Halve dag in het hangmatje. Beetje dartsen met de gasten. Af een toe een hoogblonde Zweedse verwennen. Niks mis mee johquote:Op maandag 13 januari 2014 10:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou me wel heerlijk lijken om daar te werkenElke dag chillen.
Mooi man. Geniet ervan ouwe pik!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Halve dag in het hangmatje. Beetje dartsen met de gasten. Af een toe een hoogblonde Zweedse verwennen. Niks mis mee joh
Zat in mijn kerstpakket, dacht laat ik eens zo'n ding proberen ipv koffie.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat kan je van tevoren toch bedenken?
Dan snap ik het nog. Beter dan wanneer je het zelf had gekochtquote:Op maandag 13 januari 2014 10:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zat in mijn kerstpakket, dacht laat ik eens zo'n ding proberen ipv koffie.
Spijt van.
Hohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohoho. Rechtzaak heb ik nooit gezegd. Maar als je het daar op wil laten aankomen, ga ik er vol voor. Pannekletser da gij loopt.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie de rechtzaak met vertrouwen tegemoet. Verder beroep ik mij op het zwijgrecht.
Gaat echt wel vervelenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou me wel heerlijk lijken om daar te werkenElke dag chillen.
Ondanks dat en je hebt ook nog de regentijdquote:Op maandag 13 januari 2014 10:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is een vakantieoord, elke week andere mensen.
Als je zo dooregaat stuur ik me man Eef H. op je af.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohoho. Rechtzaak heb ik nooit gezegd. Maar als je het daar op wil laten aankomen, ga ik er vol voor. Pannekletser da gij loopt.
Ik heb Bram M. wat zwart geld gegeven.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je zo dooregaat stuur ik me man Eef H. op je af.
Protip : Vraag om een glaasje amaretto en flikker die door je White Russianquote:Op maandag 13 januari 2014 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga weer white russians drinken in de bar.
Doei doei ik ga jullie missen dus kom snel eens op bezoek
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Protip : Vraag om een glaasje amaretto en flikker die door je White Russian
Niet weten dat dit het lekkerste is wat je ooit zal drinkenquote:
Waarom zou je uberhaupt van die wijvendrankjes willen drinken?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat dit het lekkerste is wat je ooit zal drinken
Eefquote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je zo dooregaat stuur ik me man Eef H. op je af.
White russians zijn geen wijvendrankjesquote:Op maandag 13 januari 2014 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt van die wijvendrankjes willen drinken?
Ja weinig eigenlijk. Beetje de standaard maandag perikelen. Beetje werk, beetje toeleven naar het weekend, je kent het wel.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja weinig eigenlijk. Beetje de standaard maandag perikelen. Beetje werk, beetje toeleven naar het weekend, je kent het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |