Ik heb echt in geen tijden meer een dvd gekeken. En films kijken op TV is al helemaal vreselijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik neem heel veel op van de televisie of een dvdbox die hier ligt.
Want? Ik zit liever op de bank naar een groot scherm te kijken met goed geluid etc. dan achter mijn laptop. Al kan je ook je laptop doorschakelen natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt in geen tijden meer een dvd gekeken. En films kijken op TV is al helemaal vreselijk.
PC scherm kan ook groot zijn en je kunt het aansluiten op je TV, dus dit is geen goed argument.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Want? Ik zit liever op de bank naar een groot scherm te kijken met goed geluid etc. dan achter mijn laptop. Al kan je ook je laptop doorschakelen natuurlijk.
Of bedoel je als een film op televisie komt? Kan je gewoon doorspoelen dan hé
Tuurlijk kijk ik het liever op een groot schermquote:Op maandag 13 januari 2014 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Want? Ik zit liever op de bank naar een groot scherm te kijken met goed geluid etc. dan achter mijn laptop. Al kan je ook je laptop doorschakelen natuurlijk.
Of bedoel je als een film op televisie komt? Kan je gewoon doorspoelen dan hé
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef Saind het volgende:
Ha geinig dit
Ik zat te kijken naar bieren van de la Senne, dacht dat de site kapot was
Bier blijkt gewoon zo te heten
[ afbeelding ]
ik kan wel pauzerenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk kijk ik het liever op een groot scherm. Maar ik zit nooit beneden film te kijken eigenlijk. Oké ik heb laatst een film meegekeken beneden, was op de PO en dus zonder reclame. Dat scheelt.
En ik kan dat dan niet doorspoelen. En ik vind het ook irritant dat je niet de film op pauze kan zetten wanneer jij wilt. Daarbij vind ik de Nederlandse subs vaak erg storend.
Geen interactieve tv abbo hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar niet de moderne shit.
Zijn er nog andere animatiefilms of dergelijke behalve Leeuwenfap die je leuk vindt?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar niet de moderne shit.
Dat geef ik zelf toch al aan? Of wilde je het nog een keer benadrukken? En over het algemeen is een laptopschermpje kleiner dan een grote televisie.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PC scherm kan ook groot zijn en je kunt het aansluiten op je TV, dus dit is geen goed argument.
Boeiend, op tv kijk ik alleen VI en voetbal.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen interactieve tv abbo hebben
Genoeg leuke animatiefilms jaquote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn er nog andere animatiefilms of dergelijke behalve Leeuwenfap die je leuk vindt?
Mijn computerscherm op mijn kamer is groter dan de tv op mijn kamer.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat geef ik zelf toch al aan? Of wilde je het nog een keer benadrukken? En over het algemeen is een laptopschermpje kleiner dan een grote televisie.
Je zegt specifiek laptopt, waarom?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat geef ik zelf toch al aan? Of wilde je het nog een keer benadrukken? En over het algemeen is een laptopschermpje kleiner dan een grote televisie.
Ga anime kijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg leuke animatiefilms ja.
Omdat ik dat net ook aangaf.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zegt specifiek laptopt, waarom?
Hoezo? Is stuk mooier , feitelijk gezien, als bijv. Lion king. Meer details.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Anime stijl niet mooi. Daarbij vind ik Japans gemekker irritant.
Sorry Knut.
Hoe kan je je mening feitelijk zienquote:Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo? Is stuk mooier , feitelijk gezien, als bijv. Lion king. Meer details.
Ik kom eraan.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoordtopic wees er snel bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |