Definieer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Definties zijn pas pure bagger.
conclusie: alles is bagger.
schuldige: waht
Wij doen wel normaal. De vraag moet zijn: wat ben jij aan het doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef robin007bond het volgende:
Kunnen jullie een beetje normaal doen? Stelletje poepie scheetzakken.
[ afbeelding ]
Niet echt iets bijzonders. Ik wil de dag nog zo lang mogelijk laten duren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij doen wel normaal. De vraag moet zijn: wat ben jij aan het doen.
Met een whoopie cushion.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders. Ik wil de dag nog zo lang mogelijk laten duren.
Zeg dat wel. Wat een agressieve bejaarden. Hebben ze het altijd over werkverschaffing voor boefjes, maar deze mensen zouden ook wel bij wat meer activiteit gebaat zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nog nooit zo een rare aflevering gezien, wat een mensen.
Werd iemands recht van overpad geschonden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nog nooit zo een rare aflevering gezien, wat een mensen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef remlof het volgende:
Het was gezellig met Vs in onze tokkiestamkroeg.
Geen halve maatregelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef arjan1112 het volgende:
Er was een hek met een dranger erop geplaatst, daar waren de buren het niet mee eens, moest genocide komen enz
Mooi.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef remlof het volgende:
Het was gezellig met Vs in onze tokkiestamkroeg.
"The Amazing Racist" stukjes passen wel bij hem.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij die term aan 3-voud denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |