Ja, dit mag dus niet. Je hebt om 07.22 uur al gegroet, getuige deze quote.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:14 schreef Dven het volgende:
Wees gegroet, mijn voetbalgeile vrienden.
Daarna besluit je, geheel tegen de regels in, nog een keer te groeten. Getuige de eerste quote.quote:
Ik zie de rechtzaak met vertrouwen tegemoet. Verder beroep ik mij op het zwijgrecht.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, dit mag dus niet. Je hebt om 07.22 uur al gegroet, getuige deze quote.
[..]
Daarna besluit je, geheel tegen de regels in, nog een keer te groeten. Getuige de eerste quote.
Derhalve heb ik een TR moeten machen. Het spijt me zeer, maar je zult beseffen dat ik dit uiteindelijk voor jou doe.
Bedankt dat je mij niet tot je vrienden maar tot je hartsvrienden beschouwt.quote:
2003 belde.quote:
GGMM is gewoon wat rebels op het moment. Het verhaal gaat dat z'n vissen hem negeren en dat valt hem nogal zwaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Flauw, ik wilde je gewoon oprecht een goede dag toewensen.
Oh, vandaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
GGMM is gewoon wat rebels op het moment. Het verhaal gaat dat z'n vissen hem negeren en dat valt hem nogal zwaar.
Daarom. Trek het je niet aan.quote:
quote:Brands: 'afgelopen zomer interesse in Bryan Ruiz, zijn komst nu niet aan de orde'
14 december 2013
De naam van Bryan Ruiz werd vrijdagavond naar voren geschoven door Johan Derksen als kandidaat om PSV mogelijk te versterken in de winterstop. Fulham zou mogelijk bereid zijn hem te verhuren. Desgevraagd liet Marcel Brands weten dat PSV afgelopen zomer interesse had in de aanvaller, maar dat een eventuele komst van de aanvaller nu niet aan de orde is.
quote:ED: PSV geeft prioriteit aan lange termijn aankopen
6 januari 2014 , met dank aan forumlid ArneNilis
Volgens het Eindhovens Dagblad wil PSV de huidige sportieve malaise niet doorbreken met een korte termijn aankoop of het huren van spelers. Volgens de krant heeft de directie intern besloten prioriteit te geven aan het aantrekken van versterkingen voor de langere termijn.
quote:VI: PSV heeft opnieuw contact met Bryan Ruiz over mogelijke huurperiode
10 januari 2014
Volgens Voetbal International heeft PSV opnieuw contact met Bryan Ruiz over een mogelijke huurperiode. Afgelopen zomer had PSV de aanvaller ook al gepolst. Marcel Brands zou de nieuwe contacten hebben bevestigd tegenover VI. Voor Ruiz is er echter ook concrete belangstelling van Real Betis.
Een club met een visie.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:28 schreef Dven het volgende:
Ik ben toch zo'n fan van PSV hè
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen Achterhoek, maar lijkt me niet verkeerd vertoeven daar.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
He jongens ik heb het paradijs gevonden en kom nooit meer naar huis. Sorry. Voor als jullie me willen opzoeken: pandan island
En onderwater bijna nog mooierquote:Op maandag 13 januari 2014 10:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is geen Achterhoek, maar lijkt me niet verkeerd vertoeven daar.
[ afbeelding ]
Zou me wel heerlijk lijken om daar te werkenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En onderwater bijna nog mooieren cocktails voor 1.20
Oh ja ik heb mijn duikdiploma gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |