Dat klopt, maar als je ze een beetje kent weet je wel wat ze wel en niet willen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk kennen de meeste katten wel affectie. Maar je kunt ze niet commanderen of dwingen zoals een hond; ze doen iets omdat ze het willen, niet omdat het moet.
Oh jazeker. Die moeite moet je dan wel nemen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:30 schreef remlof het volgende:
Dat klopt, maar als je ze een beetje kent weet je wel wat ze wel en niet willen.
Is er iets gebeurd?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:31 schreef De_Guidance het volgende:
Hier lopen drie heren van mijn leeftijd rond met een camera en een WNL microfoon.
Die vind ik altijd zo waardeloos. Kan mij het nou schelen wat Piet en Mien ergens van vinden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, random straatinterviews vermoed ik
Horrorwinter des doods.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:40 schreef Modus het volgende:
Horrorwinter 2014. Ga alleen naar buiten als het écht niet anders kan.
Met je global warming.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:38 schreef De_Guidance het volgende:
De winter komt er (waarschijnlijk) aan mensen!
[ afbeelding ]
Wij bedrijven de liefdequote:Op woensdag 8 januari 2014 12:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jullie zijn nu ouders, die hebben geen seks.
Die zijn iets vergeten te administrerenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:52 schreef betyar het volgende:
Vraagt de administratie op het werk van mijn vrouw of ze geen vakantie heeft gehad in 2013............
Zou hetquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zijn iets vergeten te administreren
De liberale stroming waaruit de VVD is ontstaan is van de klassieke variant.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bedankt, maar dit is geen logische verklaring van jouw stelling. Het feit dat het beide nieuw is zie ik als totaal irrelevante overeenkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |