Al-Qaeda is volgens die visie de klassieke moslim.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Toch wel. Het is het klassiek-liberalisme.
Al die fundi's zijn vergelijkbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klinkt als 'de ware moslim'
inb4 duke
Protest afgewezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
ik protesteer tegen het gebruik van het woord 'tokkies' tokkies bestaan niet, het is een discriminerende term.
We zullen ze voortaan als "rokers" bestempelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
ik protesteer tegen het gebruik van het woord 'tokkies' tokkies bestaan niet, het is een discriminerende term.
Neuh, die beledig je daar diep mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Toch wel. Het is het klassiek-liberalisme.
Godverguido.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klinkt als 'de ware moslim'
inb4 duke
Rokers bestaan niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
We zullen ze voortaan als "rokers" bestempelen.
Mwah, dat kan best genuanceerd worden. Populisme trekt enkel veel aandacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Helaas gaat het wel vaak zo. Misschien alleen in Engeland en Duitsland niet.
Wie wil je als nieuwe rechter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ik dien een verzoek tot het wraken van de rechter in.
Ja, sucks. Kan best gevaarlijk zijn. Ik had geen zin heel mijn leven aan een apparaat te liggen dus heb voor de operatie gekozen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wel klote. Heb een collega die er bijna arbeidsongeschikt door is geraakt.
Wat weet je toch eigenlijk weinig http://nl.wikipedia.org/wiki/Klassiek-liberalismequote:
Als je het hiermee op kan lossen mag je blij zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, sucks. Kan best gevaarlijk zijn. Ik had geen zin heel mijn leven aan een apparaat te liggen dus heb voor de operatie gekozen.
Hij heeft niet voor niets de prijs van slechtste discussievoerder.quote:
Niet alle libertariers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef arjan1112 het volgende:
Nou klassiek liberalen zijn voor een nachtwakerstaat...
een overheid die voor wegen, politie , leger en dergelijke zorgt..
libertariers willen bovenstaande ook privatiseren, toch een aanzienlijk verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |