Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk scoort ie ook zoveel per minuut
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
White russians zijn geen wijvendrankjes
Wel als je er amaretto in gaat knikkeren
quote:Een White Russian is een cocktail die bestaat uit wodka, koffielikeur en room.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/White_Russian
Hallo Kapiquote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Sorry Saind, maar alles hieraan schreeuwt werkelijk gewoon 'gay'.
Afgunst/jaloezie, leuk is dat altijd.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Je gunt het 'm niet, maar een glimlachje zou ik niet kunnen onderdrukken als ie in wedstrijd 1 een spiertje verrekt
Goed, superdruk en bezig met een nieuw project. Vandaag even m'n thesisproposal afronden dus ikb en zo weer weg. En met jou?quote:
En dan druk je je nog héél genunanceerd uit.quote:
Jaloers op een provincieclubje dat 6e staat? Nee hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Afgunst/jaloezie, leuk is dat altijd.
Je bent er anders druk mee.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaloers op een provincieclubje dat 6e staat? Nee hoor
Het was dé drank van the Dude hèquote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Sorry Saind, maar alles hieraan schreeuwt werkelijk gewoon 'gay'.
Ja rustig. Weinig nieuws onder de zon eigenlijk. Gewoon een typical mondayquote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed, superdruk en bezig met een nieuw project. Vandaag even m'n thesisproposal afronden dus ikb en zo weer weg. En met jou?
Ik ben ook een héél genuanceerd persoon.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan druk je je nog héél genunanceerd uit.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook een héél genuanceerd persoon.
Nobody is perfect.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Het was dé drank van the Dude hè
En je kunt veel zeggen maar niet dat Lebowski gay is
Uh, ok..quote:Op maandag 13 januari 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als in jouw beleving een glimlachje een drukke bedoeling is, dan heb je volkomen gelijk
En met die kleine baas?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja rustig. Weinig nieuws onder de zon eigenlijk. Gewoon een typical monday
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 12:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is dat Steve Buscemi op de achtergrond?
That rug really tied the room together.quote:
Steve Buscemi.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is dat Steve Buscemi op de achtergrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |