3/10 is toch slechtquote:Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een 3 is dan zou het juist heel goed moeten zijn he
Mmm nou vooruit dan maarquote:Op zondag 12 januari 2014 20:14 schreef Smoofie het volgende:
Karina, verander de TT naar "stijn is uit de kast"
Kijk zijn ondertitel, wat haal jij daar uit?quote:
Ik had het al gezien ja... vroeg me al af welke markten dat waren.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk zijn ondertitel, wat haal jij daar uit?
"Van alle markten thuis".
Hansie Hansie krijgt meer geld dan de Minister President.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef Tyron het volgende:
Geert Wilders heeft meet twitter volgers dan de Minister President.
Jij was toch ook voor de PVV of niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef Tyron het volgende:
Geert Wilders heeft meet twitter volgers dan de Minister President.
Fijn dat je het voor me opneemt.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:27 schreef DonRaja het volgende:
Een 15-jarige pesten met een tt...![]()
Valt me echt tegen.
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 01-01-2014 om 23:30:53MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE! WINNAAR FINALE WK DARTS!! GRANDIOOS!!! RIDDEREN DIE MAN! #RTL7DARTS reageer retweet
Geregeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je het voor me opneemt.
De laatste keer stemde ik op PvdA, maar ben er niet heel erg mee bezig.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was toch ook voor de PVV of niet?
Ik neem mensen die op de PVV stemmen niet vaak (vaak niet) serieus.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
De laatste keer stemde ik op PvdA, maar ben er niet heel erg mee bezig.
Ik nooitquote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik neem mensen die op de PVV stemmen niet vaak serieus.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken Royke Donders niet ook niet na het googlen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken Royke Donders niet ook niet na het googlen.
je kijkt een herhalingquote:Op zondag 12 januari 2014 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 01-01-2014 om 23:30:53MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE! WINNAAR FINALE WK DARTS!! GRANDIOOS!!! RIDDEREN DIE MAN! #RTL7DARTS reageer retweet
Waarom mannen met buiken beter zijn in bedquote:Op zondag 12 januari 2014 20:55 schreef Saind het volgende:
Knutdeijsbeer
m'n Oettinger zit in een gerecycled japans bierflesje
dat die nog leeftquote:
Hij ziet er uit alsof het weinig verschil zou maken.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom mannen met buiken beter zijn in bed
22 DECEMBER 2013
scrape this article
1
Niet dat we allemaal staan te dringen voor een man met six pack, maar goed, ons hoor je niet klagen als ie er toevallig eentje heeft. Toch zouden we beter af zijn met een man die minder fit is, hij zou zelfs een buikje moeten hebben. Dat beweert een Turks onderzoek.
De reden waarom mannen met buiken beter zijn in bed? Ze zouden een langer uithoudingsvermogen hebben. Dat bleek toen de onderzoekers van de Erciyes Universiteit uit Kayseri (Turkije) honderd mannen die seksuele problemen ondervonden vergeleken met honderd mannen die geen problemen hadden. Toen ze gingen kijken naar het BMI, moesten ze concluderen dat een hoger BMI gelijkstond aan een langere bedprestatie. Het verschil was zelfs heel groot: de zwaardere mannen hadden een uithoudingsvermogen van zo'n zeven minuten in bed, de fittere, fijner gebouwde mannen hielden het twee minuten vol. (Het hele onderzoek vind je hier.)
Je zou denken dat die buik (en bijhorende mindere conditie) net voor het tegendeel zou zorgen. Maar zo eenvoudig is het niet, beweren dokters. Meer buikvet wil immers zeggen meer estradiol, een vrouwelijk sekshormoon. Net dat hormoon zorgt voor een langer uitgesteld orgasme.
Zou Homer Simpson dan het nieuwe sekssymbool van 2014 worden? We betwijfelen het. Geef ons maar een sportieve versie van pakweg Ryan Reynolds.
Zeker. Nooit gedacht dat ik me zo zou vermaken met Marky Mark en The Rock.quote:
marky mark is een baasquote:Op zondag 12 januari 2014 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Nooit gedacht dat ik me zo zou vermaken met Marky Mark en The Rock.
Topfilm Saind. Ballen uit mijn broek gelachen.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je het voor me opneemt.
Dat wijf met die siliconenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topfilm Saind. Ballen uit mijn broek gelachen.
Ik hou het in gedachtenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topfilm Saind. Ballen uit mijn broek gelachen.
Ik vond het overdreven narcistische gedrag van Marky Mark geweldig.quote:
stamcafe waar ik kom zit ook elke week een pretentieuze zatte homo. Heeft het elke week over de schitterende films van de jaren 60 waar hij werkelijk geen flikker vanaf weet en marky mark. Inmiddels al 100 keer gehoord dat hij in New York was en dat hij Marky Mark billboard reclame zag voor Calvin Klein onderbroeken. Zo mooi, zo mooi.quote:
Marky Mark is Dirk Diggler?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef Adames het volgende:
ja meer een anekdote voor mezelf bedenk ik me nu, is grappiger als je hem kent
kut marky mark
Goed verhaal manquote:Op zondag 12 januari 2014 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
stamcafe waar ik kom zit ook elke week een pretentieuze zatte homo. Heeft het elke week over de schitterende films van de jaren 60 waar hij werkelijk geen flikker vanaf weet en marky mark. Inmiddels al 100 keer gehoord dat hij in New York was en dat hij Marky Mark billboard reclame zag voor Calvin Klein onderbroeken. Zo mooi, zo mooi.
Plot klinkt goedquote:Op zondag 12 januari 2014 23:33 schreef Adames het volgende:
[..]
zit nu trouwens nog een film te kijken, la grande bouffe
gaat over jouw droomweekend
kickassquote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Welke torrentsites gebruiken jullie voor jullie series en films?
Bestaat TPB nog?
tpb proxy kan nog volgens mij, maar zoek meestal met torrentz.euquote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Bestaat TPB nog?
http://kat.ph/quote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Bestaat TPB nog?
Je verwacht teveel van Ruizquote:Op zondag 12 januari 2014 23:54 schreef Doublepain het volgende:
GGMM je laatste week gaat in dat je je UI nog hebt.
Hij kraamde die onzin al uit voordat Ruiz kwam.quote:
kat en tpb als ik op de uni of bij m'n ouders benquote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Bestaat TPB nog?
Voor de winterstop al volgensmij..quote:Op zondag 12 januari 2014 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kraamde die onzin al uit voordat Ruiz kwam.
Wie van zijn aankopen zou gaan banken? Straks met WIjnaldum moet hij nog een aankoop bankenquote:
Hoezo niet thuis tpb?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:56 schreef Saind het volgende:
[..]
kat en tpb als ik op de uni of bij m'n ouders ben
://www.proxybay.e u/quote:Op zondag 12 januari 2014 23:56 schreef Saind het volgende:
[..]
kat en tpb als ik op de uni of bij m'n ouders ben
?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Achter de link of voor de link?
yify-torrentsquote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Bestaat TPB nog?
Whaha baas die naam.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Fucktimkuik zoekt alle TPB voor je op. Beste site
Opgeslagen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef JanCees het volgende:
Yify torrents voor films
Wel goede site
Ik ook hoor. Maar dat is allemaal te vinden op internet.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
Enige nadeel van mij is dat altijd ondertiteling wil![]()
haha fagquote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij zitten die soms er wel bij bij yify of hoe dat ook heet. Maar dan engelstalige.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
Zit er bijna altijd bij tegenwoordig. In Engels welteverstaanquote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ondertitel.nl zo moeilijk is het niet allemaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe kijk jij dan series en films?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb denk ik nu al 2 jaar geen torrentsite meer gebruikt
echt johquote:Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb denk ik nu al 2 jaar geen torrentsite meer gebruikt
Ik neem heel veel op van de televisie of een dvdbox die hier ligt.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij dan series en films?
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik neem heel veel op van de televisie of een dvdbox die hier ligt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |