Dudequote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar even belangrijker zaken : We zijn de partycombo vergeten.
Misschien hebben we later vandaag nog een kans. Maar nu was in ieder geval de ruimte erquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was de inleiding ook vergeten.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
DudeRotterdam natuurlijk. Zie je toch?
Woonde jij niet in Overijssel ofzo? Heel oostelijk toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
DudeRotterdam natuurlijk. Zie je toch?
Meer zuidoostelijk. Regio Limburgquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Woonde jij niet in Overijssel ofzo? Heel oostelijk toch?
Gezellig man. En goedkope drank en sigaretten via hunquote:
Behoorlijk ja. Zeker omdat men al amper inkomen heeft wanneer ze opgesloten zitten. Hoest dan nog maar effe 500 euro per maand op. Weet je zeker dat ze weer blut zijn wanneer ze de gevangenis verlaten en hoogstwaarschijnlijk weer illegale zaken gaan bezigen om uberhaupt rond te kunnen komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)dag-gaan-kosten.html
wat een debiel plan
Die Teeven leeft in een totaal andere wereld joh.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een debiel plan
Die kan ik inderdaad ook niet bijster serieus nemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Teeven leeft in een totaal andere wereld joh.
Die hele politiek eigenlijk niet. 90% is totaal de weg kwijt daar in Den Haag.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kan ik inderdaad ook niet bijster serieus nemen.
Beetje de hele dag domme kamervragen stellen en idiote plannetjes verzinnen voor een bovenmodaal inkomen. Ik had de politiek in gemoetenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die hele politiek eigenlijk niet. 90% is totaal de weg kwijt daar in Den Haag.
Asterix & Obelixquote:Op maandag 13 januari 2014 13:22 schreef TwenteFC het volgende:
Weet iemand nog een paar goede films over de Romeinen of de Grieken?
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een debiel plan
Dan wordt je als ouders harder gestraft als je kind. Betwijfel sterk of dit juridisch mogelijk is trouwens. Je wordt als het ware veroordeeld terwijl je de wet niet hebt overtreden, belachelijk plan.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef Dven het volgende:
Leuk ook wanneer je kind in de gevangenis terecht komt en je effe elke maand 500 euro mag overmaken![]()
*dan je kindquote:Op maandag 13 januari 2014 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan wordt je als ouders harder gestraft als je kind. Betwijfel sterk of dit juridisch mogelijk is trouwens. Je wordt als het ware veroordeeld terwijl je de wet niet hebt overtreden, belachelijk plan.
Als ouder zijnde ben je (financieel) verantwoordelijk voor je kinderen tot, afhankelijk van de situatie, 18 of 21 jaar. Wat dat betreft is het gezien de ruimte binnen de wetgeving mogelijk. Maar daarom niet minder belachelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan wordt je als ouders harder gestraft als je kind. Betwijfel sterk of dit juridisch mogelijk is trouwens. Je wordt als het ware veroordeeld terwijl je de wet niet hebt overtreden, belachelijk plan.
Niet bij een strafbaar feit zover ik weet.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ouder zijnde ben je (financieel) verantwoordelijk voor je kinderen tot, afhankelijk van de situatie, 18 of 21 jaar.
Dat bepaal ik zelf wel, snotneus.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet bij een strafbaar feit zover ik weet.
In deze situatie is dat heel krom. Dat je als ouder de schade moet vergoeden lijkt me niet meer dan logisch, maar nu wordt je gewoon veroordeeld voor een delict wat je kind heeft gepleegd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ouder zijnde ben je (financieel) verantwoordelijk voor je kinderen tot, afhankelijk van de situatie, 18 of 21 jaar. Wat dat betreft is het gezien de ruimte binnen de wetgeving mogelijk. Maar daarom niet minder belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |