Wait whutquote:U kunt de aankoop van uw woning volledig financieren. Dit betekent dat u, naast de kosten voor de aankoop van de woning bijvoorbeeld ook de kosten voor de notaris, de makelaar, het taxatierapport en de kosten voor een verbouwing (kwaliteitsverbetering of energiebesparende voorzieningen) kunt meefinancieren. U hoeft dus geen eigen geld in te brengen. Ook bij een nieuwe of aanvullende hypotheek voor verbouwing of renovatie kunt u in bepaalde gevallen een beroep doen op NHG.
Ik peil mannelijkheid liever niet aan de hand van drankjes. Behalve als het Jillz betreft.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt van die wijvendrankjes willen drinken?
Dit weekend verloren van een of andere pauperploeg toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Mansjester het volgende:
Allegri ontslagen, je verwacht het niet
De nummer laatst ja volgens mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit weekend verloren van een of andere pauperploeg toch?
Heeft het veel langer volgehouden dan ik ooit had gedachtquote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Mansjester het volgende:
Dan zal Seedorf wel wat eerder instromen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Mansjester het volgende:
Jup, vind ik ook. Liep echt voor geen meterquote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft het veel langer volgehouden dan ik ooit had gedacht
Matige selectie ook wel op Balotelli en El Sharaawy na.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jup, vind ik ook. Liep echt voor geen meter
Ja, die hebben echt niet goed doorgeselecteerd. Vond ik ook bij Liverpool, die hebben ook dramatisch ingekocht de laatste jarenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Matige selectie ook wel op Balotelli en El Sharaawy na.
Wel. Voor 15000 euroquote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Dven het volgende:
Vanavond een woning bezichtigen. Voor die 15.000 euro kan ik niet op m'n bek gaan
Binnen 5 jaar heb ik het er alweer uit bij een constante bezetting. Gezien de staat niet en ligging alles behalve onmogelijk. Staat nu ook te huur voor 180 euro per maand. Weet ik wel 250 van te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar heb ik het er alweer uit bij een constante bezetting. Gezien de staat niet en ligging alles behalve onmogelijk. Staat nu ook te huur voor 180 euro per maand. Weet ik wel 250 van te makenis het gemeubileerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Jep. Alleen zaken als CD-speler, printer, televisie etc. zullen er niet bij zitten.quote:
78 woning + 42 tuin. Zelfs voor hier een lage prijs, eigenaar zal wel financiele problemen hebben oid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |