Geen halve maatregelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef arjan1112 het volgende:
Er was een hek met een dranger erop geplaatst, daar waren de buren het niet mee eens, moest genocide komen enz
Mooi.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef remlof het volgende:
Het was gezellig met Vs in onze tokkiestamkroeg.
"The Amazing Racist" stukjes passen wel bij hem.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij die term aan 3-voud denken?
Duussss....quote:
Die stukjes waren wel grof, sommigen gingen echt te ver.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Duussss....
Maar wel leerzaam in de comments. "Slaves were offered to move back to Africa after slavery was abolished. They even established Liberia for them. If their ancestors chose to stay here, That was their choice." Heb het opgezocht op Wikipedia en het is nog waar ook.
Haïti ook al niet, wat een pech.quote:
Dat kan ook wel eens in het museum.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
Zometeen de Rijdende Rechter. Maar weer eens proberen.
Nee, oude Portugese kolonie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef arjan1112 het volgende:
Was Angola ook door amerikaanse slaven gesticht ?
Sindsdien stomen ze geruisloos door.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef Igen het volgende:
Angola is toch alleen succesvol in de zin van dat ze eindelijk geen burgeroorlog meer hebben?
En wel olie geloof ik. Grote groeicijfers in elk geval.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef Igen het volgende:
Angola is toch alleen succesvol in de zin van dat ze eindelijk geen burgeroorlog meer hebben?
Gigantisch veel grondstoffen, that's all.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wel olie geloof ik. Grote groeicijfers in elk geval.
Net als Groningen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gigantisch veel grondstoffen, that's all.
Ze hebben er 27 jaar burgeroorlog gehad en het hele land lag totaal in puin, dan zijn grote groeicijfers door wederopbouw niet zo gek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wel olie geloof ik. Grote groeicijfers in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |