De bovenste knoopjes van de gemeentesecretaresse?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:52 schreef Friek_ het volgende:
Hallo, daar ben ik weer. Ik had wat losgemaakt bij de nieuwjaarsborrel.
Nogal gemixt, net al bij de rest van de mensen. Mensen zijn het echt onderling oneens wat te vinden erover.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De bovenste knoopjes van de gemeentesecretaresse?
Ik hoorde dat jij een nieuw filosofisch stuk had geschreven. Hoe werd het ontvangen daar?
Heb je een linkje? Heb wel weer es behoefte aan wat inhoud.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nogal gemixt, net al bij de rest van de mensen. Mensen zijn het echt onderling oneens wat te vinden erover.
De eerste generatie die het slechter treft dan hun ouders, dat is me ook nogal wat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nogal gemixt, net al bij de rest van de mensen. Mensen zijn het echt onderling oneens wat te vinden erover.
Dat is dus niet zo. De hoeveelheid keuzes en vrijheid van keuze en bereikbaarheid van zaken is zo enorm toegenomen, veel meer dan onze ouders.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
De eerste generatie die het slechter treft dan hun ouders, dat is me ook nogal wat.
Ja, maar onze ouders wisten wat er van ze verwacht werd en als ze daar aan voldeden werden ze meestal gelukkig, tenminste naar hun maatstaven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. De hoeveelheid keuzes en vrijheid van keuze en bereikbaarheid van zaken is zo enorm toegenomen, veel meer dan onze ouders.
Die verwachtingen werden natuurlijk vooral geschapen door hun ouders. Wij, als X-generatie, missen die structuur. Niet iedereen kan daarmee omgaan, maar het biedt enorme mogelijkheden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar onze ouders wisten wat er van ze verwacht werd en als ze daar aan voldeden werden ze meestal gelukkig, tenminste naar hun maatstaven.
Ik zou nooit tegen iemands zin namen of persoonlijke data publiceren.quote:
Ik ben net niet van de generatie waar Friek_ over schrijft, of net wel. In ieder geval weet ik nog hoe de wereld er uit zag zonder internet en mobiele telefoon.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die verwachtingen werden natuurlijk vooral geschapen door hun ouders. Wij, als X-generatie, missen die structuur. Niet iedereen kan daarmee omgaan, maar het biedt enorme mogelijkheden.
Ja, ik ook. Dingen opzoeken in de bieb enzo. Maar die comfort zone (her)ken ik wel heel goed, bij mezelf en bij vrienden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben net niet van de generatie waar Friek_ over schrijft, of net wel. In ieder geval weet ik nog hoe de wereld er uit zag zonder internet en mobiele telefoon.
Kom je naar de meet Friek_?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:10 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen we het weer over vrouwen en bier hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |