3/10 is toch slechtquote:Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een 3 is dan zou het juist heel goed moeten zijn he
Mmm nou vooruit dan maarquote:Op zondag 12 januari 2014 20:14 schreef Smoofie het volgende:
Karina, verander de TT naar "stijn is uit de kast"
Kijk zijn ondertitel, wat haal jij daar uit?quote:
Ik had het al gezien ja... vroeg me al af welke markten dat waren.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk zijn ondertitel, wat haal jij daar uit?
"Van alle markten thuis".
Hansie Hansie krijgt meer geld dan de Minister President.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef Tyron het volgende:
Geert Wilders heeft meet twitter volgers dan de Minister President.
Jij was toch ook voor de PVV of niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef Tyron het volgende:
Geert Wilders heeft meet twitter volgers dan de Minister President.
Fijn dat je het voor me opneemt.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:27 schreef DonRaja het volgende:
Een 15-jarige pesten met een tt...![]()
Valt me echt tegen.
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 01-01-2014 om 23:30:53MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE! WINNAAR FINALE WK DARTS!! GRANDIOOS!!! RIDDEREN DIE MAN! #RTL7DARTS reageer retweet
Geregeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je het voor me opneemt.
De laatste keer stemde ik op PvdA, maar ben er niet heel erg mee bezig.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was toch ook voor de PVV of niet?
Ik neem mensen die op de PVV stemmen niet vaak (vaak niet) serieus.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
De laatste keer stemde ik op PvdA, maar ben er niet heel erg mee bezig.
Ik nooitquote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik neem mensen die op de PVV stemmen niet vaak serieus.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken Royke Donders niet ook niet na het googlen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken Royke Donders niet ook niet na het googlen.
je kijkt een herhalingquote:Op zondag 12 januari 2014 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 01-01-2014 om 23:30:53MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE! WINNAAR FINALE WK DARTS!! GRANDIOOS!!! RIDDEREN DIE MAN! #RTL7DARTS reageer retweet
Waarom mannen met buiken beter zijn in bedquote:Op zondag 12 januari 2014 20:55 schreef Saind het volgende:
Knutdeijsbeer
m'n Oettinger zit in een gerecycled japans bierflesje
dat die nog leeftquote:
Hij ziet er uit alsof het weinig verschil zou maken.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom mannen met buiken beter zijn in bed
22 DECEMBER 2013
scrape this article
1
Niet dat we allemaal staan te dringen voor een man met six pack, maar goed, ons hoor je niet klagen als ie er toevallig eentje heeft. Toch zouden we beter af zijn met een man die minder fit is, hij zou zelfs een buikje moeten hebben. Dat beweert een Turks onderzoek.
De reden waarom mannen met buiken beter zijn in bed? Ze zouden een langer uithoudingsvermogen hebben. Dat bleek toen de onderzoekers van de Erciyes Universiteit uit Kayseri (Turkije) honderd mannen die seksuele problemen ondervonden vergeleken met honderd mannen die geen problemen hadden. Toen ze gingen kijken naar het BMI, moesten ze concluderen dat een hoger BMI gelijkstond aan een langere bedprestatie. Het verschil was zelfs heel groot: de zwaardere mannen hadden een uithoudingsvermogen van zo'n zeven minuten in bed, de fittere, fijner gebouwde mannen hielden het twee minuten vol. (Het hele onderzoek vind je hier.)
Je zou denken dat die buik (en bijhorende mindere conditie) net voor het tegendeel zou zorgen. Maar zo eenvoudig is het niet, beweren dokters. Meer buikvet wil immers zeggen meer estradiol, een vrouwelijk sekshormoon. Net dat hormoon zorgt voor een langer uitgesteld orgasme.
Zou Homer Simpson dan het nieuwe sekssymbool van 2014 worden? We betwijfelen het. Geef ons maar een sportieve versie van pakweg Ryan Reynolds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |