Duussss....quote:
Die stukjes waren wel grof, sommigen gingen echt te ver.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Duussss....
Maar wel leerzaam in de comments. "Slaves were offered to move back to Africa after slavery was abolished. They even established Liberia for them. If their ancestors chose to stay here, That was their choice." Heb het opgezocht op Wikipedia en het is nog waar ook.
Haïti ook al niet, wat een pech.quote:
Dat kan ook wel eens in het museum.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
Zometeen de Rijdende Rechter. Maar weer eens proberen.
Nee, oude Portugese kolonie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef arjan1112 het volgende:
Was Angola ook door amerikaanse slaven gesticht ?
Sindsdien stomen ze geruisloos door.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef Igen het volgende:
Angola is toch alleen succesvol in de zin van dat ze eindelijk geen burgeroorlog meer hebben?
En wel olie geloof ik. Grote groeicijfers in elk geval.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef Igen het volgende:
Angola is toch alleen succesvol in de zin van dat ze eindelijk geen burgeroorlog meer hebben?
Gigantisch veel grondstoffen, that's all.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wel olie geloof ik. Grote groeicijfers in elk geval.
Net als Groningen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gigantisch veel grondstoffen, that's all.
Ze hebben er 27 jaar burgeroorlog gehad en het hele land lag totaal in puin, dan zijn grote groeicijfers door wederopbouw niet zo gek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wel olie geloof ik. Grote groeicijfers in elk geval.
Microsoft en Apple ook.quote:
Als we nu alle joden naar Madagaskar hadden gestuurd, zoals de nazi's van plan waren, hadden we nu niet die teringzooi in het Midden-Oosten gehad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Duussss....
Maar wel leerzaam in de comments. "Slaves were offered to move back to Africa after slavery was abolished. They even established Liberia for them. If their ancestors chose to stay here, That was their choice." Heb het opgezocht op Wikipedia en het is nog waar ook.
Luanda is wel de duurste stad ter wereld. Verschil tussen arm en rijk is gigantisch. Veiligheid is ook niet alles, AIDS zal wel flink huishouden...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze hebben er 27 jaar burgeroorlog gehad en het hele land lag totaal in puin, dan zijn grote groeicijfers door wederopbouw niet zo gek.
Maar ik heb eens wat plaatjes zitten kijken en zo te zien doen ze bij de wederopbouw zeker geen half werk.
Het is ook gewoon een strenge dictatuur, dacht ik. Alleen hebben ze het 'voordeel' dat ze vanaf nul alles naar hedendaagse standaarden kunnen aanleggen ipv. voort te modderen met vergane glorie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Luanda is wel de duurste stad ter wereld. Verschil tussen arm en rijk is gigantisch. Veiligheid is ook niet alles, AIDS zal wel flink huishouden...
Ja, ze hebben veel olie (logisch; de overkant van Brazilië) en ertsen enzo. Maar het management is nou niet zoveel beter dan andere subSahara-landen.
De bovenste knoopjes van de gemeentesecretaresse?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:52 schreef Friek_ het volgende:
Hallo, daar ben ik weer. Ik had wat losgemaakt bij de nieuwjaarsborrel.
Nogal gemixt, net al bij de rest van de mensen. Mensen zijn het echt onderling oneens wat te vinden erover.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De bovenste knoopjes van de gemeentesecretaresse?
Ik hoorde dat jij een nieuw filosofisch stuk had geschreven. Hoe werd het ontvangen daar?
Heb je een linkje? Heb wel weer es behoefte aan wat inhoud.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nogal gemixt, net al bij de rest van de mensen. Mensen zijn het echt onderling oneens wat te vinden erover.
De eerste generatie die het slechter treft dan hun ouders, dat is me ook nogal wat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nogal gemixt, net al bij de rest van de mensen. Mensen zijn het echt onderling oneens wat te vinden erover.
Dat is dus niet zo. De hoeveelheid keuzes en vrijheid van keuze en bereikbaarheid van zaken is zo enorm toegenomen, veel meer dan onze ouders.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
De eerste generatie die het slechter treft dan hun ouders, dat is me ook nogal wat.
Ja, maar onze ouders wisten wat er van ze verwacht werd en als ze daar aan voldeden werden ze meestal gelukkig, tenminste naar hun maatstaven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. De hoeveelheid keuzes en vrijheid van keuze en bereikbaarheid van zaken is zo enorm toegenomen, veel meer dan onze ouders.
Die verwachtingen werden natuurlijk vooral geschapen door hun ouders. Wij, als X-generatie, missen die structuur. Niet iedereen kan daarmee omgaan, maar het biedt enorme mogelijkheden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar onze ouders wisten wat er van ze verwacht werd en als ze daar aan voldeden werden ze meestal gelukkig, tenminste naar hun maatstaven.
Ik zou nooit tegen iemands zin namen of persoonlijke data publiceren.quote:
Ik ben net niet van de generatie waar Friek_ over schrijft, of net wel. In ieder geval weet ik nog hoe de wereld er uit zag zonder internet en mobiele telefoon.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die verwachtingen werden natuurlijk vooral geschapen door hun ouders. Wij, als X-generatie, missen die structuur. Niet iedereen kan daarmee omgaan, maar het biedt enorme mogelijkheden.
Ja, ik ook. Dingen opzoeken in de bieb enzo. Maar die comfort zone (her)ken ik wel heel goed, bij mezelf en bij vrienden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben net niet van de generatie waar Friek_ over schrijft, of net wel. In ieder geval weet ik nog hoe de wereld er uit zag zonder internet en mobiele telefoon.
Kom je naar de meet Friek_?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:10 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen we het weer over vrouwen en bier hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |