Ik heb echt in geen tijden meer een dvd gekeken. En films kijken op TV is al helemaal vreselijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik neem heel veel op van de televisie of een dvdbox die hier ligt.
Want? Ik zit liever op de bank naar een groot scherm te kijken met goed geluid etc. dan achter mijn laptop. Al kan je ook je laptop doorschakelen natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt in geen tijden meer een dvd gekeken. En films kijken op TV is al helemaal vreselijk.
PC scherm kan ook groot zijn en je kunt het aansluiten op je TV, dus dit is geen goed argument.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Want? Ik zit liever op de bank naar een groot scherm te kijken met goed geluid etc. dan achter mijn laptop. Al kan je ook je laptop doorschakelen natuurlijk.
Of bedoel je als een film op televisie komt? Kan je gewoon doorspoelen dan hé
Tuurlijk kijk ik het liever op een groot schermquote:Op maandag 13 januari 2014 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Want? Ik zit liever op de bank naar een groot scherm te kijken met goed geluid etc. dan achter mijn laptop. Al kan je ook je laptop doorschakelen natuurlijk.
Of bedoel je als een film op televisie komt? Kan je gewoon doorspoelen dan hé
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef Saind het volgende:
Ha geinig dit
Ik zat te kijken naar bieren van de la Senne, dacht dat de site kapot was
Bier blijkt gewoon zo te heten
[ afbeelding ]
ik kan wel pauzerenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk kijk ik het liever op een groot scherm. Maar ik zit nooit beneden film te kijken eigenlijk. Oké ik heb laatst een film meegekeken beneden, was op de PO en dus zonder reclame. Dat scheelt.
En ik kan dat dan niet doorspoelen. En ik vind het ook irritant dat je niet de film op pauze kan zetten wanneer jij wilt. Daarbij vind ik de Nederlandse subs vaak erg storend.
Geen interactieve tv abbo hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar niet de moderne shit.
Zijn er nog andere animatiefilms of dergelijke behalve Leeuwenfap die je leuk vindt?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar niet de moderne shit.
Dat geef ik zelf toch al aan? Of wilde je het nog een keer benadrukken? En over het algemeen is een laptopschermpje kleiner dan een grote televisie.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PC scherm kan ook groot zijn en je kunt het aansluiten op je TV, dus dit is geen goed argument.
Boeiend, op tv kijk ik alleen VI en voetbal.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen interactieve tv abbo hebben
Genoeg leuke animatiefilms jaquote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn er nog andere animatiefilms of dergelijke behalve Leeuwenfap die je leuk vindt?
Mijn computerscherm op mijn kamer is groter dan de tv op mijn kamer.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat geef ik zelf toch al aan? Of wilde je het nog een keer benadrukken? En over het algemeen is een laptopschermpje kleiner dan een grote televisie.
Je zegt specifiek laptopt, waarom?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat geef ik zelf toch al aan? Of wilde je het nog een keer benadrukken? En over het algemeen is een laptopschermpje kleiner dan een grote televisie.
Ga anime kijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg leuke animatiefilms ja.
Omdat ik dat net ook aangaf.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zegt specifiek laptopt, waarom?
Hoezo? Is stuk mooier , feitelijk gezien, als bijv. Lion king. Meer details.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Anime stijl niet mooi. Daarbij vind ik Japans gemekker irritant.
Sorry Knut.
Hoe kan je je mening feitelijk zienquote:Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo? Is stuk mooier , feitelijk gezien, als bijv. Lion king. Meer details.
Ik kom eraan.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoordtopic wees er snel bij!
Ik ga niet naar de clubtopicsquote:Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoordtopic wees er snel bij!
Ik zeg toch niet de stijl, maar zeg dat het mooier is. Daarom ook de hoezo ervoor met vervolgens een toevoeging.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan je je mening feitelijk zien
Ze praten slecht over Groningen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de clubtopics
Je presenteert je mening als een feit. Dat kan nooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet de stijl, maar zeg dat het mooier is. Daarom ook de hoezo ervoor met vervolgens een toevoeging.
Waar... WAARquote:Op maandag 13 januari 2014 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze praten slecht over Groningen.
Jij houdt van tekenen toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je presenteert je mening als een feit. Dat kan nooit.
Ik vind de Anime stijl, van hoe ze mensen tekenen, gewoon totaal niks. Dat kan toch
Bedankt, ik vind die shit altijd reuze interessantquote:Op maandag 13 januari 2014 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij houdt van tekenen toch?
Check dit eens:
Ik vind het altijd knap hoe mensen dat doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt, ik vind die shit altijd reuze interessantIk wil ook zo kunnen tekenen
Ik presenteer mijn mening niet als een feit, het is namelijk een feit.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je presenteert je mening als een feit. Dat kan nooit.
Ik vind de Anime stijl, van hoe ze mensen tekenen, gewoon totaal niks. Dat kan toch
Ik ook. Ik heb totaal geen gevoel voor dit soort 3D tekeningenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap hoe mensen dat doen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te stoken boertje van buut'n.
En ik zeg dat ik het niet mooi vind hoe de personages getekend wordenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik presenteer mijn mening niet als een feit, het is namelijk een feit.
"Hoezo vind je de anime stijl niet mooi, het is namelijk wel mooier".
Ja, mooi kun je subjectief opvatten, laat ik dan maar zeggen beter. En ga niet zeggen dat dat ook heel subjectief is, of zeg je dan een 12mp met dezelfde soort lens beter is dan een 40mp foto van dezelfde lens. Anime heeft namelij vaak meer complexe omgeving en meer details.
Er zijn toch ook mensen die minder scherpe foto's mooier vinden dan scherpere foto's.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik presenteer mijn mening niet als een feit, het is namelijk een feit.
"Hoezo vind je de anime stijl niet mooi, het is namelijk wel mooier".
Ja, mooi kun je subjectief opvatten, laat ik dan maar zeggen beter. En ga niet zeggen dat dat ook heel subjectief is, of zeg je dan een 12mp met dezelfde soort lens beter is dan een 40mp foto van dezelfde lens. Anime heeft namelij vaak meer complexe omgeving en meer details.
Verkoop je kontje maar op het station.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mot ik ie een heinst verkopen of pas ie op?
Boeler.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verkoop je kontje maar op het station.
Vrijdag tentamen. Helemaal geen zin in.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oohjee vandaag naar school, zo geen zin in
Gaat je lukken Johannesgod!quote:Op maandag 13 januari 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrijdag tentamen. Helemaal geen zin in.
Ja, maar er zijn ook mensen die vinden dat een AMD CPU beter is dan een intel CPU. Betekent niet dat het maar een mening is, die constantering, mensen die het eerste vinden hebben het gewoon fout,quote:Op maandag 13 januari 2014 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er zijn toch ook mensen die minder scherpe foto's mooier vinden dan scherpere foto's.
Ophangen die lui.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:34 schreef Doublepain het volgende:
Er zijn ook mensen die de GCsc mooier vinden dan de VBLsc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |