Conservatisme is noodzakelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
VVD wordt de conservatieve partij van Nederland, heeft verder niets met politieke visie te maken.
quote:
Niks daarvan. Verandering is goed.quote:
Integendeel. Juist de meest liberale mensen zijn het sociaalst.quote:
Moesten eruit ivm slaapproblemen. Wel wat meer dan alleen keelpijn en 6 kilo kwijt. Nog erg slecht kunnen eten, veel pijnstillers en slecht slapen. Maar het gaat iedere dag een beetje beter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alleen keelpijn? Wat hoop je er mee te bereiken?
Bedankt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank je. Ga jij nou maar aan je toekomst denken; ik heb ook veel goede jaren gehad dankzij een prima opleiding en leuk werk. Doen!
Ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niks daarvan. Verandering is goed.
En ook dankzij jullie hèquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik zal mijn best doen! Gelukkig dat je nog fijne afleiding hebt dankzij Netflix!
Dat is niet mijn conservatisme nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Conservatisme is niet met tokkies tegen elke kritische blik of nuance fulmineren toch?
libertariër is wat anders dan eenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Integendeel. Juist de meest liberale mensen zijn het sociaalst.
6 kilo kwijt lijkt me een gunstige bijkomstigheid. Was het wegens snurken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Moesten eruit ivm slaapproblemen. Wel wat meer dan alleen keelpijn en 6 kilo kwijt. Nog erg slecht kunnen eten, veel pijnstillers en slecht slapen. Maar het gaat iedere dag een beetje beter.
Libertariers hebben echter niets met liberalisme te maken. Integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Integendeel. Juist de meest liberale mensen zijn het sociaalst.
Apneu inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
6 kilo kwijt lijkt me een gunstige bijkomstigheid. Was het wegens snurken?
Het is de klassieke-liberaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
libertariër is wat anders dan een
liberaal
De fundamentalistische liberaal, zelfs.quote:
Toch wel. Het is het klassiek-liberalisme.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Libertariers hebben echter niets met liberalisme te maken. Integendeel zelfs.
Al-Qaeda is volgens die visie de klassieke moslim.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Toch wel. Het is het klassiek-liberalisme.
Al die fundi's zijn vergelijkbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klinkt als 'de ware moslim'
inb4 duke
Protest afgewezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
ik protesteer tegen het gebruik van het woord 'tokkies' tokkies bestaan niet, het is een discriminerende term.
We zullen ze voortaan als "rokers" bestempelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
ik protesteer tegen het gebruik van het woord 'tokkies' tokkies bestaan niet, het is een discriminerende term.
Neuh, die beledig je daar diep mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Toch wel. Het is het klassiek-liberalisme.
Godverguido.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klinkt als 'de ware moslim'
inb4 duke
Rokers bestaan niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
We zullen ze voortaan als "rokers" bestempelen.
Mwah, dat kan best genuanceerd worden. Populisme trekt enkel veel aandacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Helaas gaat het wel vaak zo. Misschien alleen in Engeland en Duitsland niet.
Wie wil je als nieuwe rechter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ik dien een verzoek tot het wraken van de rechter in.
Ja, sucks. Kan best gevaarlijk zijn. Ik had geen zin heel mijn leven aan een apparaat te liggen dus heb voor de operatie gekozen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wel klote. Heb een collega die er bijna arbeidsongeschikt door is geraakt.
Wat weet je toch eigenlijk weinig http://nl.wikipedia.org/wiki/Klassiek-liberalismequote:
Als je het hiermee op kan lossen mag je blij zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, sucks. Kan best gevaarlijk zijn. Ik had geen zin heel mijn leven aan een apparaat te liggen dus heb voor de operatie gekozen.
Hij heeft niet voor niets de prijs van slechtste discussievoerder.quote:
Niet alle libertariers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef arjan1112 het volgende:
Nou klassiek liberalen zijn voor een nachtwakerstaat...
een overheid die voor wegen, politie , leger en dergelijke zorgt..
libertariers willen bovenstaande ook privatiseren, toch een aanzienlijk verschil
Binnen het libertarisme heb je ook gradaties.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef arjan1112 het volgende:
Nou klassiek liberalen zijn voor een nachtwakerstaat...
een overheid die voor wegen, politie , leger en dergelijke zorgt..
libertariers willen bovenstaande ook privatiseren, toch een aanzienlijk verschil
Poeh, hè. Inhoudelijk sterk hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niets de prijs van slechtste discussievoerder.
Of een ambtenaar en een werkende.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van afstand is het verschil tussen een marxist en een leninist wellicht ook klein.
Het neo-liberalisme zie ik meer als de trend van het blind volgen van de markt. Daar vallen meerdere stromingen onder.quote:
De wereld overnemen.quote:
Dat is het juist niet. Het is meer privatiseren zonder een grammetje controle over te geven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het neo-liberalisme zie ik meer als de trend van het blind volgen van de markt. Daar vallen meerdere stromingen onder.
Vandaar dat waht de neo-liberale maarschalk ook in oorlogstenue is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heeft weinig meer met liberalisme te maken.
Scherp.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vandaar dat waht de neo-liberale maarschalk ook in oorlogstenue is.
In welk opzichtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef GSbrder het volgende:
De term 'neoliberalisme' komt meer overeen met de visie van D66 dan de VVD.
Definties zijn pas pure bagger.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef waht het volgende:
Labels zijn sowieso bagger zonder definitie.
Definieer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Definties zijn pas pure bagger.
conclusie: alles is bagger.
schuldige: waht
Wij doen wel normaal. De vraag moet zijn: wat ben jij aan het doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef robin007bond het volgende:
Kunnen jullie een beetje normaal doen? Stelletje poepie scheetzakken.
[ afbeelding ]
Niet echt iets bijzonders. Ik wil de dag nog zo lang mogelijk laten duren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij doen wel normaal. De vraag moet zijn: wat ben jij aan het doen.
Met een whoopie cushion.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders. Ik wil de dag nog zo lang mogelijk laten duren.
Zeg dat wel. Wat een agressieve bejaarden. Hebben ze het altijd over werkverschaffing voor boefjes, maar deze mensen zouden ook wel bij wat meer activiteit gebaat zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nog nooit zo een rare aflevering gezien, wat een mensen.
Werd iemands recht van overpad geschonden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nog nooit zo een rare aflevering gezien, wat een mensen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef remlof het volgende:
Het was gezellig met Vs in onze tokkiestamkroeg.
Geen halve maatregelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef arjan1112 het volgende:
Er was een hek met een dranger erop geplaatst, daar waren de buren het niet mee eens, moest genocide komen enz
Mooi.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef remlof het volgende:
Het was gezellig met Vs in onze tokkiestamkroeg.
"The Amazing Racist" stukjes passen wel bij hem.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij die term aan 3-voud denken?
Duussss....quote:
Die stukjes waren wel grof, sommigen gingen echt te ver.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Duussss....
Maar wel leerzaam in de comments. "Slaves were offered to move back to Africa after slavery was abolished. They even established Liberia for them. If their ancestors chose to stay here, That was their choice." Heb het opgezocht op Wikipedia en het is nog waar ook.
Haïti ook al niet, wat een pech.quote:
Dat kan ook wel eens in het museum.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
Zometeen de Rijdende Rechter. Maar weer eens proberen.
Nee, oude Portugese kolonie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef arjan1112 het volgende:
Was Angola ook door amerikaanse slaven gesticht ?
Sindsdien stomen ze geruisloos door.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef Igen het volgende:
Angola is toch alleen succesvol in de zin van dat ze eindelijk geen burgeroorlog meer hebben?
En wel olie geloof ik. Grote groeicijfers in elk geval.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef Igen het volgende:
Angola is toch alleen succesvol in de zin van dat ze eindelijk geen burgeroorlog meer hebben?
Gigantisch veel grondstoffen, that's all.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wel olie geloof ik. Grote groeicijfers in elk geval.
Net als Groningen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gigantisch veel grondstoffen, that's all.
Ze hebben er 27 jaar burgeroorlog gehad en het hele land lag totaal in puin, dan zijn grote groeicijfers door wederopbouw niet zo gek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wel olie geloof ik. Grote groeicijfers in elk geval.
Microsoft en Apple ook.quote:
Als we nu alle joden naar Madagaskar hadden gestuurd, zoals de nazi's van plan waren, hadden we nu niet die teringzooi in het Midden-Oosten gehad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Duussss....
Maar wel leerzaam in de comments. "Slaves were offered to move back to Africa after slavery was abolished. They even established Liberia for them. If their ancestors chose to stay here, That was their choice." Heb het opgezocht op Wikipedia en het is nog waar ook.
Luanda is wel de duurste stad ter wereld. Verschil tussen arm en rijk is gigantisch. Veiligheid is ook niet alles, AIDS zal wel flink huishouden...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze hebben er 27 jaar burgeroorlog gehad en het hele land lag totaal in puin, dan zijn grote groeicijfers door wederopbouw niet zo gek.
Maar ik heb eens wat plaatjes zitten kijken en zo te zien doen ze bij de wederopbouw zeker geen half werk.
Het is ook gewoon een strenge dictatuur, dacht ik. Alleen hebben ze het 'voordeel' dat ze vanaf nul alles naar hedendaagse standaarden kunnen aanleggen ipv. voort te modderen met vergane glorie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Luanda is wel de duurste stad ter wereld. Verschil tussen arm en rijk is gigantisch. Veiligheid is ook niet alles, AIDS zal wel flink huishouden...
Ja, ze hebben veel olie (logisch; de overkant van Brazilië) en ertsen enzo. Maar het management is nou niet zoveel beter dan andere subSahara-landen.
De bovenste knoopjes van de gemeentesecretaresse?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:52 schreef Friek_ het volgende:
Hallo, daar ben ik weer. Ik had wat losgemaakt bij de nieuwjaarsborrel.
Nogal gemixt, net al bij de rest van de mensen. Mensen zijn het echt onderling oneens wat te vinden erover.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De bovenste knoopjes van de gemeentesecretaresse?
Ik hoorde dat jij een nieuw filosofisch stuk had geschreven. Hoe werd het ontvangen daar?
Heb je een linkje? Heb wel weer es behoefte aan wat inhoud.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nogal gemixt, net al bij de rest van de mensen. Mensen zijn het echt onderling oneens wat te vinden erover.
De eerste generatie die het slechter treft dan hun ouders, dat is me ook nogal wat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nogal gemixt, net al bij de rest van de mensen. Mensen zijn het echt onderling oneens wat te vinden erover.
Dat is dus niet zo. De hoeveelheid keuzes en vrijheid van keuze en bereikbaarheid van zaken is zo enorm toegenomen, veel meer dan onze ouders.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
De eerste generatie die het slechter treft dan hun ouders, dat is me ook nogal wat.
Ja, maar onze ouders wisten wat er van ze verwacht werd en als ze daar aan voldeden werden ze meestal gelukkig, tenminste naar hun maatstaven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. De hoeveelheid keuzes en vrijheid van keuze en bereikbaarheid van zaken is zo enorm toegenomen, veel meer dan onze ouders.
Die verwachtingen werden natuurlijk vooral geschapen door hun ouders. Wij, als X-generatie, missen die structuur. Niet iedereen kan daarmee omgaan, maar het biedt enorme mogelijkheden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar onze ouders wisten wat er van ze verwacht werd en als ze daar aan voldeden werden ze meestal gelukkig, tenminste naar hun maatstaven.
Ik zou nooit tegen iemands zin namen of persoonlijke data publiceren.quote:
Ik ben net niet van de generatie waar Friek_ over schrijft, of net wel. In ieder geval weet ik nog hoe de wereld er uit zag zonder internet en mobiele telefoon.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die verwachtingen werden natuurlijk vooral geschapen door hun ouders. Wij, als X-generatie, missen die structuur. Niet iedereen kan daarmee omgaan, maar het biedt enorme mogelijkheden.
Ja, ik ook. Dingen opzoeken in de bieb enzo. Maar die comfort zone (her)ken ik wel heel goed, bij mezelf en bij vrienden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben net niet van de generatie waar Friek_ over schrijft, of net wel. In ieder geval weet ik nog hoe de wereld er uit zag zonder internet en mobiele telefoon.
Kom je naar de meet Friek_?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:10 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen we het weer over vrouwen en bier hebben?
1979, een dag voor de Iraanse "revolutie".quote:
Zonder 50plus cursusquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik kon pas op m'n 25e op internet met m'n 14K4 modem
Die beesten heersten over de wereldzeeën van zo'n 550 tot 300 miljoen jaar geleden; trilobieten. Een soort mariene reuzenpissenbedden zeg maar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:20 schreef Webschip het volgende:
Wat is dat voor een eng beest, El_Matador?
Tof, truste!quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker.
Nu tijd om te slapen. Gegroet.
Fawaka?quote:
Ja, anders was ie nog hoger.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Goedemorgen.
Tijd voor een plaatje...
[ afbeelding ]
Gelukkig wordt er bezuinigd.
Lastenverhoging, geen bezuiniging.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Goedemorgen.
Tijd voor een plaatje...
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Goedemorgen.
Tijd voor een plaatje...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik kon pas op m'n 25e op internet met m'n 14K4 modem
Wie stelt die lijstjes eigenlijk samen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:23 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)den-ter-wereld.dhtml
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wie stelt die lijstjes eigenlijk samen?
Volgens pietverdriet past dit goed in de definitie van bezuinigen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Goedemorgen.
Tijd voor een plaatje...
[ afbeelding ]
PGGM steunt wel vaker terroristen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:32 schreef De_Guidance het volgende:
De Nederlandse pensioenverzekeraar PGGM stopt met beleggingen in vijf Israëlische banken omdat deze de bouw van Israëlische nederzettingen in de bezette Palestijnse gebieden op de Westelijke Jordaanoever financieren.
Het valt ook allemaal wel mee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens pietverdriet past dit goed in de definitie van bezuinigen.
Ah, dat dacht ik al met die balkjes op de achtergrond.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het valt ook allemaal wel mee.
[ afbeelding ]
Panisch doen over absolute bedragen is wel aardig, maar niet zo relevant.
Rough Guides.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:23 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)den-ter-wereld.dhtml
Neoliberaal is een nieuwe liberale stroming, anders dan klassiek-liberaal of conservatief. Een beetje New Deal dus en niet, zoals bijvoorbeeld bij de neonazi's, een wederopstanding aanduidend.quote:
Sluit je nu aan bij de groeiende groep individualisten!quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Een beetje lafjes niet je eigen stroming bedenken, maar het opnieuw doen.
Bedankt, maar dit is geen logische verklaring van jouw stelling. Het feit dat het beide nieuw is zie ik als totaal irrelevante overeenkomst.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neoliberaal is een nieuwe liberale stroming, anders dan klassiek-liberaal of conservatief. Een beetje New Deal dus en niet, zoals bijvoorbeeld bij de neonazi's, een wederopstanding aanduidend.
Netjes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:32 schreef De_Guidance het volgende:
De Nederlandse pensioenverzekeraar PGGM stopt met beleggingen in vijf Israëlische banken omdat deze de bouw van Israëlische nederzettingen in de bezette Palestijnse gebieden op de Westelijke Jordaanoever financieren.
Daarom staat bij heel veel mensen de hypotheek 'onder water'.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het valt ook allemaal wel mee.
[ afbeelding ]
Panisch doen over absolute bedragen is wel aardig, maar niet zo relevant.
In de Randstad leven we sowieso onder water.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daarom staat bij heel veel mensen de hypotheek 'onder water'.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In de Randstad leven we sowieso onder water.
Wat heeft dat er precies mee van doen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daarom staat bij heel veel mensen de hypotheek 'onder water'.
Brugge overleeftquote:
Dit. Panisch doen over absolute bedragen is wel aardig, maar niet zo relevant.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat heeft dat er precies mee van doen?
Een hypotheek die onder water staat betekent gewoon dat men een hypotheek heeft die hoger is dan de waarde van het huis waarvoor de hypotheek is genomen. Op zich hoeft dat niet zo heel veel uit te maken, tenzij je het weer wilt verkopen. Men heeft in Nederland altijd met het idee geleefd dat huizenprijzen nooit zouden dalen en bovendien nog eens een flinke bubbel laten ontstaan, niet in de laatste plaats door verkapte overheidssubsidie. Daar heeft men bovendien ook altijd hypotheken op afgesloten. Nederland was een van de weinige landen waar hypotheken bij aanvang eigenlijk altijd gelijk onder water stonden. Men leende de kosten koper en wat onderhoud er gewoon doodleuk bij.
Op zich allemaal geen ramp, zolang je de rente en aflossing maar kunt blijven ophoesten.
Die is niet heel nauwkeurig hè. Het centrum van Amsterdam ligt bijv. ook boven zeeniveau. En je zou ook ergens het uiteinde van de Hondsrug als uitsteeksel richting Groningen moeten zien, wat niet het geval is.quote:
Deze beter?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Die is niet heel nauwkeurig hè. Het centrum van Amsterdam ligt bijv. ook boven zeeniveau. En je zou ook ergens het uiteinde van de Hondsrug als uitsteeksel richting Groningen moeten zien, wat niet het geval is.
Mara goed, details...
Mijn huis ligt op 25 meter boven NAP, dus ik maak we weinig zorgenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is al wat gunstigeren. Maar alsnog rond NAP hier in de buurt.
Mijn poezen hebben geen zwemvliezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:14 schreef Webschip het volgende:
Voor de vissen is het weer gunstig om beneden NAP te zijn.
En poezen hebben al zo'n hekel aan water...quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn poezen hebben geen zwemvliezen.
Ik moet een drijvende kattenbak gaan bouwen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
En poezen hebben al zo'n hekel aan water...
tip:quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Jutezak, baksteen. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat zielig. Dat beest kan bijna niet meer lopen onder haar gewicht, en je ziet haar bang kijken in het water.quote:
Dan kan je beter een soort ark van Noach bouwen ,dan kan je er zelf ook in.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet een drijvende kattenbak gaan bouwen.
In eerste instantie, daarna probeert ze best rustig trappelend het trapje 't zwembad uit te vindenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat zielig. Dat beest kan bijna niet meer lopen onder haar gewicht, en je ziet haar bang kijken in het water.
Mensen doen rare dingen met dieren.
Ik kraak wel een woonboot.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:21 schreef Webschip het volgende:
Dan kan je beter een soort ark van Noach bouwen ,dan kan je er zelf ook in.
Ze heeft ook weinig keus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:21 schreef Perrin het volgende:
In eerste instantie, daarna probeert ze best rustig trappelend het trapje 't zwembad uit te vinden
Paniek was een optie..quote:
Waarom heb je zo'n hekel aan katten eigenlijk?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen dank, daarnaast zijn zeeleeuwen ook veel toffer dan huiskatten.
Dat is weer eens wat anders dan een cat lady.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen dank, daarnaast zijn zeeleeuwen ook veel toffer dan huiskatten.
Ze stinken en zijn funest voor het beetje natuurlijke leven wat nog over is in woonwijken. Er zou een hele fikse belasting op geheven moeten worden. Minimaal 1.500 ¤/kat/jaar om mee te beginnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hekel aan katten eigenlijk?
Afgezet, want ik vind ze niet allemaal leuk (kleine kinderen en katten).quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:26 schreef Perrin het volgende:
Deze dan om het goed te maken, voor ik weer met bepaalde markante historische personen wordt vergeleken.
(wel mute zetten)
* Perrin geeft op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Afgezet, want ik vind ze niet allemaal leuk (kleine kinderen en katten).
Katten stinken niet hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze stinken en zijn funest voor het beetje natuurlijke leven wat nog over is in woonwijken. Er zou een hele fikse belasting op geheven moeten worden. Minimaal 1.500 ¤/kat/jaar om mee te beginnen.
Ik heb 3-voud ook een dm gestuurd maar krijg geen antwoord.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:30 schreef 99.999 het volgende:
Koos, heb je m'n DM wel ontvangen? Zo niet stuur dan nog even een PM.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze stinken en zijn funest voor het beetje natuurlijke leven wat nog over is in woonwijken. Er zou een hele fikse belasting op geheven moeten worden. Minimaal 1.500 ¤/kat/jaar om mee te beginnen.
quote:
De gemiddelde hond is niet zo van het voor z'n plezier afmaken van jonge vogeltjes.quote:Maar waarom specifiek katten? Honden geven meer overlast hoor.
Een kat is zeer hygiënisch.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]!!!! Als ze netjes zijn schoongemaakt, geprepareerd en opgezet misschien.
[..]
De gemiddelde hond is niet zo van het voor z'n plezier afmaken van jonge vogeltjes.
Ben je gek ? Zonder katten word je overspoeld door ongedierte als muizenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch stinken ze een uur in de wind.quote:
Wi heeft er geen hekel aan nutteloos ongedierte?quote:En heb je hond nooit een mol zien vangen?
Het zijn roofdieren
Maar wat mij zo intrigeert, waarom die haat tegen die beesten? Ben je ooit gekrabd door een kat?
Zo is dat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Katten zijn fucking bazen die schijt hebben aan alles en iedereen. Helemaal zen, en die "you've got to be kidding me?!"-blik waar ze je de hele tijd mee aankijken is omdat zij het hele universum, het leven, en alles daaromheen, al lang snappen.
Juist. Zo is m'n Pixel ook. Dot daarentegen is een beetje dommig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Katten zijn fucking bazen die schijt hebben aan alles en iedereen. Helemaal zen, en die "you've got to be kidding me?!"-blik waar ze je de hele tijd mee aankijken is omdat zij het hele universum, het leven, en alles daaromheen, al lang snappen.
Ze stinken echt niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch stinken ze een uur in de wind.
[..]
Wi heeft er geen hekel aan nutteloos ongedierte?
Ze hebben iets van het mystieke.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vind het heerlijk. Ik deel mijn huis met trotse, eigengereide personages. Zijn gaan hun weg, ik de mijne. Af en toe ontmoeten we elkaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:10 schreef De_Guidance het volgende:
Katten zijn wel mooi om te zien
maar ben geen fan van hun gedrag.
quote:
Aha, een jonge merel of mees is ongedierte?quote:Een kat is juist geen ongedierte, die ruimt ze juist op.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Ik deel mijn huis met trotse, eigengereide personages. Zijn gaan hun weg, ik de mijne. Af en toe ontmoeten we elkaar.
Is een kwestie van smaak hoor. We houden ook allemaal van andere types mensen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:14 schreef De_Guidance het volgende:
Zo klinkt het wel leuk natuurlijk.
Of jij hebt viezigheid in je neus waardoor je ruiktquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:13 schreef 99.999 het volgende:
[..], laat je neus eens doorspuiten.
[..]
Aha, een jonge merel of mees is ongedierte?
De Egyptenaren wisten dit allang.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze hebben iets van het mystieke.
Volgens mij voelen ze werkelijk alles aan en het soms lijkt dat ze wetenschap van de toekomst hebben.
Die waren en zijn verre van dom.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Egyptenaren wisten dit allang.
Zo is het met katten ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel leuk natuurlijk.
uiteraard, spontaan iets in mijn neus zodra ik een huis binnenkom waar men katten houdt. Echt volkomen logischquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Of jij hebt viezigheid in je neus waardoor je ruikt![]()
Echt een kat stinkt niet.
De katten in een Nederlandse woonwijk vreten meer vogeltjes dan muizen hoorquote:Muizen worden meestal toch echt als ongedierte gezien.
Maaruh: eet jij vlees?
Pixel wacht me altijd wel op als ik thuis kom. En als ik m'n jas aantrek om weg te gaan gaat ze vaak tegen me op staan en slaat haar voorpootjes om me heen, serieus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Ik deel mijn huis met trotse, eigengereide personages. Zijn gaan hun weg, ik de mijne. Af en toe ontmoeten we elkaar.
Natuurlijk kennen de meeste katten wel affectie. Maar je kunt ze niet commanderen of dwingen zoals een hond; ze doen iets omdat ze het willen, niet omdat het moet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:18 schreef remlof het volgende:
Pixel wacht me altijd wel op als ik thuis kom. En als ik m'n jas aantrek om weg te gaan gaat ze vaak tegen me op staan en slaat haar voorpootjes om me heen, serieus.
Mooi tochquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:18 schreef Pokkelmans het volgende:
De kat van m'n ouders is wel een plakkert. Altijd als ik daar ben word ik op de voet gevolgd door een harig bolletje. Als ik bij een stoel of bank sta, gaat ze miepen totdat ik ga zitten, en dan positioneert ze zich bovenop mijn borstkas om me afkeurend aan te kijken, op een centimeter of 5 van mijn gezicht. Ze gaat ook mee op kleine wandelingetjes en als ze bovenop de kast is geklommen en er niet meer af durft, ga ik gebukt tegen de kast staan en klimt ze op mijn rug waarna ik haar als menselijk liftplatform naar de grond laat zakken![]()
En ze ruikt altijd naar de buitenlucht. Laatst was ik er rond de kerstdagen, en toen rook ze naar open haard. Kennelijk was ze die Chinezen net te vlug af
Maar je kent toch wel het verschijnsel self-fulfilling prophecy?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
uiteraard, spontaan iets in mijn neus zodra ik een huis binnenkom waar men katten houdt. Echt volkomen logisch. Of stinkt dat ongedierte toch echt?
Als je dat bezwaarlijk vindt, dan doe je een belletje om de poes.quote:[..]
De katten in een Nederlandse woonwijk vreten meer vogeltjes dan muizen hoor.
Ik zie de tegenstrijdigheid niet in hoor.quote:En dat laatste is helemaal een geweldige combinatie, mensen die vegetarisch zijn maar wel huisdieren hebben
Ja, honden houden van het pleasen van hun baasjes (hoewel je daar ook verdomd eigenwijze exemplaren van hebt natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi tochMaar ook uit jouw verhaal spreekt die bewondering, dat gevleid zijn dat deze kat dat doet. Terwijl we het van honden doodnormaal vinden.
Hèhè.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, honden houden van het pleasen van hun baasjes (hoewel je daar ook verdomd eigenwijze exemplaren van hebt natuurlijk). Als een kat je afkeurend aankijkt weet je dat het oprechte afkeuring is
Dus ook al weet je op voorhand niet of er katten zijn, toch ruik je dat? Maak dat de kat wijs.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar je kent toch wel het verschijnsel self-fulfilling prophecy?
Als jij maar inprent dat je een kat ruikt, dan ruik je ook een kat. Ruiken doe je namelijk met de hersenen, althans interpreteren.
[..]
Gewoon flink belasten, dat is een betere preventie.quote:Als je dat bezwaarlijk vindt, dan doe je een belletje om de poes.
[..]
Uiteraard. En wanneer ze vlees eten is het al helemaal absurd.quote:Ik zie de tegenstrijdigheid niet in hoor.
Is het houden van een huisdier een vorm van dierenmishandeling dan?
Dat klopt, maar als je ze een beetje kent weet je wel wat ze wel en niet willen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk kennen de meeste katten wel affectie. Maar je kunt ze niet commanderen of dwingen zoals een hond; ze doen iets omdat ze het willen, niet omdat het moet.
Oh jazeker. Die moeite moet je dan wel nemen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:30 schreef remlof het volgende:
Dat klopt, maar als je ze een beetje kent weet je wel wat ze wel en niet willen.
Is er iets gebeurd?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:31 schreef De_Guidance het volgende:
Hier lopen drie heren van mijn leeftijd rond met een camera en een WNL microfoon.
Die vind ik altijd zo waardeloos. Kan mij het nou schelen wat Piet en Mien ergens van vinden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, random straatinterviews vermoed ik
Horrorwinter des doods.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:40 schreef Modus het volgende:
Horrorwinter 2014. Ga alleen naar buiten als het écht niet anders kan.
Met je global warming.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:38 schreef De_Guidance het volgende:
De winter komt er (waarschijnlijk) aan mensen!
[ afbeelding ]
Wij bedrijven de liefdequote:Op woensdag 8 januari 2014 12:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jullie zijn nu ouders, die hebben geen seks.
Die zijn iets vergeten te administrerenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:52 schreef betyar het volgende:
Vraagt de administratie op het werk van mijn vrouw of ze geen vakantie heeft gehad in 2013............
Zou hetquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zijn iets vergeten te administreren
De liberale stroming waaruit de VVD is ontstaan is van de klassieke variant.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bedankt, maar dit is geen logische verklaring van jouw stelling. Het feit dat het beide nieuw is zie ik als totaal irrelevante overeenkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |