Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk scoort ie ook zoveel per minuut
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
White russians zijn geen wijvendrankjes
Wel als je er amaretto in gaat knikkeren
quote:Een White Russian is een cocktail die bestaat uit wodka, koffielikeur en room.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/White_Russian
Hallo Kapiquote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Sorry Saind, maar alles hieraan schreeuwt werkelijk gewoon 'gay'.
Afgunst/jaloezie, leuk is dat altijd.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Je gunt het 'm niet, maar een glimlachje zou ik niet kunnen onderdrukken als ie in wedstrijd 1 een spiertje verrekt
Goed, superdruk en bezig met een nieuw project. Vandaag even m'n thesisproposal afronden dus ikb en zo weer weg. En met jou?quote:
En dan druk je je nog héél genunanceerd uit.quote:
Jaloers op een provincieclubje dat 6e staat? Nee hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Afgunst/jaloezie, leuk is dat altijd.
Je bent er anders druk mee.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaloers op een provincieclubje dat 6e staat? Nee hoor
Het was dé drank van the Dude hèquote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Sorry Saind, maar alles hieraan schreeuwt werkelijk gewoon 'gay'.
Ja rustig. Weinig nieuws onder de zon eigenlijk. Gewoon een typical mondayquote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed, superdruk en bezig met een nieuw project. Vandaag even m'n thesisproposal afronden dus ikb en zo weer weg. En met jou?
Ik ben ook een héél genuanceerd persoon.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan druk je je nog héél genunanceerd uit.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook een héél genuanceerd persoon.
Nobody is perfect.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Het was dé drank van the Dude hè
En je kunt veel zeggen maar niet dat Lebowski gay is
Uh, ok..quote:Op maandag 13 januari 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als in jouw beleving een glimlachje een drukke bedoeling is, dan heb je volkomen gelijk
En met die kleine baas?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja rustig. Weinig nieuws onder de zon eigenlijk. Gewoon een typical monday
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 12:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is dat Steve Buscemi op de achtergrond?
That rug really tied the room together.quote:
Steve Buscemi.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is dat Steve Buscemi op de achtergrond?
Wait whutquote:U kunt de aankoop van uw woning volledig financieren. Dit betekent dat u, naast de kosten voor de aankoop van de woning bijvoorbeeld ook de kosten voor de notaris, de makelaar, het taxatierapport en de kosten voor een verbouwing (kwaliteitsverbetering of energiebesparende voorzieningen) kunt meefinancieren. U hoeft dus geen eigen geld in te brengen. Ook bij een nieuwe of aanvullende hypotheek voor verbouwing of renovatie kunt u in bepaalde gevallen een beroep doen op NHG.
Ik peil mannelijkheid liever niet aan de hand van drankjes. Behalve als het Jillz betreft.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt van die wijvendrankjes willen drinken?
Dit weekend verloren van een of andere pauperploeg toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Mansjester het volgende:
Allegri ontslagen, je verwacht het niet
De nummer laatst ja volgens mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit weekend verloren van een of andere pauperploeg toch?
Heeft het veel langer volgehouden dan ik ooit had gedachtquote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Mansjester het volgende:
Dan zal Seedorf wel wat eerder instromen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Mansjester het volgende:
Jup, vind ik ook. Liep echt voor geen meterquote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft het veel langer volgehouden dan ik ooit had gedacht
Matige selectie ook wel op Balotelli en El Sharaawy na.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jup, vind ik ook. Liep echt voor geen meter
Ja, die hebben echt niet goed doorgeselecteerd. Vond ik ook bij Liverpool, die hebben ook dramatisch ingekocht de laatste jarenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Matige selectie ook wel op Balotelli en El Sharaawy na.
Wel. Voor 15000 euroquote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Dven het volgende:
Vanavond een woning bezichtigen. Voor die 15.000 euro kan ik niet op m'n bek gaan
Binnen 5 jaar heb ik het er alweer uit bij een constante bezetting. Gezien de staat niet en ligging alles behalve onmogelijk. Staat nu ook te huur voor 180 euro per maand. Weet ik wel 250 van te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar heb ik het er alweer uit bij een constante bezetting. Gezien de staat niet en ligging alles behalve onmogelijk. Staat nu ook te huur voor 180 euro per maand. Weet ik wel 250 van te makenis het gemeubileerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Jep. Alleen zaken als CD-speler, printer, televisie etc. zullen er niet bij zitten.quote:
78 woning + 42 tuin. Zelfs voor hier een lage prijs, eigenaar zal wel financiele problemen hebben oid.quote:
Maar even belangrijker zaken : We zijn de partycombo vergeten.quote:
Dudequote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar even belangrijker zaken : We zijn de partycombo vergeten.
Misschien hebben we later vandaag nog een kans. Maar nu was in ieder geval de ruimte erquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was de inleiding ook vergeten.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
DudeRotterdam natuurlijk. Zie je toch?
Woonde jij niet in Overijssel ofzo? Heel oostelijk toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
DudeRotterdam natuurlijk. Zie je toch?
Meer zuidoostelijk. Regio Limburgquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Woonde jij niet in Overijssel ofzo? Heel oostelijk toch?
Gezellig man. En goedkope drank en sigaretten via hunquote:
Behoorlijk ja. Zeker omdat men al amper inkomen heeft wanneer ze opgesloten zitten. Hoest dan nog maar effe 500 euro per maand op. Weet je zeker dat ze weer blut zijn wanneer ze de gevangenis verlaten en hoogstwaarschijnlijk weer illegale zaken gaan bezigen om uberhaupt rond te kunnen komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)dag-gaan-kosten.html
wat een debiel plan
Die Teeven leeft in een totaal andere wereld joh.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een debiel plan
Die kan ik inderdaad ook niet bijster serieus nemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Teeven leeft in een totaal andere wereld joh.
Die hele politiek eigenlijk niet. 90% is totaal de weg kwijt daar in Den Haag.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kan ik inderdaad ook niet bijster serieus nemen.
Beetje de hele dag domme kamervragen stellen en idiote plannetjes verzinnen voor een bovenmodaal inkomen. Ik had de politiek in gemoetenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die hele politiek eigenlijk niet. 90% is totaal de weg kwijt daar in Den Haag.
Asterix & Obelixquote:Op maandag 13 januari 2014 13:22 schreef TwenteFC het volgende:
Weet iemand nog een paar goede films over de Romeinen of de Grieken?
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een debiel plan
Dan wordt je als ouders harder gestraft als je kind. Betwijfel sterk of dit juridisch mogelijk is trouwens. Je wordt als het ware veroordeeld terwijl je de wet niet hebt overtreden, belachelijk plan.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef Dven het volgende:
Leuk ook wanneer je kind in de gevangenis terecht komt en je effe elke maand 500 euro mag overmaken![]()
*dan je kindquote:Op maandag 13 januari 2014 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan wordt je als ouders harder gestraft als je kind. Betwijfel sterk of dit juridisch mogelijk is trouwens. Je wordt als het ware veroordeeld terwijl je de wet niet hebt overtreden, belachelijk plan.
Als ouder zijnde ben je (financieel) verantwoordelijk voor je kinderen tot, afhankelijk van de situatie, 18 of 21 jaar. Wat dat betreft is het gezien de ruimte binnen de wetgeving mogelijk. Maar daarom niet minder belachelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan wordt je als ouders harder gestraft als je kind. Betwijfel sterk of dit juridisch mogelijk is trouwens. Je wordt als het ware veroordeeld terwijl je de wet niet hebt overtreden, belachelijk plan.
Niet bij een strafbaar feit zover ik weet.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ouder zijnde ben je (financieel) verantwoordelijk voor je kinderen tot, afhankelijk van de situatie, 18 of 21 jaar.
Dat bepaal ik zelf wel, snotneus.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet bij een strafbaar feit zover ik weet.
In deze situatie is dat heel krom. Dat je als ouder de schade moet vergoeden lijkt me niet meer dan logisch, maar nu wordt je gewoon veroordeeld voor een delict wat je kind heeft gepleegd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ouder zijnde ben je (financieel) verantwoordelijk voor je kinderen tot, afhankelijk van de situatie, 18 of 21 jaar. Wat dat betreft is het gezien de ruimte binnen de wetgeving mogelijk. Maar daarom niet minder belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |