenteert je mening als een feit. Dat kan nooit.
Ik vind de Anime stijl, van hoe ze mensen tekenen, gewoon totaal niks. Dat kan toch
Bedankt, ik vind die shit altijd reuze interessantquote:Op maandag 13 januari 2014 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij houdt van tekenen toch?
Check dit eens:
Ik vind het altijd knap hoe mensen dat doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt, ik vind die shit altijd reuze interessantIk wil ook zo kunnen tekenen
Ik presenteer mijn mening niet als een feit, het is namelijk een feit.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je presenteert je mening als een feit. Dat kan nooit.
Ik vind de Anime stijl, van hoe ze mensen tekenen, gewoon totaal niks. Dat kan toch
Ik ook. Ik heb totaal geen gevoel voor dit soort 3D tekeningenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap hoe mensen dat doen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te stoken boertje van buut'n.
En ik zeg dat ik het niet mooi vind hoe de personages getekend wordenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik presenteer mijn mening niet als een feit, het is namelijk een feit.
"Hoezo vind je de anime stijl niet mooi, het is namelijk wel mooier".
Ja, mooi kun je subjectief opvatten, laat ik dan maar zeggen beter. En ga niet zeggen dat dat ook heel subjectief is, of zeg je dan een 12mp met dezelfde soort lens beter is dan een 40mp foto van dezelfde lens. Anime heeft namelij vaak meer complexe omgeving en meer details.
Er zijn toch ook mensen die minder scherpe foto's mooier vinden dan scherpere foto's.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik presenteer mijn mening niet als een feit, het is namelijk een feit.
"Hoezo vind je de anime stijl niet mooi, het is namelijk wel mooier".
Ja, mooi kun je subjectief opvatten, laat ik dan maar zeggen beter. En ga niet zeggen dat dat ook heel subjectief is, of zeg je dan een 12mp met dezelfde soort lens beter is dan een 40mp foto van dezelfde lens. Anime heeft namelij vaak meer complexe omgeving en meer details.
Verkoop je kontje maar op het station.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mot ik ie een heinst verkopen of pas ie op?
Boeler.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verkoop je kontje maar op het station.
Vrijdag tentamen. Helemaal geen zin in.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oohjee vandaag naar school, zo geen zin in
Gaat je lukken Johannesgod!quote:Op maandag 13 januari 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrijdag tentamen. Helemaal geen zin in.
Ja, maar er zijn ook mensen die vinden dat een AMD CPU beter is dan een intel CPU. Betekent niet dat het maar een mening is, die constantering, mensen die het eerste vinden hebben het gewoon fout,quote:Op maandag 13 januari 2014 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er zijn toch ook mensen die minder scherpe foto's mooier vinden dan scherpere foto's.
Ophangen die lui.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:34 schreef Doublepain het volgende:
Er zijn ook mensen die de GCsc mooier vinden dan de VBLsc
Ik moest gifjes maken op school. Dat was leukquote:Op maandag 13 januari 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrijdag tentamen. Helemaal geen zin in.
Je maakt een grap hé?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest gifjes maken op school. Dat was leuk
IS wel een pretstudie dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
[..]
I know.
Ja als je zoveel geld hebt weet je ook van gekkigheid niet meer wat je ermee moet doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:50 schreef Doublepain het volgende:
David Beckham heeft een schilderij van naar schatting 600.000 pond (zo'n 720.000 euro) in de kamer van zijn dochter Harper op laten hangen.
Daar kan je heel veel Q7's van halen.
Of heel PSV voor opkopen xDquote:Op maandag 13 januari 2014 00:50 schreef Doublepain het volgende:
David Beckham heeft een schilderij van naar schatting 600.000 pond (zo'n 720.000 euro) in de kamer van zijn dochter Harper op laten hangen.
Godverdommequote:Op maandag 13 januari 2014 00:50 schreef Doublepain het volgende:
Oh ja manquote:Op maandag 13 januari 2014 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Feyenoord 1 euro teveel uitgeeft zijn ze al failliet.
Nog steeds heeft Feyenoord geen landstitel sinds 1999, nog steeds heeft PSV meer titels.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja man![]()
![]()
![]()
En nog steeds staat Feyenoord boven die koopzieke kauloclub van je
Het komt er dus op neer dat Feyenoord en PSV faalclubs zijn en Ajax de mooiste en de bestequote:Op maandag 13 januari 2014 01:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog steeds heeft Feyenoord geen landstitel sinds 1999, nog steeds heeft PSV meer titels.
Lekker parasiteren op je verleden. Stoer man.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog steeds heeft Feyenoord geen landstitel sinds 1999, nog steeds heeft PSV meer titels.
Ajax heeft drie titels op rij dus die hebben enig recht van spreken maar PSV is echt het lachertje van de eredivisie aan het worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het komt er dus op neer dat Feyenoord en PSV faalclubs zijn en Ajax de mooiste en de beste
De komende jaren gaan Ajax en Vitesse het uitmaken. PSV en Feyenoord zullen een rol in de marge spelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker parasiteren op je verleden. Stoer man.
Geef gewoon toe dat PSV geen rol meer speelt dit seizoen en door Ajax en een stel failliete Rotterdammers voorbij gestreefd zijn op elk vlak.
Jullie hebben geluk dat er nog geld is dankzij Strootman maar ben benieuwd hoelang je er een luxe levensstijl op na kan houden als CL jaar na jaar uit blijft en de eigen jeugd er geen kut van kan.
Doe mij ook zo'n glazen bol.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De komende jaren gaan Ajax en Vitesse het uitmaken. PSV en Feyenoord zullen een rol in de marge spelen.
Je moet 'm ook eerst afstoffen voordat je 'm gebruiktquote:Op maandag 13 januari 2014 02:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb de mijne weer eens uit de kast gehaald en ik voorzie de treble voor ajax dit seizoen
Nu is de basis wel iets stabieler.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:19 schreef Elan het volgende:
Kan me nog wel herinneren jaar of 12 geleden speelde Vitesse CL zou de nieuwe topclub worden met dito stadion 2 jaar later stond alleen het stadion er nog en was Karel weg met de poen.
Zijn volledig afhankelijk van de grillen van die miljardair.
Is ook maar opportunistisch. PSV heeft nog steeds de grotere begroting en liquide middelen zijn wat sterker. Feyenoord moet het komende jaren nog steeds doen met transfervrije spelers, terwijl PSV om een of andere reden toch nog goede prijzen krijgt voor zijn spelers.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat PSV geen rol meer speelt dit seizoen en door Ajax en een stel failliete Rotterdammers voorbij gestreefd zijn op elk vlak.
Jullie hebben geluk dat er nog geld is dankzij Strootman maar ben benieuwd hoelang je er een luxe levensstijl op na kan houden als CL jaar na jaar uit blijft en de eigen jeugd er geen kut van kan.
Zijn enkel feiten, you got to live with it.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, dit mag dus niet. Je hebt om 07.22 uur al gegroet, getuige deze quote.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:14 schreef Dven het volgende:
Wees gegroet, mijn voetbalgeile vrienden.
Daarna besluit je, geheel tegen de regels in, nog een keer te groeten. Getuige de eerste quote.quote:
Ik zie de rechtzaak met vertrouwen tegemoet. Verder beroep ik mij op het zwijgrecht.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, dit mag dus niet. Je hebt om 07.22 uur al gegroet, getuige deze quote.
[..]
Daarna besluit je, geheel tegen de regels in, nog een keer te groeten. Getuige de eerste quote.
Derhalve heb ik een TR moeten machen. Het spijt me zeer, maar je zult beseffen dat ik dit uiteindelijk voor jou doe.
Bedankt dat je mij niet tot je vrienden maar tot je hartsvrienden beschouwt.quote:
2003 belde.quote:
GGMM is gewoon wat rebels op het moment. Het verhaal gaat dat z'n vissen hem negeren en dat valt hem nogal zwaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Flauw, ik wilde je gewoon oprecht een goede dag toewensen.
Oh, vandaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
GGMM is gewoon wat rebels op het moment. Het verhaal gaat dat z'n vissen hem negeren en dat valt hem nogal zwaar.
Daarom. Trek het je niet aan.quote:
quote:Brands: 'afgelopen zomer interesse in Bryan Ruiz, zijn komst nu niet aan de orde'
14 december 2013
De naam van Bryan Ruiz werd vrijdagavond naar voren geschoven door Johan Derksen als kandidaat om PSV mogelijk te versterken in de winterstop. Fulham zou mogelijk bereid zijn hem te verhuren. Desgevraagd liet Marcel Brands weten dat PSV afgelopen zomer interesse had in de aanvaller, maar dat een eventuele komst van de aanvaller nu niet aan de orde is.
quote:ED: PSV geeft prioriteit aan lange termijn aankopen
6 januari 2014 , met dank aan forumlid ArneNilis
Volgens het Eindhovens Dagblad wil PSV de huidige sportieve malaise niet doorbreken met een korte termijn aankoop of het huren van spelers. Volgens de krant heeft de directie intern besloten prioriteit te geven aan het aantrekken van versterkingen voor de langere termijn.
quote:VI: PSV heeft opnieuw contact met Bryan Ruiz over mogelijke huurperiode
10 januari 2014
Volgens Voetbal International heeft PSV opnieuw contact met Bryan Ruiz over een mogelijke huurperiode. Afgelopen zomer had PSV de aanvaller ook al gepolst. Marcel Brands zou de nieuwe contacten hebben bevestigd tegenover VI. Voor Ruiz is er echter ook concrete belangstelling van Real Betis.
Een club met een visie.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:28 schreef Dven het volgende:
Ik ben toch zo'n fan van PSV hè
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen Achterhoek, maar lijkt me niet verkeerd vertoeven daar.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
He jongens ik heb het paradijs gevonden en kom nooit meer naar huis. Sorry. Voor als jullie me willen opzoeken: pandan island
En onderwater bijna nog mooierquote:Op maandag 13 januari 2014 10:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is geen Achterhoek, maar lijkt me niet verkeerd vertoeven daar.
[ afbeelding ]
Zou me wel heerlijk lijken om daar te werkenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En onderwater bijna nog mooieren cocktails voor 1.20
Oh ja ik heb mijn duikdiploma gehaald
Halve dag in het hangmatje. Beetje dartsen met de gasten. Af een toe een hoogblonde Zweedse verwennen. Niks mis mee johquote:Op maandag 13 januari 2014 10:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou me wel heerlijk lijken om daar te werkenElke dag chillen.
Mooi man. Geniet ervan ouwe pik!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Halve dag in het hangmatje. Beetje dartsen met de gasten. Af een toe een hoogblonde Zweedse verwennen. Niks mis mee joh
Zat in mijn kerstpakket, dacht laat ik eens zo'n ding proberen ipv koffie.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat kan je van tevoren toch bedenken?
Dan snap ik het nog. Beter dan wanneer je het zelf had gekochtquote:Op maandag 13 januari 2014 10:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zat in mijn kerstpakket, dacht laat ik eens zo'n ding proberen ipv koffie.
Spijt van.
Hohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohoho. Rechtzaak heb ik nooit gezegd. Maar als je het daar op wil laten aankomen, ga ik er vol voor. Pannekletser da gij loopt.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie de rechtzaak met vertrouwen tegemoet. Verder beroep ik mij op het zwijgrecht.
Gaat echt wel vervelenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou me wel heerlijk lijken om daar te werkenElke dag chillen.
Ondanks dat en je hebt ook nog de regentijdquote:Op maandag 13 januari 2014 10:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is een vakantieoord, elke week andere mensen.
Als je zo dooregaat stuur ik me man Eef H. op je af.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohoho. Rechtzaak heb ik nooit gezegd. Maar als je het daar op wil laten aankomen, ga ik er vol voor. Pannekletser da gij loopt.
Ik heb Bram M. wat zwart geld gegeven.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je zo dooregaat stuur ik me man Eef H. op je af.
Protip : Vraag om een glaasje amaretto en flikker die door je White Russianquote:Op maandag 13 januari 2014 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga weer white russians drinken in de bar.
Doei doei ik ga jullie missen dus kom snel eens op bezoek
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Protip : Vraag om een glaasje amaretto en flikker die door je White Russian
Niet weten dat dit het lekkerste is wat je ooit zal drinkenquote:
Waarom zou je uberhaupt van die wijvendrankjes willen drinken?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat dit het lekkerste is wat je ooit zal drinken
Eefquote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je zo dooregaat stuur ik me man Eef H. op je af.
White russians zijn geen wijvendrankjesquote:Op maandag 13 januari 2014 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt van die wijvendrankjes willen drinken?
Ja weinig eigenlijk. Beetje de standaard maandag perikelen. Beetje werk, beetje toeleven naar het weekend, je kent het wel.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja weinig eigenlijk. Beetje de standaard maandag perikelen. Beetje werk, beetje toeleven naar het weekend, je kent het wel.
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk scoort ie ook zoveel per minuut
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
White russians zijn geen wijvendrankjes
Wel als je er amaretto in gaat knikkeren
quote:Een White Russian is een cocktail die bestaat uit wodka, koffielikeur en room.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/White_Russian
Hallo Kapiquote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Sorry Saind, maar alles hieraan schreeuwt werkelijk gewoon 'gay'.
Afgunst/jaloezie, leuk is dat altijd.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Je gunt het 'm niet, maar een glimlachje zou ik niet kunnen onderdrukken als ie in wedstrijd 1 een spiertje verrekt
Goed, superdruk en bezig met een nieuw project. Vandaag even m'n thesisproposal afronden dus ikb en zo weer weg. En met jou?quote:
En dan druk je je nog héél genunanceerd uit.quote:
Jaloers op een provincieclubje dat 6e staat? Nee hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Afgunst/jaloezie, leuk is dat altijd.
Je bent er anders druk mee.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaloers op een provincieclubje dat 6e staat? Nee hoor
Het was dé drank van the Dude hèquote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Sorry Saind, maar alles hieraan schreeuwt werkelijk gewoon 'gay'.
Ja rustig. Weinig nieuws onder de zon eigenlijk. Gewoon een typical mondayquote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed, superdruk en bezig met een nieuw project. Vandaag even m'n thesisproposal afronden dus ikb en zo weer weg. En met jou?
Ik ben ook een héél genuanceerd persoon.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan druk je je nog héél genunanceerd uit.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook een héél genuanceerd persoon.
Nobody is perfect.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Het was dé drank van the Dude hè
En je kunt veel zeggen maar niet dat Lebowski gay is
Uh, ok..quote:Op maandag 13 januari 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als in jouw beleving een glimlachje een drukke bedoeling is, dan heb je volkomen gelijk
En met die kleine baas?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja rustig. Weinig nieuws onder de zon eigenlijk. Gewoon een typical monday
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 12:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is dat Steve Buscemi op de achtergrond?
That rug really tied the room together.quote:
Steve Buscemi.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is dat Steve Buscemi op de achtergrond?
Wait whutquote:U kunt de aankoop van uw woning volledig financieren. Dit betekent dat u, naast de kosten voor de aankoop van de woning bijvoorbeeld ook de kosten voor de notaris, de makelaar, het taxatierapport en de kosten voor een verbouwing (kwaliteitsverbetering of energiebesparende voorzieningen) kunt meefinancieren. U hoeft dus geen eigen geld in te brengen. Ook bij een nieuwe of aanvullende hypotheek voor verbouwing of renovatie kunt u in bepaalde gevallen een beroep doen op NHG.
Ik peil mannelijkheid liever niet aan de hand van drankjes. Behalve als het Jillz betreft.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt van die wijvendrankjes willen drinken?
Dit weekend verloren van een of andere pauperploeg toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Mansjester het volgende:
Allegri ontslagen, je verwacht het niet
De nummer laatst ja volgens mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit weekend verloren van een of andere pauperploeg toch?
Heeft het veel langer volgehouden dan ik ooit had gedachtquote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Mansjester het volgende:
Dan zal Seedorf wel wat eerder instromen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Mansjester het volgende:
Jup, vind ik ook. Liep echt voor geen meterquote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft het veel langer volgehouden dan ik ooit had gedacht
Matige selectie ook wel op Balotelli en El Sharaawy na.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jup, vind ik ook. Liep echt voor geen meter
Ja, die hebben echt niet goed doorgeselecteerd. Vond ik ook bij Liverpool, die hebben ook dramatisch ingekocht de laatste jarenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Matige selectie ook wel op Balotelli en El Sharaawy na.
Wel. Voor 15000 euroquote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Dven het volgende:
Vanavond een woning bezichtigen. Voor die 15.000 euro kan ik niet op m'n bek gaan
Binnen 5 jaar heb ik het er alweer uit bij een constante bezetting. Gezien de staat niet en ligging alles behalve onmogelijk. Staat nu ook te huur voor 180 euro per maand. Weet ik wel 250 van te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar heb ik het er alweer uit bij een constante bezetting. Gezien de staat niet en ligging alles behalve onmogelijk. Staat nu ook te huur voor 180 euro per maand. Weet ik wel 250 van te makenis het gemeubileerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Jep. Alleen zaken als CD-speler, printer, televisie etc. zullen er niet bij zitten.quote:
78 woning + 42 tuin. Zelfs voor hier een lage prijs, eigenaar zal wel financiele problemen hebben oid.quote:
Maar even belangrijker zaken : We zijn de partycombo vergeten.quote:
Dudequote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar even belangrijker zaken : We zijn de partycombo vergeten.
Misschien hebben we later vandaag nog een kans. Maar nu was in ieder geval de ruimte erquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was de inleiding ook vergeten.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
DudeRotterdam natuurlijk. Zie je toch?
Woonde jij niet in Overijssel ofzo? Heel oostelijk toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
DudeRotterdam natuurlijk. Zie je toch?
Meer zuidoostelijk. Regio Limburgquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Woonde jij niet in Overijssel ofzo? Heel oostelijk toch?
Gezellig man. En goedkope drank en sigaretten via hunquote:
Behoorlijk ja. Zeker omdat men al amper inkomen heeft wanneer ze opgesloten zitten. Hoest dan nog maar effe 500 euro per maand op. Weet je zeker dat ze weer blut zijn wanneer ze de gevangenis verlaten en hoogstwaarschijnlijk weer illegale zaken gaan bezigen om uberhaupt rond te kunnen komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)dag-gaan-kosten.html
wat een debiel plan
Die Teeven leeft in een totaal andere wereld joh.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een debiel plan
Die kan ik inderdaad ook niet bijster serieus nemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Teeven leeft in een totaal andere wereld joh.
Die hele politiek eigenlijk niet. 90% is totaal de weg kwijt daar in Den Haag.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kan ik inderdaad ook niet bijster serieus nemen.
Beetje de hele dag domme kamervragen stellen en idiote plannetjes verzinnen voor een bovenmodaal inkomen. Ik had de politiek in gemoetenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die hele politiek eigenlijk niet. 90% is totaal de weg kwijt daar in Den Haag.
Asterix & Obelixquote:Op maandag 13 januari 2014 13:22 schreef TwenteFC het volgende:
Weet iemand nog een paar goede films over de Romeinen of de Grieken?
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een debiel plan
Dan wordt je als ouders harder gestraft als je kind. Betwijfel sterk of dit juridisch mogelijk is trouwens. Je wordt als het ware veroordeeld terwijl je de wet niet hebt overtreden, belachelijk plan.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef Dven het volgende:
Leuk ook wanneer je kind in de gevangenis terecht komt en je effe elke maand 500 euro mag overmaken![]()
*dan je kindquote:Op maandag 13 januari 2014 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan wordt je als ouders harder gestraft als je kind. Betwijfel sterk of dit juridisch mogelijk is trouwens. Je wordt als het ware veroordeeld terwijl je de wet niet hebt overtreden, belachelijk plan.
Als ouder zijnde ben je (financieel) verantwoordelijk voor je kinderen tot, afhankelijk van de situatie, 18 of 21 jaar. Wat dat betreft is het gezien de ruimte binnen de wetgeving mogelijk. Maar daarom niet minder belachelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan wordt je als ouders harder gestraft als je kind. Betwijfel sterk of dit juridisch mogelijk is trouwens. Je wordt als het ware veroordeeld terwijl je de wet niet hebt overtreden, belachelijk plan.
Niet bij een strafbaar feit zover ik weet.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ouder zijnde ben je (financieel) verantwoordelijk voor je kinderen tot, afhankelijk van de situatie, 18 of 21 jaar.
Dat bepaal ik zelf wel, snotneus.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet bij een strafbaar feit zover ik weet.
In deze situatie is dat heel krom. Dat je als ouder de schade moet vergoeden lijkt me niet meer dan logisch, maar nu wordt je gewoon veroordeeld voor een delict wat je kind heeft gepleegd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ouder zijnde ben je (financieel) verantwoordelijk voor je kinderen tot, afhankelijk van de situatie, 18 of 21 jaar. Wat dat betreft is het gezien de ruimte binnen de wetgeving mogelijk. Maar daarom niet minder belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |